nu as suprantu kad jis gali suktis greiciau, bet paziurejus sita video, atrodo kad jis vaapsce chui znajet kokiu greiciu sukasi,-ta norejau pasakyti. -- BMW 330Ci M paket "FX" <kanka@news.lt> wrote in message news:go9074$ooq$1@trimpas.omnitel.net... > Tada ir pats diferencialas yra fenomenas nes kai y posuky vazhiuoji vienas > ratas sukasi greichiau kitas lechiau :))) man tik ydomu suzhinoti kodel > pakeltas nuo zhemes sukasi butent du kart greichiau :))) > > FX > > "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message > news:go8tkh$kdt$1@trimpas.omnitel.net... >> tarpo kitko, cia siaip idomus fenomenas, nes paziurek kur chebra kad ir >> yotubej varo ofrouda su kokiu subaru outbachu, tai kai sio ratas nuo >> zemes kuris nors pakyla tikrai zymiai greiciau suktis pradeda nei tie >> kurie ant zemes. >> -- >> BMW 330Ci M paket >> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >> news:go8thn$k8g$1@trimpas.omnitel.net... >>> Aha tada papasakok kodel kaip tu sakei pakeltas nuo zhemes ratas turetu >>> dvigubai greichiau suktis? :)))))))))))))))))) >>> >>> FX >>> >>> "Andrius" <istrintiamasiulis@hotmail.com> wrote in message >>> news:op.up0gugajqo0jju@l3edl71-1951by8.prv.dk.ibm.com... >>>> Sitam puslapy parasyta :) The open differential always applies the same >>>> amount of torque to each wheel. >>>> Galia kuria ratas perduoda i zeme sokineja, bet torqas nesokineja. Nes >>>> torq X apsisukimai=galia. Turbut zmones nelabai supranta kas yra sukimo >>>> momentas. >>>> >>>> >>>> On Fri, 27 Feb 2009 13:18:50 +0100, Ablasiejus >>>> <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote: >>>> >>>>> http://auto.howstuffworks.com/differential.htm >>>>> cia su video kazkas yra... >>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>> news:go8l4k$3gq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> ble man patinka po ilgo tarpo bent viena diskusija normali >>>>>> vyksta.gaila >>>>>> kad vistiek niekas neaiskeja.:DDDD >>>>>> -- >>>>>> BMW 330Ci M paket >>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>>>> news:go8kmm$2l3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Pala pala ishkur gali buti daugiau apsuku tam ratui kuris laisvas? >>>>>>> :))) >>>>>>> Torkas per ratus shokineja priklausomai nuo sukibimo jis tik >>>>>>> idealiom >>>>>>> salygom buna 50/50... tai kad jei yra LSD duodant apkrova y diff'a >>>>>>> anas >>>>>>> pradeda pats blokuotis ir jei maksimali blokiruotes reikshme yra 80 >>>>>>> procentu tai reishkia kad abu ratai gauna po 40% viso paduodamo y >>>>>>> diff'a >>>>>>> torko garantuotai ir tik 20% yra ten kur dievas duos :)))))))) kam >>>>>>> ant >>>>>>> LSD dar spausti stabdy??? :))))))))))))))))) yskaitant tai jog tokiu >>>>>>> budu >>>>>>> stabdysi abu ratus... zhodzhiu ash jau pasimechiau :))))))))))))) >>>>>>> >>>>>>> FX >>>>>>> >>>>>>> "Andrius" <istrintiamasiulis@hotmail.com> wrote in message >>>>>>> news:op.up0db4y8qo0jju@l3edl71-1951by8.prv.dk.ibm.com... >>>>>>>> Man atrodo niekas nesokineja. Su atviru diffu sakyciau torqas >>>>>>>> visada >>>>>>>> lygus ir pasiskirsto tarp ratu 50% = 50% Taigi jeigu vienas ratas >>>>>>>> kabo >>>>>>>> ore tai torqas 0, tas kur ant zemes tada gaunasi 50% x torq = 50%x0 >>>>>>>> = 0 >>>>>>>> ant variklio 0 ir niekur nevaziuoji. Beja tas ratas kur ore sukasi >>>>>>>> dvigubai greiciau. Sukiu suma visada ta pati. Todel su atviru diffu >>>>>>>> jei >>>>>>>> gana vienodas sukibimas vienas rastas nesikas, nes jis turetu >>>>>>>> kastis 2x >>>>>>>> greiciau nei kastusi abu ratai. >>>>>>>> Su blokiruotu diffu galima daugiau torqo perduoti ratui kuris >>>>>>>> sukasi >>>>>>>> leciau pvz max 80%. Bet taip pat jei vienas ratas visiskai pagibes >>>>>>>> torq >>>>>>>> = 0 tai 80% x 0 vistiek gaunasi 0. Todel automobiliuose su lsd >>>>>>>> uzklimpus >>>>>>>> rekomenduojama truputi nuspausti stabdi!!! jei nori isvaziuoti kad >>>>>>>> kazkiek torq perduoti ratui kuris nesisuka. >>>>>>>> >>>>>>>> On Fri, 27 Feb 2009 09:42:58 +0100, FX <kanka@news.lt> wrote: >>>>>>>> >>>>>>>>> Tau tik atrodo kad abu ratai varo abo tarp abieju ratu per laisva >>>>>>>>> diffa >>>>>>>>> davus tokia apkrova be antibukso sukimo momentas varijuoja >>>>>>>>> priklausomai >>>>>>>>> nuo to kuris ratas kiek sukibimo turi su keliu tam momentui... su >>>>>>>>> blokiruote varijuoja tik tas procentas sukimo momentas kuris >>>>>>>>> nepatenka >>>>>>>>> y bokiruotes procenta, tiksliau: >>>>>>>>> >>>>>>>>> a) su atviru diff'u gazas dugnas ir tarp ratu torkas shokineja nuo >>>>>>>>> 0 >>>>>>>>> iki 100% vienam ratui priklausomai nuo sukibimo konkrechiam ratui >>>>>>>>> b) su LSD jei blokiruote maksimali yra 80% tai tarp ratu varijuoja >>>>>>>>> tik >>>>>>>>> 20% likusiu tai yra ratai garantuotai turi po 40% torko o >>>>>>>>> priklausomai >>>>>>>>> nuo sukibimo dar gauna papildomai nuo 0 iki 20%... >>>>>>>>> >>>>>>>>> FX >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>>>>>> news:go83vo$32q$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> nu nematau kas blogai, ir dar pasakysiu del kurios priezasties: >>>>>>>>>> kai as >>>>>>>>>> isjungiu nafik dsc isviso, ir spaudziu dugna tai kasasi abu ratai >>>>>>>>>> (kalbu jeigu danga sniegas, ledas; zvyras), netgi ant sauso >>>>>>>>>> asfalto >>>>>>>>>> buna daznai taip kad du ratai kasasi.Taigi reiksia kai difas >>>>>>>>>> laisvas >>>>>>>>>> tai daznai buna taip kad varo abu ratai, ypac tai pasireiskia kai >>>>>>>>>> sukibimas prastas, taigi dsc supranta reiksia kad gali ir abu >>>>>>>>>> ratai >>>>>>>>>> varyti vienu metu. >>>>>>>>>> -- BMW 330Ci M paket >>>>>>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>>>>>>>>> news:go83mr$2i3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> Nu kur apie dsc aprasyta, manao galva yra atveju, kada su lsd >>>>>>>>>>> nedraugauja. >>>>>>>>>>> P.s. cia istraukos is 98m "mobilis" zurnalo apie e46. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> -- >>>>>>>> Using Opera's revolutionary e-mail client: >>>>>>>> http://www.opera.com/mail/ >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>>> >>>> -- >>>> Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/mail/ >>> >> >> > >