http://auto.howstuffworks.com/differential.htm cia su video kazkas yra... "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message news:go8l4k$3gq$1@trimpas.omnitel.net... > ble man patinka po ilgo tarpo bent viena diskusija normali vyksta.gaila > kad vistiek niekas neaiskeja.:DDDD > -- > BMW 330Ci M paket > "FX" <kanka@news.lt> wrote in message > news:go8kmm$2l3$1@trimpas.omnitel.net... >> Pala pala ishkur gali buti daugiau apsuku tam ratui kuris laisvas? :))) >> Torkas per ratus shokineja priklausomai nuo sukibimo jis tik idealiom >> salygom buna 50/50... tai kad jei yra LSD duodant apkrova y diff'a anas >> pradeda pats blokuotis ir jei maksimali blokiruotes reikshme yra 80 >> procentu tai reishkia kad abu ratai gauna po 40% viso paduodamo y diff'a >> torko garantuotai ir tik 20% yra ten kur dievas duos :)))))))) kam ant >> LSD dar spausti stabdy??? :))))))))))))))))) yskaitant tai jog tokiu budu >> stabdysi abu ratus... zhodzhiu ash jau pasimechiau :))))))))))))) >> >> FX >> >> "Andrius" <istrintiamasiulis@hotmail.com> wrote in message >> news:op.up0db4y8qo0jju@l3edl71-1951by8.prv.dk.ibm.com... >>> Man atrodo niekas nesokineja. Su atviru diffu sakyciau torqas visada >>> lygus ir pasiskirsto tarp ratu 50% = 50% Taigi jeigu vienas ratas kabo >>> ore tai torqas 0, tas kur ant zemes tada gaunasi 50% x torq = 50%x0 = 0 >>> ant variklio 0 ir niekur nevaziuoji. Beja tas ratas kur ore sukasi >>> dvigubai greiciau. Sukiu suma visada ta pati. Todel su atviru diffu jei >>> gana vienodas sukibimas vienas rastas nesikas, nes jis turetu kastis 2x >>> greiciau nei kastusi abu ratai. >>> Su blokiruotu diffu galima daugiau torqo perduoti ratui kuris sukasi >>> leciau pvz max 80%. Bet taip pat jei vienas ratas visiskai pagibes torq >>> = 0 tai 80% x 0 vistiek gaunasi 0. Todel automobiliuose su lsd uzklimpus >>> rekomenduojama truputi nuspausti stabdi!!! jei nori isvaziuoti kad >>> kazkiek torq perduoti ratui kuris nesisuka. >>> >>> On Fri, 27 Feb 2009 09:42:58 +0100, FX <kanka@news.lt> wrote: >>> >>>> Tau tik atrodo kad abu ratai varo abo tarp abieju ratu per laisva diffa >>>> davus tokia apkrova be antibukso sukimo momentas varijuoja priklausomai >>>> nuo to kuris ratas kiek sukibimo turi su keliu tam momentui... su >>>> blokiruote varijuoja tik tas procentas sukimo momentas kuris nepatenka >>>> y bokiruotes procenta, tiksliau: >>>> >>>> a) su atviru diff'u gazas dugnas ir tarp ratu torkas shokineja nuo 0 >>>> iki 100% vienam ratui priklausomai nuo sukibimo konkrechiam ratui >>>> b) su LSD jei blokiruote maksimali yra 80% tai tarp ratu varijuoja tik >>>> 20% likusiu tai yra ratai garantuotai turi po 40% torko o priklausomai >>>> nuo sukibimo dar gauna papildomai nuo 0 iki 20%... >>>> >>>> FX >>>> >>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>> news:go83vo$32q$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> nu nematau kas blogai, ir dar pasakysiu del kurios priezasties: kai as >>>>> isjungiu nafik dsc isviso, ir spaudziu dugna tai kasasi abu ratai >>>>> (kalbu jeigu danga sniegas, ledas; zvyras), netgi ant sauso asfalto >>>>> buna daznai taip kad du ratai kasasi.Taigi reiksia kai difas laisvas >>>>> tai daznai buna taip kad varo abu ratai, ypac tai pasireiskia kai >>>>> sukibimas prastas, taigi dsc supranta reiksia kad gali ir abu ratai >>>>> varyti vienu metu. >>>>> -- BMW 330Ci M paket >>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>>>> news:go83mr$2i3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Nu kur apie dsc aprasyta, manao galva yra atveju, kada su lsd >>>>>> nedraugauja. >>>>>> P.s. cia istraukos is 98m "mobilis" zurnalo apie e46. >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >>> >>> -- >>> Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/mail/ >> > >