Tema: Re: rusiskas INTERFILM uzdaromas..
Autorius: ig
Data: 2009-06-17 14:22:01
Tai vel griztam prie to kad jus sprendziat ar jiem uztenka ar ne. Tokius
transformerius ir terminatorius daro netik pats holivudas, o visas
pasaulis - ismetomi epizodai po ivairias studijas, nes kitaip darytu 15 metu
viena serija. Pradetu galvot del sviesto, tai darytu Asylum lygio filmus. O
jei butu neislipe is Asylum lygio, tai nesurinktu ir tokiu uzdarbiu, nes
zmones jau isanksto zino kad gaus atatinkamo lygio produkta - patys
suformavo rinka ir ja naudojasi.

"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message
> [...]
> pirmas $333,107,271
> antras $474,171,806
> paskutinis $786,636,033
> (indiana jonesas buvo labiausiai piratinamas filmas  kelis menesius is
> eiles)
> Transformers - labiausiai piratintas 2007tu filmas $708,272,592
>

> ash supraschiau, jei vargshai filmu kurejai neturetu ish ko sviesto
> uzhtept ant duonos per piktus piratus, bet uzhdirbt su vienu filmu tiek,
> kiek uzhtektu lietuvos biudzhetuj uzhlopyt skyles keliems metams i prieki
> man tikrai neatrodo labai didelis nuskurdimas, taigi tai labiau holivudo

>>> mashinai (apie ja jau diskoveris rode - man ish kart pirma mintis -