Tema: Re: rusiskas INTERFILM uzdaromas..
Autorius: shedeuw
Data: 2009-06-04 10:26:18
Tai tu matei mano linka? Jei ne, tai pakartoju - Ispanijoje atsisiusti (kas ieina i tavo PLATINIMO savoka) be autoriaus leidimo yra legalu.
Nesvarbu, kas rasoma ant DVD, svarbiausia, kokie yra istatymai. Vat istatymai leis viena ar kitoki dabartiniu autoriu teisiu pazeidima, ir tai bus legalu.
Baikit juokauti cia su tais 100% - tai reikia ivesti absoliutu interneto sekima. Kitais atvejais, tai neimanoma. Net sitoje diskusijoje rase, jog tai tik paskatins kurti naujas technologijas.
Kai kuriose salyse nebaudziama, jei prie tavo atviro Wi-Fi prisijunge kazkas ir siutesi (o is esmes tai gali buti ir tu pats :).
Uzdarys dabartinius portalus, prisikurs nauju. Gamtoje tuscia erdve neissilaiko