Tema: Re: rusiskas INTERFILM uzdaromas..
Autorius: shedeuw
Data: 2009-06-09 22:12:46
Tai tu visgi uz tai, jog valstybe nekontroliuotu monopoliju? Jog karteliniai susitarimai nebutu draudziami?
Daugumoje fantastiniu ateities viziju knygose tuo ir paremta - ten viska valdo korporacijos. Nes siuolaikine raida i ta ir veda. As turiu optimistiskesne ateities vizija. Ir jei tai kazkam siejasi su pavydo jausmu turtingiesiems, tegu. Man nuo to nei silta, nei salta. As tiesiog tikiu, jog nepazabojus pelno istroskusiu, nukentes dauguma zmoniu.