Tema: Re: apie E46 ASC+T ir DSC leituviskai. kb!
Autorius: FX
Data: 2009-03-02 10:21:18
Tai dabar supratai kad tau nx nereikia to LSD! Uzhvirint ir nupjaut ka 
reikia kainuos pigiau...

FX

"Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
news:gog1v4$u93$1@trimpas.omnitel.net...
> bet kai pagalvoju kad galiu veyrona atpist su 330 tai taip gera ant 
> sirdies pasidaro.:)
> -- 
> BMW 330Ci M paket
> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message 
> news:gog1kh$tm2$1@trimpas.omnitel.net...
>> Ash irgi taip galvoju... emkem pzdc! Bet tu pagalvok jei ant DViL'o 
>> M-Coupe ta paty padaryti... a jauti kaip greit 100, 200 ir tuos pachius 
>> 500 kmh susirinks???
>>
>> P.S. beje remiantis shia logika ant kvatrines uzhvirinus tris pusashius 
>> vienas likes varantysis ratas suksis 4x greichiau o tai reishkia kad yra 
>> tikimybes pasiekti 1000km/h greity!!! :))))))))))))))))))))))))))
>>
>> FX
>>
>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
>> news:gofvf6$puj$1@trimpas.omnitel.net...
>>> ledas, m-kem pizda.:)
>>> -- 
>>> BMW 330Ci M paket
>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message 
>>> news:goep00$uvv$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Jau nieko nebesuprantu... tai jei nerijui ant 330'o privirinsim pusashy 
>>>> prie reduktoriaus ir padarysim kad tos puses ratas suktusi laisvai ir 
>>>> liktu tik vienas varantysis ratas tai nerkos 330'o maksimalke bus 
>>>> 500km/h??? :|
>>>>
>>>> FX
>>>>
>>>> "Andrius" <istrintiamasiulis@hotmail.com> wrote in message 
>>>> news:op.up0ru0zjqo0jju@l3edl71-1951by8...
>>>>> Na jei sakykim perdavimo koeficientas 1:1 tada ratu sukiu suma = 
>>>>> alkuninio sukiams. Tai jei vienas stovi o kitas pakeltas tai jis 
>>>>> suksis 2x greiciau...
>>>>>
>>>>> On Fri, 27 Feb 2009 16:17:55 +0100, FX <kanka@news.lt> wrote:
>>>>>
>>>>>> Tada ir pats diferencialas yra fenomenas nes kai y posuky vazhiuoji 
>>>>>> vienas ratas sukasi greichiau kitas lechiau :))) man tik ydomu 
>>>>>> suzhinoti kodel pakeltas nuo zhemes sukasi butent du kart greichiau 
>>>>>> :)))
>>>>>>
>>>>>> FX
>>>>>>
>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
>>>>>> news:go8tkh$kdt$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> tarpo kitko, cia siaip idomus fenomenas, nes paziurek kur chebra kad 
>>>>>>> ir yotubej varo ofrouda su kokiu subaru outbachu, tai kai sio ratas 
>>>>>>> nuo zemes kuris nors pakyla tikrai zymiai greiciau suktis pradeda 
>>>>>>> nei tie kurie ant zemes.
>>>>>>> -- BMW 330Ci M paket
>>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message 
>>>>>>> news:go8thn$k8g$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Aha tada papasakok kodel kaip tu sakei pakeltas nuo zhemes ratas 
>>>>>>>> turetu dvigubai greichiau suktis? :))))))))))))))))))
>>>>>>>>
>>>>>>>> FX
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Andrius" <istrintiamasiulis@hotmail.com> wrote in message 
>>>>>>>> news:op.up0gugajqo0jju@l3edl71-1951by8.prv.dk.ibm.com...
>>>>>>>>> Sitam puslapy parasyta :) The open differential always applies the 
>>>>>>>>> same amount of torque to each wheel.
>>>>>>>>> Galia kuria ratas perduoda i zeme sokineja, bet torqas nesokineja. 
>>>>>>>>> Nes torq X apsisukimai=galia. Turbut zmones nelabai supranta kas 
>>>>>>>>> yra sukimo momentas.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> On Fri, 27 Feb 2009 13:18:50 +0100, Ablasiejus 
>>>>>>>>> <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote:
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> http://auto.howstuffworks.com/differential.htm
>>>>>>>>>> cia su video kazkas yra...
>>>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message
>>>>>>>>>> news:go8l4k$3gq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> ble man patinka po ilgo tarpo bent viena diskusija normali 
>>>>>>>>>>> vyksta.gaila
>>>>>>>>>>> kad vistiek niekas neaiskeja.:DDDD
>>>>>>>>>>> --
>>>>>>>>>>> BMW 330Ci M paket
>>>>>>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message
>>>>>>>>>>> news:go8kmm$2l3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> Pala pala ishkur gali buti daugiau apsuku tam ratui kuris 
>>>>>>>>>>>> laisvas? :)))
>>>>>>>>>>>> Torkas per ratus shokineja priklausomai nuo sukibimo jis tik 
>>>>>>>>>>>> idealiom
>>>>>>>>>>>> salygom buna 50/50... tai kad jei yra LSD duodant apkrova y 
>>>>>>>>>>>> diff'a anas
>>>>>>>>>>>> pradeda pats blokuotis ir jei maksimali blokiruotes reikshme 
>>>>>>>>>>>> yra 80
>>>>>>>>>>>> procentu tai reishkia kad abu ratai gauna po 40% viso paduodamo 
>>>>>>>>>>>> y diff'a
>>>>>>>>>>>> torko garantuotai ir tik 20% yra ten kur dievas duos :)))))))) 
>>>>>>>>>>>> kam ant
>>>>>>>>>>>> LSD dar spausti stabdy??? :))))))))))))))))) yskaitant tai jog 
>>>>>>>>>>>> tokiu budu
>>>>>>>>>>>> stabdysi abu ratus... zhodzhiu ash jau pasimechiau 
>>>>>>>>>>>> :)))))))))))))
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> FX
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> "Andrius" <istrintiamasiulis@hotmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>>> news:op.up0db4y8qo0jju@l3edl71-1951by8.prv.dk.ibm.com...
>>>>>>>>>>>>> Man atrodo niekas nesokineja. Su atviru diffu sakyciau torqas 
>>>>>>>>>>>>> visada
>>>>>>>>>>>>> lygus ir pasiskirsto tarp ratu 50% = 50% Taigi jeigu vienas 
>>>>>>>>>>>>> ratas kabo
>>>>>>>>>>>>> ore tai torqas 0, tas kur ant zemes tada gaunasi 50% x torq = 
>>>>>>>>>>>>> 50%x0 = 0
>>>>>>>>>>>>> ant variklio 0 ir niekur nevaziuoji. Beja tas ratas kur ore 
>>>>>>>>>>>>> sukasi
>>>>>>>>>>>>> dvigubai greiciau. Sukiu suma visada ta pati. Todel su atviru 
>>>>>>>>>>>>> diffu jei
>>>>>>>>>>>>> gana vienodas sukibimas vienas rastas nesikas, nes jis turetu 
>>>>>>>>>>>>> kastis 2x
>>>>>>>>>>>>> greiciau nei kastusi abu ratai.
>>>>>>>>>>>>> Su blokiruotu diffu galima daugiau torqo perduoti ratui kuris 
>>>>>>>>>>>>> sukasi
>>>>>>>>>>>>> leciau pvz max 80%. Bet taip pat jei vienas ratas visiskai 
>>>>>>>>>>>>> pagibes torq
>>>>>>>>>>>>> = 0 tai 80% x 0 vistiek gaunasi 0. Todel automobiliuose su lsd 
>>>>>>>>>>>>> uzklimpus
>>>>>>>>>>>>> rekomenduojama truputi nuspausti stabdi!!! jei nori isvaziuoti 
>>>>>>>>>>>>> kad
>>>>>>>>>>>>> kazkiek torq perduoti ratui kuris nesisuka.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> On Fri, 27 Feb 2009 09:42:58 +0100, FX <kanka@news.lt> wrote:
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> Tau tik atrodo kad abu ratai varo abo tarp abieju ratu per 
>>>>>>>>>>>>>> laisva diffa
>>>>>>>>>>>>>> davus tokia apkrova be antibukso sukimo momentas varijuoja 
>>>>>>>>>>>>>> priklausomai
>>>>>>>>>>>>>> nuo to kuris ratas kiek sukibimo turi su keliu tam 
>>>>>>>>>>>>>> momentui... su
>>>>>>>>>>>>>> blokiruote varijuoja tik tas procentas sukimo momentas kuris 
>>>>>>>>>>>>>> nepatenka
>>>>>>>>>>>>>> y bokiruotes procenta, tiksliau:
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> a) su atviru diff'u gazas dugnas ir tarp ratu torkas 
>>>>>>>>>>>>>> shokineja nuo 0
>>>>>>>>>>>>>> iki 100% vienam ratui priklausomai nuo sukibimo konkrechiam 
>>>>>>>>>>>>>> ratui
>>>>>>>>>>>>>> b) su LSD jei blokiruote maksimali yra 80% tai tarp ratu 
>>>>>>>>>>>>>> varijuoja tik
>>>>>>>>>>>>>> 20% likusiu tai yra ratai garantuotai turi po 40% torko o 
>>>>>>>>>>>>>> priklausomai
>>>>>>>>>>>>>> nuo sukibimo dar gauna papildomai nuo 0 iki 20%...
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> FX
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message
>>>>>>>>>>>>>> news:go83vo$32q$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>> nu nematau kas blogai, ir dar pasakysiu del kurios 
>>>>>>>>>>>>>>> priezasties: kai as
>>>>>>>>>>>>>>> isjungiu nafik dsc isviso, ir spaudziu dugna tai kasasi abu 
>>>>>>>>>>>>>>> ratai
>>>>>>>>>>>>>>> (kalbu jeigu danga sniegas, ledas; zvyras), netgi ant sauso 
>>>>>>>>>>>>>>> asfalto
>>>>>>>>>>>>>>> buna daznai taip kad du ratai kasasi.Taigi reiksia kai difas 
>>>>>>>>>>>>>>> laisvas
>>>>>>>>>>>>>>> tai daznai buna taip kad varo abu ratai, ypac tai 
>>>>>>>>>>>>>>> pasireiskia kai
>>>>>>>>>>>>>>> sukibimas prastas, taigi dsc supranta reiksia kad gali ir 
>>>>>>>>>>>>>>> abu ratai
>>>>>>>>>>>>>>> varyti vienu metu.
>>>>>>>>>>>>>>> -- BMW 330Ci M paket
>>>>>>>>>>>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message
>>>>>>>>>>>>>>> news:go83mr$2i3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>> Nu kur apie dsc aprasyta, manao galva yra atveju, kada su 
>>>>>>>>>>>>>>>> lsd
>>>>>>>>>>>>>>>> nedraugauja.
>>>>>>>>>>>>>>>> P.s. cia istraukos is 98m "mobilis" zurnalo apie e46.
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> --
>>>>>>>>>>>>> Using Opera's revolutionary e-mail client: 
>>>>>>>>>>>>> http://www.opera.com/mail/
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> -- Using Opera's revolutionary e-mail client: 
>>>>>>>>> http://www.opera.com/mail/
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> -- 
>>>>> Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/mail/
>>>>
>>>
>>>
>>
>
>