Tema: Re: apie E46 ASC+T ir DSC leituviskai. kb!
Autorius: Nerijus330Ci
Data: 2009-02-27 14:08:52
ble man patinka po ilgo tarpo bent viena diskusija normali vyksta.gaila kad 
vistiek niekas neaiskeja.:DDDD
-- 
BMW 330Ci M paket
"FX" <kanka@news.lt> wrote in message 
news:go8kmm$2l3$1@trimpas.omnitel.net...
> Pala pala ishkur gali buti daugiau apsuku tam ratui kuris laisvas? :))) 
> Torkas per ratus shokineja priklausomai nuo sukibimo jis tik idealiom 
> salygom buna 50/50... tai kad jei yra LSD duodant apkrova y diff'a anas 
> pradeda pats blokuotis ir jei maksimali blokiruotes reikshme yra 80 
> procentu tai reishkia kad abu ratai gauna po 40% viso paduodamo y diff'a 
> torko garantuotai ir tik 20% yra ten kur dievas duos :)))))))) kam ant LSD 
> dar spausti stabdy??? :))))))))))))))))) yskaitant tai jog tokiu budu 
> stabdysi abu ratus... zhodzhiu ash jau pasimechiau :)))))))))))))
>
> FX
>
> "Andrius" <istrintiamasiulis@hotmail.com> wrote in message 
> news:op.up0db4y8qo0jju@l3edl71-1951by8.prv.dk.ibm.com...
>> Man atrodo niekas nesokineja. Su atviru diffu sakyciau torqas visada 
>> lygus ir pasiskirsto tarp ratu 50% = 50% Taigi jeigu vienas ratas kabo 
>> ore tai torqas 0, tas kur ant zemes tada gaunasi 50% x torq = 50%x0 = 0 
>> ant variklio 0 ir niekur nevaziuoji. Beja tas ratas kur ore sukasi 
>> dvigubai greiciau. Sukiu suma visada ta pati. Todel su atviru diffu jei 
>> gana vienodas sukibimas vienas rastas nesikas, nes jis turetu kastis 2x 
>> greiciau nei kastusi abu ratai.
>> Su blokiruotu diffu galima daugiau torqo perduoti ratui kuris sukasi 
>> leciau pvz max 80%. Bet taip pat jei vienas ratas visiskai pagibes torq = 
>> 0 tai 80% x 0 vistiek gaunasi 0. Todel automobiliuose su lsd uzklimpus 
>> rekomenduojama truputi nuspausti stabdi!!! jei nori isvaziuoti kad 
>> kazkiek torq perduoti ratui kuris nesisuka.
>>
>> On Fri, 27 Feb 2009 09:42:58 +0100, FX <kanka@news.lt> wrote:
>>
>>> Tau tik atrodo kad abu ratai varo abo tarp abieju ratu per laisva diffa 
>>> davus tokia apkrova be antibukso sukimo momentas varijuoja priklausomai 
>>> nuo to kuris ratas kiek sukibimo turi su keliu tam momentui... su 
>>> blokiruote varijuoja tik tas procentas sukimo momentas kuris nepatenka y 
>>> bokiruotes procenta, tiksliau:
>>>
>>> a) su atviru diff'u gazas dugnas ir tarp ratu torkas shokineja nuo 0 iki 
>>> 100% vienam ratui priklausomai nuo sukibimo konkrechiam ratui
>>> b) su LSD jei blokiruote maksimali yra 80% tai tarp ratu varijuoja tik 
>>> 20% likusiu tai yra ratai garantuotai turi po 40% torko o priklausomai 
>>> nuo sukibimo dar gauna papildomai nuo 0 iki 20%...
>>>
>>> FX
>>>
>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
>>> news:go83vo$32q$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> nu nematau kas blogai, ir dar pasakysiu del kurios priezasties: kai as 
>>>> isjungiu nafik dsc isviso, ir spaudziu dugna tai kasasi abu ratai 
>>>> (kalbu jeigu danga sniegas, ledas; zvyras), netgi ant sauso asfalto 
>>>> buna daznai taip kad du ratai kasasi.Taigi reiksia kai difas laisvas 
>>>> tai daznai buna taip kad varo abu ratai, ypac tai pasireiskia kai 
>>>> sukibimas prastas, taigi dsc supranta reiksia kad gali ir abu ratai 
>>>> varyti vienu metu.
>>>> -- BMW 330Ci M paket
>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message 
>>>> news:go83mr$2i3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Nu kur apie dsc aprasyta, manao galva yra atveju, kada su lsd 
>>>>> nedraugauja.
>>>>> P.s. cia istraukos is 98m "mobilis" zurnalo apie e46.
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>>
>> -- 
>> Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/mail/
>