Tema: Re: apie E46 ASC+T ir DSC leituviskai. kb!
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-03-05 13:19:02
nu ble, tuuundros....

http://en.wikipedia.org/wiki/Differential_(mechanical_device) gi viskas paaiskinta. 

-- 
Dainius


"FX" <kanka@news.lt> wrote in message news:goep00$uvv$1@trimpas.omnitel.net...
> Jau nieko nebesuprantu... tai jei nerijui ant 330'o privirinsim pusashy prie 
> reduktoriaus ir padarysim kad tos puses ratas suktusi laisvai ir liktu tik 
> vienas varantysis ratas tai nerkos 330'o maksimalke bus 500km/h??? :|
> 
> FX
> 
> "Andrius" <istrintiamasiulis@hotmail.com> wrote in message 
> news:op.up0ru0zjqo0jju@l3edl71-1951by8...
>> Na jei sakykim perdavimo koeficientas 1:1 tada ratu sukiu suma = alkuninio 
>> sukiams. Tai jei vienas stovi o kitas pakeltas tai jis suksis 2x 
>> greiciau...
>>
>> On Fri, 27 Feb 2009 16:17:55 +0100, FX <kanka@news.lt> wrote:
>>
>>> Tada ir pats diferencialas yra fenomenas nes kai y posuky vazhiuoji 
>>> vienas ratas sukasi greichiau kitas lechiau :))) man tik ydomu suzhinoti 
>>> kodel pakeltas nuo zhemes sukasi butent du kart greichiau :)))
>>>
>>> FX
>>>
>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
>>> news:go8tkh$kdt$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> tarpo kitko, cia siaip idomus fenomenas, nes paziurek kur chebra kad ir 
>>>> yotubej varo ofrouda su kokiu subaru outbachu, tai kai sio ratas nuo 
>>>> zemes kuris nors pakyla tikrai zymiai greiciau suktis pradeda nei tie 
>>>> kurie ant zemes.
>>>> -- BMW 330Ci M paket
>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message 
>>>> news:go8thn$k8g$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Aha tada papasakok kodel kaip tu sakei pakeltas nuo zhemes ratas 
>>>>> turetu dvigubai greichiau suktis? :))))))))))))))))))
>>>>>
>>>>> FX
>>>>>
>>>>> "Andrius" <istrintiamasiulis@hotmail.com> wrote in message 
>>>>> news:op.up0gugajqo0jju@l3edl71-1951by8.prv.dk.ibm.com...
>>>>>> Sitam puslapy parasyta :) The open differential always applies the 
>>>>>> same amount of torque to each wheel.
>>>>>> Galia kuria ratas perduoda i zeme sokineja, bet torqas nesokineja. 
>>>>>> Nes torq X apsisukimai=galia. Turbut zmones nelabai supranta kas yra 
>>>>>> sukimo momentas.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> On Fri, 27 Feb 2009 13:18:50 +0100, Ablasiejus 
>>>>>> <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote:
>>>>>>
>>>>>>> http://auto.howstuffworks.com/differential.htm
>>>>>>> cia su video kazkas yra...
>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message
>>>>>>> news:go8l4k$3gq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> ble man patinka po ilgo tarpo bent viena diskusija normali 
>>>>>>>> vyksta.gaila
>>>>>>>> kad vistiek niekas neaiskeja.:DDDD
>>>>>>>> --
>>>>>>>> BMW 330Ci M paket
>>>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message
>>>>>>>> news:go8kmm$2l3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Pala pala ishkur gali buti daugiau apsuku tam ratui kuris laisvas? 
>>>>>>>>> :)))
>>>>>>>>> Torkas per ratus shokineja priklausomai nuo sukibimo jis tik 
>>>>>>>>> idealiom
>>>>>>>>> salygom buna 50/50... tai kad jei yra LSD duodant apkrova y diff'a 
>>>>>>>>> anas
>>>>>>>>> pradeda pats blokuotis ir jei maksimali blokiruotes reikshme yra 80
>>>>>>>>> procentu tai reishkia kad abu ratai gauna po 40% viso paduodamo y 
>>>>>>>>> diff'a
>>>>>>>>> torko garantuotai ir tik 20% yra ten kur dievas duos :)))))))) kam 
>>>>>>>>> ant
>>>>>>>>> LSD dar spausti stabdy??? :))))))))))))))))) yskaitant tai jog 
>>>>>>>>> tokiu budu
>>>>>>>>> stabdysi abu ratus... zhodzhiu ash jau pasimechiau :)))))))))))))
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> FX
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Andrius" <istrintiamasiulis@hotmail.com> wrote in message
>>>>>>>>> news:op.up0db4y8qo0jju@l3edl71-1951by8.prv.dk.ibm.com...
>>>>>>>>>> Man atrodo niekas nesokineja. Su atviru diffu sakyciau torqas 
>>>>>>>>>> visada
>>>>>>>>>> lygus ir pasiskirsto tarp ratu 50% = 50% Taigi jeigu vienas ratas 
>>>>>>>>>> kabo
>>>>>>>>>> ore tai torqas 0, tas kur ant zemes tada gaunasi 50% x torq = 
>>>>>>>>>> 50%x0 = 0
>>>>>>>>>> ant variklio 0 ir niekur nevaziuoji. Beja tas ratas kur ore sukasi
>>>>>>>>>> dvigubai greiciau. Sukiu suma visada ta pati. Todel su atviru 
>>>>>>>>>> diffu jei
>>>>>>>>>> gana vienodas sukibimas vienas rastas nesikas, nes jis turetu 
>>>>>>>>>> kastis 2x
>>>>>>>>>> greiciau nei kastusi abu ratai.
>>>>>>>>>> Su blokiruotu diffu galima daugiau torqo perduoti ratui kuris 
>>>>>>>>>> sukasi
>>>>>>>>>> leciau pvz max 80%. Bet taip pat jei vienas ratas visiskai 
>>>>>>>>>> pagibes torq
>>>>>>>>>> = 0 tai 80% x 0 vistiek gaunasi 0. Todel automobiliuose su lsd 
>>>>>>>>>> uzklimpus
>>>>>>>>>> rekomenduojama truputi nuspausti stabdi!!! jei nori isvaziuoti kad
>>>>>>>>>> kazkiek torq perduoti ratui kuris nesisuka.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> On Fri, 27 Feb 2009 09:42:58 +0100, FX <kanka@news.lt> wrote:
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Tau tik atrodo kad abu ratai varo abo tarp abieju ratu per 
>>>>>>>>>>> laisva diffa
>>>>>>>>>>> davus tokia apkrova be antibukso sukimo momentas varijuoja 
>>>>>>>>>>> priklausomai
>>>>>>>>>>> nuo to kuris ratas kiek sukibimo turi su keliu tam momentui... su
>>>>>>>>>>> blokiruote varijuoja tik tas procentas sukimo momentas kuris 
>>>>>>>>>>> nepatenka
>>>>>>>>>>> y bokiruotes procenta, tiksliau:
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> a) su atviru diff'u gazas dugnas ir tarp ratu torkas shokineja 
>>>>>>>>>>> nuo 0
>>>>>>>>>>> iki 100% vienam ratui priklausomai nuo sukibimo konkrechiam ratui
>>>>>>>>>>> b) su LSD jei blokiruote maksimali yra 80% tai tarp ratu 
>>>>>>>>>>> varijuoja tik
>>>>>>>>>>> 20% likusiu tai yra ratai garantuotai turi po 40% torko o 
>>>>>>>>>>> priklausomai
>>>>>>>>>>> nuo sukibimo dar gauna papildomai nuo 0 iki 20%...
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> FX
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message
>>>>>>>>>>> news:go83vo$32q$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> nu nematau kas blogai, ir dar pasakysiu del kurios priezasties: 
>>>>>>>>>>>> kai as
>>>>>>>>>>>> isjungiu nafik dsc isviso, ir spaudziu dugna tai kasasi abu 
>>>>>>>>>>>> ratai
>>>>>>>>>>>> (kalbu jeigu danga sniegas, ledas; zvyras), netgi ant sauso 
>>>>>>>>>>>> asfalto
>>>>>>>>>>>> buna daznai taip kad du ratai kasasi.Taigi reiksia kai difas 
>>>>>>>>>>>> laisvas
>>>>>>>>>>>> tai daznai buna taip kad varo abu ratai, ypac tai pasireiskia 
>>>>>>>>>>>> kai
>>>>>>>>>>>> sukibimas prastas, taigi dsc supranta reiksia kad gali ir abu 
>>>>>>>>>>>> ratai
>>>>>>>>>>>> varyti vienu metu.
>>>>>>>>>>>> -- BMW 330Ci M paket
>>>>>>>>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message
>>>>>>>>>>>> news:go83mr$2i3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> Nu kur apie dsc aprasyta, manao galva yra atveju, kada su lsd
>>>>>>>>>>>>> nedraugauja.
>>>>>>>>>>>>> P.s. cia istraukos is 98m "mobilis" zurnalo apie e46.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> --
>>>>>>>>>> Using Opera's revolutionary e-mail client: 
>>>>>>>>>> http://www.opera.com/mail/
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> -- Using Opera's revolutionary e-mail client: 
>>>>>> http://www.opera.com/mail/
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>>
>> -- 
>> Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/mail/ 
>