Tema: Re: apie E46 ASC+T ir DSC leituviskai. kb!
Autorius: Andrius
Data: 2009-02-27 18:53:17
Na jei sakykim perdavimo koeficientas 1:1 tada ratu sukiu suma = alkuninio  
sukiams. Tai jei vienas stovi o kitas pakeltas tai jis suksis 2x  
greiciau...

On Fri, 27 Feb 2009 16:17:55 +0100, FX <kanka@news.lt> wrote:

> Tada ir pats diferencialas yra fenomenas nes kai y posuky vazhiuoji  
> vienas ratas sukasi greichiau kitas lechiau :))) man tik ydomu suzhinoti  
> kodel pakeltas nuo zhemes sukasi butent du kart greichiau :)))
>
> FX
>
> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message  
> news:go8tkh$kdt$1@trimpas.omnitel.net...
>> tarpo kitko, cia siaip idomus fenomenas, nes paziurek kur chebra kad ir  
>> yotubej varo ofrouda su kokiu subaru outbachu, tai kai sio ratas nuo  
>> zemes kuris nors pakyla tikrai zymiai greiciau suktis pradeda nei tie  
>> kurie ant zemes.
>> -- BMW 330Ci M paket
>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message  
>> news:go8thn$k8g$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Aha tada papasakok kodel kaip tu sakei pakeltas nuo zhemes ratas  
>>> turetu dvigubai greichiau suktis? :))))))))))))))))))
>>>
>>> FX
>>>
>>> "Andrius" <istrintiamasiulis@hotmail.com> wrote in message  
>>> news:op.up0gugajqo0jju@l3edl71-1951by8.prv.dk.ibm.com...
>>>> Sitam puslapy parasyta :) The open differential always applies the  
>>>> same amount of torque to each wheel.
>>>> Galia kuria ratas perduoda i zeme sokineja, bet torqas nesokineja.  
>>>> Nes torq X apsisukimai=galia. Turbut zmones nelabai supranta kas yra  
>>>> sukimo momentas.
>>>>
>>>>
>>>> On Fri, 27 Feb 2009 13:18:50 +0100, Ablasiejus  
>>>> <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote:
>>>>
>>>>> http://auto.howstuffworks.com/differential.htm
>>>>> cia su video kazkas yra...
>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message
>>>>> news:go8l4k$3gq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> ble man patinka po ilgo tarpo bent viena diskusija normali  
>>>>>> vyksta.gaila
>>>>>> kad vistiek niekas neaiskeja.:DDDD
>>>>>> --
>>>>>> BMW 330Ci M paket
>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message
>>>>>> news:go8kmm$2l3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Pala pala ishkur gali buti daugiau apsuku tam ratui kuris laisvas?  
>>>>>>> :)))
>>>>>>> Torkas per ratus shokineja priklausomai nuo sukibimo jis tik  
>>>>>>> idealiom
>>>>>>> salygom buna 50/50... tai kad jei yra LSD duodant apkrova y diff'a  
>>>>>>> anas
>>>>>>> pradeda pats blokuotis ir jei maksimali blokiruotes reikshme yra 80
>>>>>>> procentu tai reishkia kad abu ratai gauna po 40% viso paduodamo y  
>>>>>>> diff'a
>>>>>>> torko garantuotai ir tik 20% yra ten kur dievas duos :)))))))) kam  
>>>>>>> ant
>>>>>>> LSD dar spausti stabdy??? :))))))))))))))))) yskaitant tai jog  
>>>>>>> tokiu budu
>>>>>>> stabdysi abu ratus... zhodzhiu ash jau pasimechiau :)))))))))))))
>>>>>>>
>>>>>>> FX
>>>>>>>
>>>>>>> "Andrius" <istrintiamasiulis@hotmail.com> wrote in message
>>>>>>> news:op.up0db4y8qo0jju@l3edl71-1951by8.prv.dk.ibm.com...
>>>>>>>> Man atrodo niekas nesokineja. Su atviru diffu sakyciau torqas  
>>>>>>>> visada
>>>>>>>> lygus ir pasiskirsto tarp ratu 50% = 50% Taigi jeigu vienas ratas  
>>>>>>>> kabo
>>>>>>>> ore tai torqas 0, tas kur ant zemes tada gaunasi 50% x torq =  
>>>>>>>> 50%x0 = 0
>>>>>>>> ant variklio 0 ir niekur nevaziuoji. Beja tas ratas kur ore sukasi
>>>>>>>> dvigubai greiciau. Sukiu suma visada ta pati. Todel su atviru  
>>>>>>>> diffu jei
>>>>>>>> gana vienodas sukibimas vienas rastas nesikas, nes jis turetu  
>>>>>>>> kastis 2x
>>>>>>>> greiciau nei kastusi abu ratai.
>>>>>>>> Su blokiruotu diffu galima daugiau torqo perduoti ratui kuris  
>>>>>>>> sukasi
>>>>>>>> leciau pvz max 80%. Bet taip pat jei vienas ratas visiskai  
>>>>>>>> pagibes torq
>>>>>>>> = 0 tai 80% x 0 vistiek gaunasi 0. Todel automobiliuose su lsd  
>>>>>>>> uzklimpus
>>>>>>>> rekomenduojama truputi nuspausti stabdi!!! jei nori isvaziuoti kad
>>>>>>>> kazkiek torq perduoti ratui kuris nesisuka.
>>>>>>>>
>>>>>>>> On Fri, 27 Feb 2009 09:42:58 +0100, FX <kanka@news.lt> wrote:
>>>>>>>>
>>>>>>>>> Tau tik atrodo kad abu ratai varo abo tarp abieju ratu per  
>>>>>>>>> laisva diffa
>>>>>>>>> davus tokia apkrova be antibukso sukimo momentas varijuoja  
>>>>>>>>> priklausomai
>>>>>>>>> nuo to kuris ratas kiek sukibimo turi su keliu tam momentui... su
>>>>>>>>> blokiruote varijuoja tik tas procentas sukimo momentas kuris  
>>>>>>>>> nepatenka
>>>>>>>>> y bokiruotes procenta, tiksliau:
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> a) su atviru diff'u gazas dugnas ir tarp ratu torkas shokineja  
>>>>>>>>> nuo 0
>>>>>>>>> iki 100% vienam ratui priklausomai nuo sukibimo konkrechiam ratui
>>>>>>>>> b) su LSD jei blokiruote maksimali yra 80% tai tarp ratu  
>>>>>>>>> varijuoja tik
>>>>>>>>> 20% likusiu tai yra ratai garantuotai turi po 40% torko o  
>>>>>>>>> priklausomai
>>>>>>>>> nuo sukibimo dar gauna papildomai nuo 0 iki 20%...
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> FX
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message
>>>>>>>>> news:go83vo$32q$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> nu nematau kas blogai, ir dar pasakysiu del kurios priezasties:  
>>>>>>>>>> kai as
>>>>>>>>>> isjungiu nafik dsc isviso, ir spaudziu dugna tai kasasi abu  
>>>>>>>>>> ratai
>>>>>>>>>> (kalbu jeigu danga sniegas, ledas; zvyras), netgi ant sauso  
>>>>>>>>>> asfalto
>>>>>>>>>> buna daznai taip kad du ratai kasasi.Taigi reiksia kai difas  
>>>>>>>>>> laisvas
>>>>>>>>>> tai daznai buna taip kad varo abu ratai, ypac tai pasireiskia  
>>>>>>>>>> kai
>>>>>>>>>> sukibimas prastas, taigi dsc supranta reiksia kad gali ir abu  
>>>>>>>>>> ratai
>>>>>>>>>> varyti vienu metu.
>>>>>>>>>> -- BMW 330Ci M paket
>>>>>>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message
>>>>>>>>>> news:go83mr$2i3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> Nu kur apie dsc aprasyta, manao galva yra atveju, kada su lsd
>>>>>>>>>>> nedraugauja.
>>>>>>>>>>> P.s. cia istraukos is 98m "mobilis" zurnalo apie e46.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> --
>>>>>>>> Using Opera's revolutionary e-mail client:  
>>>>>>>> http://www.opera.com/mail/
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> -- Using Opera's revolutionary e-mail client:  
>>>> http://www.opera.com/mail/
>>>
>>
>>
>



-- 
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/mail/