Tema: Re: apie E46 ASC+T ir DSC leituviskai. kb!
Autorius: Ablasiejus
Data: 2009-02-27 14:18:49
http://auto.howstuffworks.com/differential.htm
cia su video kazkas yra...
"Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
news:go8l4k$3gq$1@trimpas.omnitel.net...
> ble man patinka po ilgo tarpo bent viena diskusija normali vyksta.gaila 
> kad vistiek niekas neaiskeja.:DDDD
> -- 
> BMW 330Ci M paket
> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message 
> news:go8kmm$2l3$1@trimpas.omnitel.net...
>> Pala pala ishkur gali buti daugiau apsuku tam ratui kuris laisvas? :))) 
>> Torkas per ratus shokineja priklausomai nuo sukibimo jis tik idealiom 
>> salygom buna 50/50... tai kad jei yra LSD duodant apkrova y diff'a anas 
>> pradeda pats blokuotis ir jei maksimali blokiruotes reikshme yra 80 
>> procentu tai reishkia kad abu ratai gauna po 40% viso paduodamo y diff'a 
>> torko garantuotai ir tik 20% yra ten kur dievas duos :)))))))) kam ant 
>> LSD dar spausti stabdy??? :))))))))))))))))) yskaitant tai jog tokiu budu 
>> stabdysi abu ratus... zhodzhiu ash jau pasimechiau :)))))))))))))
>>
>> FX
>>
>> "Andrius" <istrintiamasiulis@hotmail.com> wrote in message 
>> news:op.up0db4y8qo0jju@l3edl71-1951by8.prv.dk.ibm.com...
>>> Man atrodo niekas nesokineja. Su atviru diffu sakyciau torqas visada 
>>> lygus ir pasiskirsto tarp ratu 50% = 50% Taigi jeigu vienas ratas kabo 
>>> ore tai torqas 0, tas kur ant zemes tada gaunasi 50% x torq = 50%x0 = 0 
>>> ant variklio 0 ir niekur nevaziuoji. Beja tas ratas kur ore sukasi 
>>> dvigubai greiciau. Sukiu suma visada ta pati. Todel su atviru diffu jei 
>>> gana vienodas sukibimas vienas rastas nesikas, nes jis turetu kastis 2x 
>>> greiciau nei kastusi abu ratai.
>>> Su blokiruotu diffu galima daugiau torqo perduoti ratui kuris sukasi 
>>> leciau pvz max 80%. Bet taip pat jei vienas ratas visiskai pagibes torq 
>>> = 0 tai 80% x 0 vistiek gaunasi 0. Todel automobiliuose su lsd uzklimpus 
>>> rekomenduojama truputi nuspausti stabdi!!! jei nori isvaziuoti kad 
>>> kazkiek torq perduoti ratui kuris nesisuka.
>>>
>>> On Fri, 27 Feb 2009 09:42:58 +0100, FX <kanka@news.lt> wrote:
>>>
>>>> Tau tik atrodo kad abu ratai varo abo tarp abieju ratu per laisva diffa 
>>>> davus tokia apkrova be antibukso sukimo momentas varijuoja priklausomai 
>>>> nuo to kuris ratas kiek sukibimo turi su keliu tam momentui... su 
>>>> blokiruote varijuoja tik tas procentas sukimo momentas kuris nepatenka 
>>>> y bokiruotes procenta, tiksliau:
>>>>
>>>> a) su atviru diff'u gazas dugnas ir tarp ratu torkas shokineja nuo 0 
>>>> iki 100% vienam ratui priklausomai nuo sukibimo konkrechiam ratui
>>>> b) su LSD jei blokiruote maksimali yra 80% tai tarp ratu varijuoja tik 
>>>> 20% likusiu tai yra ratai garantuotai turi po 40% torko o priklausomai 
>>>> nuo sukibimo dar gauna papildomai nuo 0 iki 20%...
>>>>
>>>> FX
>>>>
>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
>>>> news:go83vo$32q$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> nu nematau kas blogai, ir dar pasakysiu del kurios priezasties: kai as 
>>>>> isjungiu nafik dsc isviso, ir spaudziu dugna tai kasasi abu ratai 
>>>>> (kalbu jeigu danga sniegas, ledas; zvyras), netgi ant sauso asfalto 
>>>>> buna daznai taip kad du ratai kasasi.Taigi reiksia kai difas laisvas 
>>>>> tai daznai buna taip kad varo abu ratai, ypac tai pasireiskia kai 
>>>>> sukibimas prastas, taigi dsc supranta reiksia kad gali ir abu ratai 
>>>>> varyti vienu metu.
>>>>> -- BMW 330Ci M paket
>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message 
>>>>> news:go83mr$2i3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Nu kur apie dsc aprasyta, manao galva yra atveju, kada su lsd 
>>>>>> nedraugauja.
>>>>>> P.s. cia istraukos is 98m "mobilis" zurnalo apie e46.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>>
>>> -- 
>>> Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/mail/
>>
>
>