Tema: Re: rusiskas INTERFILM uzdaromas..
Autorius: shedeuw
Data: 2009-06-04 17:27:39
Ne taip jau seniai, kai kuriems zmones buvo nesuprantama, jog juodaodziai irgi priklauso zmoniu rusiai. Dar ir iki isol ne visi su uto yra susitaike. Tas pats manau bus ir su "vogimo" terminu. Ne tik kazkokios idejos, bet ir naujos technologijos keicia tiek pasauli, tiek zmoniu mastyma (bent jau tu, kurie nori adaptuotis naujame pasualyje)
Pvz, kodel patentai, autorines teises galioja tam tikra laika, o nera amzinos? Tau tai nepanasu i vagyste? Kiek suprantu, tai daroma tam, jog butu atsizvelgta ir i viesaji interesa, ne vien privatu. Paskutiniu metu tyrimai rodo, jog piratavimas kaip prieiga prie begaliniu kulturiniu istekliu, valstybei duoda daug naudos. Taigi privaciam interesui gali buti apkarpyti sparnai visose valstybese del viesojo intereso naudos.
http://torrentfreak.com/european-greens-want-to-legalize-file-sharing-090604

Kol kas piratvaimas yra labiau paplites tarp jaunosios kartos, tai lobistines grupes dar vis laikosi, bet po keliasdesimt metu si jaunoji karta tas brandesne ir lobistai nelabai betures paramos zmoniu tarpe. Tai suprasdami, jau dabar bando plauti smegenis nuo mazu dienu.
http://torrentfreak.com/pro-copyright-propaganda-enters-us-classrooms-090522