tarpo kitko, cia siaip idomus fenomenas, nes paziurek kur chebra kad ir yotubej varo ofrouda su kokiu subaru outbachu, tai kai sio ratas nuo zemes kuris nors pakyla tikrai zymiai greiciau suktis pradeda nei tie kurie ant zemes. -- BMW 330Ci M paket "FX" <kanka@news.lt> wrote in message news:go8thn$k8g$1@trimpas.omnitel.net... > Aha tada papasakok kodel kaip tu sakei pakeltas nuo zhemes ratas turetu > dvigubai greichiau suktis? :)))))))))))))))))) > > FX > > "Andrius" <istrintiamasiulis@hotmail.com> wrote in message > news:op.up0gugajqo0jju@l3edl71-1951by8.prv.dk.ibm.com... >> Sitam puslapy parasyta :) The open differential always applies the same >> amount of torque to each wheel. >> Galia kuria ratas perduoda i zeme sokineja, bet torqas nesokineja. Nes >> torq X apsisukimai=galia. Turbut zmones nelabai supranta kas yra sukimo >> momentas. >> >> >> On Fri, 27 Feb 2009 13:18:50 +0100, Ablasiejus <ablasiejus@ablasiejus.lt> >> wrote: >> >>> http://auto.howstuffworks.com/differential.htm >>> cia su video kazkas yra... >>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>> news:go8l4k$3gq$1@trimpas.omnitel.net... >>>> ble man patinka po ilgo tarpo bent viena diskusija normali vyksta.gaila >>>> kad vistiek niekas neaiskeja.:DDDD >>>> -- >>>> BMW 330Ci M paket >>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>> news:go8kmm$2l3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Pala pala ishkur gali buti daugiau apsuku tam ratui kuris laisvas? >>>>> :))) >>>>> Torkas per ratus shokineja priklausomai nuo sukibimo jis tik idealiom >>>>> salygom buna 50/50... tai kad jei yra LSD duodant apkrova y diff'a >>>>> anas >>>>> pradeda pats blokuotis ir jei maksimali blokiruotes reikshme yra 80 >>>>> procentu tai reishkia kad abu ratai gauna po 40% viso paduodamo y >>>>> diff'a >>>>> torko garantuotai ir tik 20% yra ten kur dievas duos :)))))))) kam ant >>>>> LSD dar spausti stabdy??? :))))))))))))))))) yskaitant tai jog tokiu >>>>> budu >>>>> stabdysi abu ratus... zhodzhiu ash jau pasimechiau :))))))))))))) >>>>> >>>>> FX >>>>> >>>>> "Andrius" <istrintiamasiulis@hotmail.com> wrote in message >>>>> news:op.up0db4y8qo0jju@l3edl71-1951by8.prv.dk.ibm.com... >>>>>> Man atrodo niekas nesokineja. Su atviru diffu sakyciau torqas visada >>>>>> lygus ir pasiskirsto tarp ratu 50% = 50% Taigi jeigu vienas ratas >>>>>> kabo >>>>>> ore tai torqas 0, tas kur ant zemes tada gaunasi 50% x torq = 50%x0 = >>>>>> 0 >>>>>> ant variklio 0 ir niekur nevaziuoji. Beja tas ratas kur ore sukasi >>>>>> dvigubai greiciau. Sukiu suma visada ta pati. Todel su atviru diffu >>>>>> jei >>>>>> gana vienodas sukibimas vienas rastas nesikas, nes jis turetu kastis >>>>>> 2x >>>>>> greiciau nei kastusi abu ratai. >>>>>> Su blokiruotu diffu galima daugiau torqo perduoti ratui kuris sukasi >>>>>> leciau pvz max 80%. Bet taip pat jei vienas ratas visiskai pagibes >>>>>> torq >>>>>> = 0 tai 80% x 0 vistiek gaunasi 0. Todel automobiliuose su lsd >>>>>> uzklimpus >>>>>> rekomenduojama truputi nuspausti stabdi!!! jei nori isvaziuoti kad >>>>>> kazkiek torq perduoti ratui kuris nesisuka. >>>>>> >>>>>> On Fri, 27 Feb 2009 09:42:58 +0100, FX <kanka@news.lt> wrote: >>>>>> >>>>>>> Tau tik atrodo kad abu ratai varo abo tarp abieju ratu per laisva >>>>>>> diffa >>>>>>> davus tokia apkrova be antibukso sukimo momentas varijuoja >>>>>>> priklausomai >>>>>>> nuo to kuris ratas kiek sukibimo turi su keliu tam momentui... su >>>>>>> blokiruote varijuoja tik tas procentas sukimo momentas kuris >>>>>>> nepatenka >>>>>>> y bokiruotes procenta, tiksliau: >>>>>>> >>>>>>> a) su atviru diff'u gazas dugnas ir tarp ratu torkas shokineja nuo 0 >>>>>>> iki 100% vienam ratui priklausomai nuo sukibimo konkrechiam ratui >>>>>>> b) su LSD jei blokiruote maksimali yra 80% tai tarp ratu varijuoja >>>>>>> tik >>>>>>> 20% likusiu tai yra ratai garantuotai turi po 40% torko o >>>>>>> priklausomai >>>>>>> nuo sukibimo dar gauna papildomai nuo 0 iki 20%... >>>>>>> >>>>>>> FX >>>>>>> >>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>>>> news:go83vo$32q$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> nu nematau kas blogai, ir dar pasakysiu del kurios priezasties: kai >>>>>>>> as >>>>>>>> isjungiu nafik dsc isviso, ir spaudziu dugna tai kasasi abu ratai >>>>>>>> (kalbu jeigu danga sniegas, ledas; zvyras), netgi ant sauso asfalto >>>>>>>> buna daznai taip kad du ratai kasasi.Taigi reiksia kai difas >>>>>>>> laisvas >>>>>>>> tai daznai buna taip kad varo abu ratai, ypac tai pasireiskia kai >>>>>>>> sukibimas prastas, taigi dsc supranta reiksia kad gali ir abu ratai >>>>>>>> varyti vienu metu. >>>>>>>> -- BMW 330Ci M paket >>>>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>>>>>>> news:go83mr$2i3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Nu kur apie dsc aprasyta, manao galva yra atveju, kada su lsd >>>>>>>>> nedraugauja. >>>>>>>>> P.s. cia istraukos is 98m "mobilis" zurnalo apie e46. >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/mail/ >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> >> >> -- >> Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/mail/ >