Tema: Re: apie E46 ASC+T ir DSC leituviskai. kb!
Autorius: FX
Data: 2009-03-02 09:25:05
Ash irgi taip galvoju... emkem pzdc! Bet tu pagalvok jei ant DViL'o M-Coupe 
ta paty padaryti... a jauti kaip greit 100, 200 ir tuos pachius 500 kmh 
susirinks???

P.S. beje remiantis shia logika ant kvatrines uzhvirinus tris pusashius 
vienas likes varantysis ratas suksis 4x greichiau o tai reishkia kad yra 
tikimybes pasiekti 1000km/h greity!!! :))))))))))))))))))))))))))

FX

"Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
news:gofvf6$puj$1@trimpas.omnitel.net...
> ledas, m-kem pizda.:)
> -- 
> BMW 330Ci M paket
> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message 
> news:goep00$uvv$1@trimpas.omnitel.net...
>> Jau nieko nebesuprantu... tai jei nerijui ant 330'o privirinsim pusashy 
>> prie reduktoriaus ir padarysim kad tos puses ratas suktusi laisvai ir 
>> liktu tik vienas varantysis ratas tai nerkos 330'o maksimalke bus 
>> 500km/h??? :|
>>
>> FX
>>
>> "Andrius" <istrintiamasiulis@hotmail.com> wrote in message 
>> news:op.up0ru0zjqo0jju@l3edl71-1951by8...
>>> Na jei sakykim perdavimo koeficientas 1:1 tada ratu sukiu suma = 
>>> alkuninio sukiams. Tai jei vienas stovi o kitas pakeltas tai jis suksis 
>>> 2x greiciau...
>>>
>>> On Fri, 27 Feb 2009 16:17:55 +0100, FX <kanka@news.lt> wrote:
>>>
>>>> Tada ir pats diferencialas yra fenomenas nes kai y posuky vazhiuoji 
>>>> vienas ratas sukasi greichiau kitas lechiau :))) man tik ydomu 
>>>> suzhinoti kodel pakeltas nuo zhemes sukasi butent du kart greichiau 
>>>> :)))
>>>>
>>>> FX
>>>>
>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
>>>> news:go8tkh$kdt$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> tarpo kitko, cia siaip idomus fenomenas, nes paziurek kur chebra kad 
>>>>> ir yotubej varo ofrouda su kokiu subaru outbachu, tai kai sio ratas 
>>>>> nuo zemes kuris nors pakyla tikrai zymiai greiciau suktis pradeda nei 
>>>>> tie kurie ant zemes.
>>>>> -- BMW 330Ci M paket
>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message 
>>>>> news:go8thn$k8g$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Aha tada papasakok kodel kaip tu sakei pakeltas nuo zhemes ratas 
>>>>>> turetu dvigubai greichiau suktis? :))))))))))))))))))
>>>>>>
>>>>>> FX
>>>>>>
>>>>>> "Andrius" <istrintiamasiulis@hotmail.com> wrote in message 
>>>>>> news:op.up0gugajqo0jju@l3edl71-1951by8.prv.dk.ibm.com...
>>>>>>> Sitam puslapy parasyta :) The open differential always applies the 
>>>>>>> same amount of torque to each wheel.
>>>>>>> Galia kuria ratas perduoda i zeme sokineja, bet torqas nesokineja. 
>>>>>>> Nes torq X apsisukimai=galia. Turbut zmones nelabai supranta kas yra 
>>>>>>> sukimo momentas.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> On Fri, 27 Feb 2009 13:18:50 +0100, Ablasiejus 
>>>>>>> <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote:
>>>>>>>
>>>>>>>> http://auto.howstuffworks.com/differential.htm
>>>>>>>> cia su video kazkas yra...
>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message
>>>>>>>> news:go8l4k$3gq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> ble man patinka po ilgo tarpo bent viena diskusija normali 
>>>>>>>>> vyksta.gaila
>>>>>>>>> kad vistiek niekas neaiskeja.:DDDD
>>>>>>>>> --
>>>>>>>>> BMW 330Ci M paket
>>>>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message
>>>>>>>>> news:go8kmm$2l3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Pala pala ishkur gali buti daugiau apsuku tam ratui kuris 
>>>>>>>>>> laisvas? :)))
>>>>>>>>>> Torkas per ratus shokineja priklausomai nuo sukibimo jis tik 
>>>>>>>>>> idealiom
>>>>>>>>>> salygom buna 50/50... tai kad jei yra LSD duodant apkrova y 
>>>>>>>>>> diff'a anas
>>>>>>>>>> pradeda pats blokuotis ir jei maksimali blokiruotes reikshme yra 
>>>>>>>>>> 80
>>>>>>>>>> procentu tai reishkia kad abu ratai gauna po 40% viso paduodamo y 
>>>>>>>>>> diff'a
>>>>>>>>>> torko garantuotai ir tik 20% yra ten kur dievas duos :)))))))) 
>>>>>>>>>> kam ant
>>>>>>>>>> LSD dar spausti stabdy??? :))))))))))))))))) yskaitant tai jog 
>>>>>>>>>> tokiu budu
>>>>>>>>>> stabdysi abu ratus... zhodzhiu ash jau pasimechiau :)))))))))))))
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> FX
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Andrius" <istrintiamasiulis@hotmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>> news:op.up0db4y8qo0jju@l3edl71-1951by8.prv.dk.ibm.com...
>>>>>>>>>>> Man atrodo niekas nesokineja. Su atviru diffu sakyciau torqas 
>>>>>>>>>>> visada
>>>>>>>>>>> lygus ir pasiskirsto tarp ratu 50% = 50% Taigi jeigu vienas 
>>>>>>>>>>> ratas kabo
>>>>>>>>>>> ore tai torqas 0, tas kur ant zemes tada gaunasi 50% x torq = 
>>>>>>>>>>> 50%x0 = 0
>>>>>>>>>>> ant variklio 0 ir niekur nevaziuoji. Beja tas ratas kur ore 
>>>>>>>>>>> sukasi
>>>>>>>>>>> dvigubai greiciau. Sukiu suma visada ta pati. Todel su atviru 
>>>>>>>>>>> diffu jei
>>>>>>>>>>> gana vienodas sukibimas vienas rastas nesikas, nes jis turetu 
>>>>>>>>>>> kastis 2x
>>>>>>>>>>> greiciau nei kastusi abu ratai.
>>>>>>>>>>> Su blokiruotu diffu galima daugiau torqo perduoti ratui kuris 
>>>>>>>>>>> sukasi
>>>>>>>>>>> leciau pvz max 80%. Bet taip pat jei vienas ratas visiskai 
>>>>>>>>>>> pagibes torq
>>>>>>>>>>> = 0 tai 80% x 0 vistiek gaunasi 0. Todel automobiliuose su lsd 
>>>>>>>>>>> uzklimpus
>>>>>>>>>>> rekomenduojama truputi nuspausti stabdi!!! jei nori isvaziuoti 
>>>>>>>>>>> kad
>>>>>>>>>>> kazkiek torq perduoti ratui kuris nesisuka.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> On Fri, 27 Feb 2009 09:42:58 +0100, FX <kanka@news.lt> wrote:
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> Tau tik atrodo kad abu ratai varo abo tarp abieju ratu per 
>>>>>>>>>>>> laisva diffa
>>>>>>>>>>>> davus tokia apkrova be antibukso sukimo momentas varijuoja 
>>>>>>>>>>>> priklausomai
>>>>>>>>>>>> nuo to kuris ratas kiek sukibimo turi su keliu tam momentui... 
>>>>>>>>>>>> su
>>>>>>>>>>>> blokiruote varijuoja tik tas procentas sukimo momentas kuris 
>>>>>>>>>>>> nepatenka
>>>>>>>>>>>> y bokiruotes procenta, tiksliau:
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> a) su atviru diff'u gazas dugnas ir tarp ratu torkas shokineja 
>>>>>>>>>>>> nuo 0
>>>>>>>>>>>> iki 100% vienam ratui priklausomai nuo sukibimo konkrechiam 
>>>>>>>>>>>> ratui
>>>>>>>>>>>> b) su LSD jei blokiruote maksimali yra 80% tai tarp ratu 
>>>>>>>>>>>> varijuoja tik
>>>>>>>>>>>> 20% likusiu tai yra ratai garantuotai turi po 40% torko o 
>>>>>>>>>>>> priklausomai
>>>>>>>>>>>> nuo sukibimo dar gauna papildomai nuo 0 iki 20%...
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> FX
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message
>>>>>>>>>>>> news:go83vo$32q$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> nu nematau kas blogai, ir dar pasakysiu del kurios 
>>>>>>>>>>>>> priezasties: kai as
>>>>>>>>>>>>> isjungiu nafik dsc isviso, ir spaudziu dugna tai kasasi abu 
>>>>>>>>>>>>> ratai
>>>>>>>>>>>>> (kalbu jeigu danga sniegas, ledas; zvyras), netgi ant sauso 
>>>>>>>>>>>>> asfalto
>>>>>>>>>>>>> buna daznai taip kad du ratai kasasi.Taigi reiksia kai difas 
>>>>>>>>>>>>> laisvas
>>>>>>>>>>>>> tai daznai buna taip kad varo abu ratai, ypac tai pasireiskia 
>>>>>>>>>>>>> kai
>>>>>>>>>>>>> sukibimas prastas, taigi dsc supranta reiksia kad gali ir abu 
>>>>>>>>>>>>> ratai
>>>>>>>>>>>>> varyti vienu metu.
>>>>>>>>>>>>> -- BMW 330Ci M paket
>>>>>>>>>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message
>>>>>>>>>>>>> news:go83mr$2i3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>> Nu kur apie dsc aprasyta, manao galva yra atveju, kada su lsd
>>>>>>>>>>>>>> nedraugauja.
>>>>>>>>>>>>>> P.s. cia istraukos is 98m "mobilis" zurnalo apie e46.
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> --
>>>>>>>>>>> Using Opera's revolutionary e-mail client: 
>>>>>>>>>>> http://www.opera.com/mail/
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> -- Using Opera's revolutionary e-mail client: 
>>>>>>> http://www.opera.com/mail/
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>>
>>> -- 
>>> Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/mail/
>>
>
>