Padefoltu, tu blogai supratai kad gauna labiausiai tas kuris yra apkrautas daugiausiai... chia tokia xuinia tik su torsenu ir daugiadiskiais elektra valdomais diffais buna, shiuo atveju tu turi prie maksimalios apkrovos garantuotai po 40% sukimo momento kiekvienam ratui + 20% shokineja palaidi kaip ant laisvo diffo... FX "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message news:go897p$d64$1@trimpas.omnitel.net... > nu cia ir man biski neaisku.Bet esme supratau kad cia priesingai nei kad > laisvame dife butent didesni sukima gauna tas ratas kuris labiau > apkrautas. > Beje fxai kaip ten su slk 230k, ta prasme ar difas blokuotas po defoltu > eina ar kaip opcija? > -- > BMW 330Ci M paket > "FX" <kanka@news.lt> wrote in message > news:go88h4$bqb$1@trimpas.omnitel.net... >> Kazhkaip ydomiai skamba nuo 0 iki 80 :))) >> >> Darius >> >> >> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >> news:go84lb$4dk$1@trimpas.omnitel.net... >>> "bet ir abu tos puses ratai", sita vieta skamba biski miglotai su lsd, >>> bet is kitos puses quaife lsd duoda blokavima kazkaip skirtingai, jis >>> svyruoja nuo 0 iki 80proc, va tekstas >>> "In operation, the system varies the torque across the two rear wheels, >>> and is capable of splitting the torque between 0% and about 80%. >>> So in similar terms to the locking effect you customer is interested in, >>> you could say it has a varying locking effect between 0-80%". >>> >>> tai karocia net ir jeigu butu stabdomi du soniniai ratai tai kai dsc >>> uzspaus vienos puses stabdi, tai nereiskia kad kitos puses ratas irgi >>> uzsiblokuos... >>> >>> >>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>> news:go83qq$2q4$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>>> news:go83mr$2i3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Nu kur apie dsc aprasyta, manao galva yra atveju, kada su lsd >>>>> nedraugauja. >>>>> P.s. cia istraukos is 98m "mobilis" zurnalo apie e46. >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> > >