Tema: Re: rusiskas INTERFILM uzdaromas..
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-06-04 09:23:47
vat kai atliks ir irodys, kiek NEPIRKO - tada gales ir teismuose
pretrenzijas kelt.

o kol kas - panasiai kaip pridarai mediniu kaladeliu, o paskui paduodi
RST i teisma, nes matai del to, kad pas juos elektra sokineja nuo 210
iki 260 pirkejai nemato tikrosios fantastiskos kaladeliu spalvos ir
neperka ju uz 1000lt/vnt.
o kadangi tu kaladeliu pridarei 1000vnt - RST "papuole ant limono babkiu"