Tai dabar supratai kad tau nx nereikia to LSD! Uzhvirint ir nupjaut ka reikia kainuos pigiau... FX "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message news:gog1v4$u93$1@trimpas.omnitel.net... > bet kai pagalvoju kad galiu veyrona atpist su 330 tai taip gera ant > sirdies pasidaro.:) > -- > BMW 330Ci M paket > "FX" <kanka@news.lt> wrote in message > news:gog1kh$tm2$1@trimpas.omnitel.net... >> Ash irgi taip galvoju... emkem pzdc! Bet tu pagalvok jei ant DViL'o >> M-Coupe ta paty padaryti... a jauti kaip greit 100, 200 ir tuos pachius >> 500 kmh susirinks??? >> >> P.S. beje remiantis shia logika ant kvatrines uzhvirinus tris pusashius >> vienas likes varantysis ratas suksis 4x greichiau o tai reishkia kad yra >> tikimybes pasiekti 1000km/h greity!!! :)))))))))))))))))))))))))) >> >> FX >> >> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >> news:gofvf6$puj$1@trimpas.omnitel.net... >>> ledas, m-kem pizda.:) >>> -- >>> BMW 330Ci M paket >>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>> news:goep00$uvv$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Jau nieko nebesuprantu... tai jei nerijui ant 330'o privirinsim pusashy >>>> prie reduktoriaus ir padarysim kad tos puses ratas suktusi laisvai ir >>>> liktu tik vienas varantysis ratas tai nerkos 330'o maksimalke bus >>>> 500km/h??? :| >>>> >>>> FX >>>> >>>> "Andrius" <istrintiamasiulis@hotmail.com> wrote in message >>>> news:op.up0ru0zjqo0jju@l3edl71-1951by8... >>>>> Na jei sakykim perdavimo koeficientas 1:1 tada ratu sukiu suma = >>>>> alkuninio sukiams. Tai jei vienas stovi o kitas pakeltas tai jis >>>>> suksis 2x greiciau... >>>>> >>>>> On Fri, 27 Feb 2009 16:17:55 +0100, FX <kanka@news.lt> wrote: >>>>> >>>>>> Tada ir pats diferencialas yra fenomenas nes kai y posuky vazhiuoji >>>>>> vienas ratas sukasi greichiau kitas lechiau :))) man tik ydomu >>>>>> suzhinoti kodel pakeltas nuo zhemes sukasi butent du kart greichiau >>>>>> :))) >>>>>> >>>>>> FX >>>>>> >>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>>> news:go8tkh$kdt$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> tarpo kitko, cia siaip idomus fenomenas, nes paziurek kur chebra kad >>>>>>> ir yotubej varo ofrouda su kokiu subaru outbachu, tai kai sio ratas >>>>>>> nuo zemes kuris nors pakyla tikrai zymiai greiciau suktis pradeda >>>>>>> nei tie kurie ant zemes. >>>>>>> -- BMW 330Ci M paket >>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>>>>> news:go8thn$k8g$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Aha tada papasakok kodel kaip tu sakei pakeltas nuo zhemes ratas >>>>>>>> turetu dvigubai greichiau suktis? :)))))))))))))))))) >>>>>>>> >>>>>>>> FX >>>>>>>> >>>>>>>> "Andrius" <istrintiamasiulis@hotmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:op.up0gugajqo0jju@l3edl71-1951by8.prv.dk.ibm.com... >>>>>>>>> Sitam puslapy parasyta :) The open differential always applies the >>>>>>>>> same amount of torque to each wheel. >>>>>>>>> Galia kuria ratas perduoda i zeme sokineja, bet torqas nesokineja. >>>>>>>>> Nes torq X apsisukimai=galia. Turbut zmones nelabai supranta kas >>>>>>>>> yra sukimo momentas. >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> On Fri, 27 Feb 2009 13:18:50 +0100, Ablasiejus >>>>>>>>> <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote: >>>>>>>>> >>>>>>>>>> http://auto.howstuffworks.com/differential.htm >>>>>>>>>> cia su video kazkas yra... >>>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>>>>>>> news:go8l4k$3gq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> ble man patinka po ilgo tarpo bent viena diskusija normali >>>>>>>>>>> vyksta.gaila >>>>>>>>>>> kad vistiek niekas neaiskeja.:DDDD >>>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>>> BMW 330Ci M paket >>>>>>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>>>>>>>>> news:go8kmm$2l3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> Pala pala ishkur gali buti daugiau apsuku tam ratui kuris >>>>>>>>>>>> laisvas? :))) >>>>>>>>>>>> Torkas per ratus shokineja priklausomai nuo sukibimo jis tik >>>>>>>>>>>> idealiom >>>>>>>>>>>> salygom buna 50/50... tai kad jei yra LSD duodant apkrova y >>>>>>>>>>>> diff'a anas >>>>>>>>>>>> pradeda pats blokuotis ir jei maksimali blokiruotes reikshme >>>>>>>>>>>> yra 80 >>>>>>>>>>>> procentu tai reishkia kad abu ratai gauna po 40% viso paduodamo >>>>>>>>>>>> y diff'a >>>>>>>>>>>> torko garantuotai ir tik 20% yra ten kur dievas duos :)))))))) >>>>>>>>>>>> kam ant >>>>>>>>>>>> LSD dar spausti stabdy??? :))))))))))))))))) yskaitant tai jog >>>>>>>>>>>> tokiu budu >>>>>>>>>>>> stabdysi abu ratus... zhodzhiu ash jau pasimechiau >>>>>>>>>>>> :))))))))))))) >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> FX >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "Andrius" <istrintiamasiulis@hotmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>> news:op.up0db4y8qo0jju@l3edl71-1951by8.prv.dk.ibm.com... >>>>>>>>>>>>> Man atrodo niekas nesokineja. Su atviru diffu sakyciau torqas >>>>>>>>>>>>> visada >>>>>>>>>>>>> lygus ir pasiskirsto tarp ratu 50% = 50% Taigi jeigu vienas >>>>>>>>>>>>> ratas kabo >>>>>>>>>>>>> ore tai torqas 0, tas kur ant zemes tada gaunasi 50% x torq = >>>>>>>>>>>>> 50%x0 = 0 >>>>>>>>>>>>> ant variklio 0 ir niekur nevaziuoji. Beja tas ratas kur ore >>>>>>>>>>>>> sukasi >>>>>>>>>>>>> dvigubai greiciau. Sukiu suma visada ta pati. Todel su atviru >>>>>>>>>>>>> diffu jei >>>>>>>>>>>>> gana vienodas sukibimas vienas rastas nesikas, nes jis turetu >>>>>>>>>>>>> kastis 2x >>>>>>>>>>>>> greiciau nei kastusi abu ratai. >>>>>>>>>>>>> Su blokiruotu diffu galima daugiau torqo perduoti ratui kuris >>>>>>>>>>>>> sukasi >>>>>>>>>>>>> leciau pvz max 80%. Bet taip pat jei vienas ratas visiskai >>>>>>>>>>>>> pagibes torq >>>>>>>>>>>>> = 0 tai 80% x 0 vistiek gaunasi 0. Todel automobiliuose su lsd >>>>>>>>>>>>> uzklimpus >>>>>>>>>>>>> rekomenduojama truputi nuspausti stabdi!!! jei nori isvaziuoti >>>>>>>>>>>>> kad >>>>>>>>>>>>> kazkiek torq perduoti ratui kuris nesisuka. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> On Fri, 27 Feb 2009 09:42:58 +0100, FX <kanka@news.lt> wrote: >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> Tau tik atrodo kad abu ratai varo abo tarp abieju ratu per >>>>>>>>>>>>>> laisva diffa >>>>>>>>>>>>>> davus tokia apkrova be antibukso sukimo momentas varijuoja >>>>>>>>>>>>>> priklausomai >>>>>>>>>>>>>> nuo to kuris ratas kiek sukibimo turi su keliu tam >>>>>>>>>>>>>> momentui... su >>>>>>>>>>>>>> blokiruote varijuoja tik tas procentas sukimo momentas kuris >>>>>>>>>>>>>> nepatenka >>>>>>>>>>>>>> y bokiruotes procenta, tiksliau: >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> a) su atviru diff'u gazas dugnas ir tarp ratu torkas >>>>>>>>>>>>>> shokineja nuo 0 >>>>>>>>>>>>>> iki 100% vienam ratui priklausomai nuo sukibimo konkrechiam >>>>>>>>>>>>>> ratui >>>>>>>>>>>>>> b) su LSD jei blokiruote maksimali yra 80% tai tarp ratu >>>>>>>>>>>>>> varijuoja tik >>>>>>>>>>>>>> 20% likusiu tai yra ratai garantuotai turi po 40% torko o >>>>>>>>>>>>>> priklausomai >>>>>>>>>>>>>> nuo sukibimo dar gauna papildomai nuo 0 iki 20%... >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> FX >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>>>> news:go83vo$32q$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>> nu nematau kas blogai, ir dar pasakysiu del kurios >>>>>>>>>>>>>>> priezasties: kai as >>>>>>>>>>>>>>> isjungiu nafik dsc isviso, ir spaudziu dugna tai kasasi abu >>>>>>>>>>>>>>> ratai >>>>>>>>>>>>>>> (kalbu jeigu danga sniegas, ledas; zvyras), netgi ant sauso >>>>>>>>>>>>>>> asfalto >>>>>>>>>>>>>>> buna daznai taip kad du ratai kasasi.Taigi reiksia kai difas >>>>>>>>>>>>>>> laisvas >>>>>>>>>>>>>>> tai daznai buna taip kad varo abu ratai, ypac tai >>>>>>>>>>>>>>> pasireiskia kai >>>>>>>>>>>>>>> sukibimas prastas, taigi dsc supranta reiksia kad gali ir >>>>>>>>>>>>>>> abu ratai >>>>>>>>>>>>>>> varyti vienu metu. >>>>>>>>>>>>>>> -- BMW 330Ci M paket >>>>>>>>>>>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>>>>> news:go83mr$2i3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>>> Nu kur apie dsc aprasyta, manao galva yra atveju, kada su >>>>>>>>>>>>>>>> lsd >>>>>>>>>>>>>>>> nedraugauja. >>>>>>>>>>>>>>>> P.s. cia istraukos is 98m "mobilis" zurnalo apie e46. >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>>>>> Using Opera's revolutionary e-mail client: >>>>>>>>>>>>> http://www.opera.com/mail/ >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> -- Using Opera's revolutionary e-mail client: >>>>>>>>> http://www.opera.com/mail/ >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> -- >>>>> Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/mail/ >>>> >>> >>> >> > >