nu ble, tuuundros.... http://en.wikipedia.org/wiki/Differential_(mechanical_device) gi viskas paaiskinta. -- Dainius "FX" <kanka@news.lt> wrote in message news:goep00$uvv$1@trimpas.omnitel.net... > Jau nieko nebesuprantu... tai jei nerijui ant 330'o privirinsim pusashy prie > reduktoriaus ir padarysim kad tos puses ratas suktusi laisvai ir liktu tik > vienas varantysis ratas tai nerkos 330'o maksimalke bus 500km/h??? :| > > FX > > "Andrius" <istrintiamasiulis@hotmail.com> wrote in message > news:op.up0ru0zjqo0jju@l3edl71-1951by8... >> Na jei sakykim perdavimo koeficientas 1:1 tada ratu sukiu suma = alkuninio >> sukiams. Tai jei vienas stovi o kitas pakeltas tai jis suksis 2x >> greiciau... >> >> On Fri, 27 Feb 2009 16:17:55 +0100, FX <kanka@news.lt> wrote: >> >>> Tada ir pats diferencialas yra fenomenas nes kai y posuky vazhiuoji >>> vienas ratas sukasi greichiau kitas lechiau :))) man tik ydomu suzhinoti >>> kodel pakeltas nuo zhemes sukasi butent du kart greichiau :))) >>> >>> FX >>> >>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>> news:go8tkh$kdt$1@trimpas.omnitel.net... >>>> tarpo kitko, cia siaip idomus fenomenas, nes paziurek kur chebra kad ir >>>> yotubej varo ofrouda su kokiu subaru outbachu, tai kai sio ratas nuo >>>> zemes kuris nors pakyla tikrai zymiai greiciau suktis pradeda nei tie >>>> kurie ant zemes. >>>> -- BMW 330Ci M paket >>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>> news:go8thn$k8g$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Aha tada papasakok kodel kaip tu sakei pakeltas nuo zhemes ratas >>>>> turetu dvigubai greichiau suktis? :)))))))))))))))))) >>>>> >>>>> FX >>>>> >>>>> "Andrius" <istrintiamasiulis@hotmail.com> wrote in message >>>>> news:op.up0gugajqo0jju@l3edl71-1951by8.prv.dk.ibm.com... >>>>>> Sitam puslapy parasyta :) The open differential always applies the >>>>>> same amount of torque to each wheel. >>>>>> Galia kuria ratas perduoda i zeme sokineja, bet torqas nesokineja. >>>>>> Nes torq X apsisukimai=galia. Turbut zmones nelabai supranta kas yra >>>>>> sukimo momentas. >>>>>> >>>>>> >>>>>> On Fri, 27 Feb 2009 13:18:50 +0100, Ablasiejus >>>>>> <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote: >>>>>> >>>>>>> http://auto.howstuffworks.com/differential.htm >>>>>>> cia su video kazkas yra... >>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>>>> news:go8l4k$3gq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> ble man patinka po ilgo tarpo bent viena diskusija normali >>>>>>>> vyksta.gaila >>>>>>>> kad vistiek niekas neaiskeja.:DDDD >>>>>>>> -- >>>>>>>> BMW 330Ci M paket >>>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>>>>>> news:go8kmm$2l3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Pala pala ishkur gali buti daugiau apsuku tam ratui kuris laisvas? >>>>>>>>> :))) >>>>>>>>> Torkas per ratus shokineja priklausomai nuo sukibimo jis tik >>>>>>>>> idealiom >>>>>>>>> salygom buna 50/50... tai kad jei yra LSD duodant apkrova y diff'a >>>>>>>>> anas >>>>>>>>> pradeda pats blokuotis ir jei maksimali blokiruotes reikshme yra 80 >>>>>>>>> procentu tai reishkia kad abu ratai gauna po 40% viso paduodamo y >>>>>>>>> diff'a >>>>>>>>> torko garantuotai ir tik 20% yra ten kur dievas duos :)))))))) kam >>>>>>>>> ant >>>>>>>>> LSD dar spausti stabdy??? :))))))))))))))))) yskaitant tai jog >>>>>>>>> tokiu budu >>>>>>>>> stabdysi abu ratus... zhodzhiu ash jau pasimechiau :))))))))))))) >>>>>>>>> >>>>>>>>> FX >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Andrius" <istrintiamasiulis@hotmail.com> wrote in message >>>>>>>>> news:op.up0db4y8qo0jju@l3edl71-1951by8.prv.dk.ibm.com... >>>>>>>>>> Man atrodo niekas nesokineja. Su atviru diffu sakyciau torqas >>>>>>>>>> visada >>>>>>>>>> lygus ir pasiskirsto tarp ratu 50% = 50% Taigi jeigu vienas ratas >>>>>>>>>> kabo >>>>>>>>>> ore tai torqas 0, tas kur ant zemes tada gaunasi 50% x torq = >>>>>>>>>> 50%x0 = 0 >>>>>>>>>> ant variklio 0 ir niekur nevaziuoji. Beja tas ratas kur ore sukasi >>>>>>>>>> dvigubai greiciau. Sukiu suma visada ta pati. Todel su atviru >>>>>>>>>> diffu jei >>>>>>>>>> gana vienodas sukibimas vienas rastas nesikas, nes jis turetu >>>>>>>>>> kastis 2x >>>>>>>>>> greiciau nei kastusi abu ratai. >>>>>>>>>> Su blokiruotu diffu galima daugiau torqo perduoti ratui kuris >>>>>>>>>> sukasi >>>>>>>>>> leciau pvz max 80%. Bet taip pat jei vienas ratas visiskai >>>>>>>>>> pagibes torq >>>>>>>>>> = 0 tai 80% x 0 vistiek gaunasi 0. Todel automobiliuose su lsd >>>>>>>>>> uzklimpus >>>>>>>>>> rekomenduojama truputi nuspausti stabdi!!! jei nori isvaziuoti kad >>>>>>>>>> kazkiek torq perduoti ratui kuris nesisuka. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> On Fri, 27 Feb 2009 09:42:58 +0100, FX <kanka@news.lt> wrote: >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Tau tik atrodo kad abu ratai varo abo tarp abieju ratu per >>>>>>>>>>> laisva diffa >>>>>>>>>>> davus tokia apkrova be antibukso sukimo momentas varijuoja >>>>>>>>>>> priklausomai >>>>>>>>>>> nuo to kuris ratas kiek sukibimo turi su keliu tam momentui... su >>>>>>>>>>> blokiruote varijuoja tik tas procentas sukimo momentas kuris >>>>>>>>>>> nepatenka >>>>>>>>>>> y bokiruotes procenta, tiksliau: >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> a) su atviru diff'u gazas dugnas ir tarp ratu torkas shokineja >>>>>>>>>>> nuo 0 >>>>>>>>>>> iki 100% vienam ratui priklausomai nuo sukibimo konkrechiam ratui >>>>>>>>>>> b) su LSD jei blokiruote maksimali yra 80% tai tarp ratu >>>>>>>>>>> varijuoja tik >>>>>>>>>>> 20% likusiu tai yra ratai garantuotai turi po 40% torko o >>>>>>>>>>> priklausomai >>>>>>>>>>> nuo sukibimo dar gauna papildomai nuo 0 iki 20%... >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> FX >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>>>>>>>> news:go83vo$32q$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> nu nematau kas blogai, ir dar pasakysiu del kurios priezasties: >>>>>>>>>>>> kai as >>>>>>>>>>>> isjungiu nafik dsc isviso, ir spaudziu dugna tai kasasi abu >>>>>>>>>>>> ratai >>>>>>>>>>>> (kalbu jeigu danga sniegas, ledas; zvyras), netgi ant sauso >>>>>>>>>>>> asfalto >>>>>>>>>>>> buna daznai taip kad du ratai kasasi.Taigi reiksia kai difas >>>>>>>>>>>> laisvas >>>>>>>>>>>> tai daznai buna taip kad varo abu ratai, ypac tai pasireiskia >>>>>>>>>>>> kai >>>>>>>>>>>> sukibimas prastas, taigi dsc supranta reiksia kad gali ir abu >>>>>>>>>>>> ratai >>>>>>>>>>>> varyti vienu metu. >>>>>>>>>>>> -- BMW 330Ci M paket >>>>>>>>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>> news:go83mr$2i3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>> Nu kur apie dsc aprasyta, manao galva yra atveju, kada su lsd >>>>>>>>>>>>> nedraugauja. >>>>>>>>>>>>> P.s. cia istraukos is 98m "mobilis" zurnalo apie e46. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>> Using Opera's revolutionary e-mail client: >>>>>>>>>> http://www.opera.com/mail/ >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> -- Using Opera's revolutionary e-mail client: >>>>>> http://www.opera.com/mail/ >>>>> >>>> >>>> >>> >> >> >> >> -- >> Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/mail/ >