ble man patinka po ilgo tarpo bent viena diskusija normali vyksta.gaila kad vistiek niekas neaiskeja.:DDDD -- BMW 330Ci M paket "FX" <kanka@news.lt> wrote in message news:go8kmm$2l3$1@trimpas.omnitel.net... > Pala pala ishkur gali buti daugiau apsuku tam ratui kuris laisvas? :))) > Torkas per ratus shokineja priklausomai nuo sukibimo jis tik idealiom > salygom buna 50/50... tai kad jei yra LSD duodant apkrova y diff'a anas > pradeda pats blokuotis ir jei maksimali blokiruotes reikshme yra 80 > procentu tai reishkia kad abu ratai gauna po 40% viso paduodamo y diff'a > torko garantuotai ir tik 20% yra ten kur dievas duos :)))))))) kam ant LSD > dar spausti stabdy??? :))))))))))))))))) yskaitant tai jog tokiu budu > stabdysi abu ratus... zhodzhiu ash jau pasimechiau :))))))))))))) > > FX > > "Andrius" <istrintiamasiulis@hotmail.com> wrote in message > news:op.up0db4y8qo0jju@l3edl71-1951by8.prv.dk.ibm.com... >> Man atrodo niekas nesokineja. Su atviru diffu sakyciau torqas visada >> lygus ir pasiskirsto tarp ratu 50% = 50% Taigi jeigu vienas ratas kabo >> ore tai torqas 0, tas kur ant zemes tada gaunasi 50% x torq = 50%x0 = 0 >> ant variklio 0 ir niekur nevaziuoji. Beja tas ratas kur ore sukasi >> dvigubai greiciau. Sukiu suma visada ta pati. Todel su atviru diffu jei >> gana vienodas sukibimas vienas rastas nesikas, nes jis turetu kastis 2x >> greiciau nei kastusi abu ratai. >> Su blokiruotu diffu galima daugiau torqo perduoti ratui kuris sukasi >> leciau pvz max 80%. Bet taip pat jei vienas ratas visiskai pagibes torq = >> 0 tai 80% x 0 vistiek gaunasi 0. Todel automobiliuose su lsd uzklimpus >> rekomenduojama truputi nuspausti stabdi!!! jei nori isvaziuoti kad >> kazkiek torq perduoti ratui kuris nesisuka. >> >> On Fri, 27 Feb 2009 09:42:58 +0100, FX <kanka@news.lt> wrote: >> >>> Tau tik atrodo kad abu ratai varo abo tarp abieju ratu per laisva diffa >>> davus tokia apkrova be antibukso sukimo momentas varijuoja priklausomai >>> nuo to kuris ratas kiek sukibimo turi su keliu tam momentui... su >>> blokiruote varijuoja tik tas procentas sukimo momentas kuris nepatenka y >>> bokiruotes procenta, tiksliau: >>> >>> a) su atviru diff'u gazas dugnas ir tarp ratu torkas shokineja nuo 0 iki >>> 100% vienam ratui priklausomai nuo sukibimo konkrechiam ratui >>> b) su LSD jei blokiruote maksimali yra 80% tai tarp ratu varijuoja tik >>> 20% likusiu tai yra ratai garantuotai turi po 40% torko o priklausomai >>> nuo sukibimo dar gauna papildomai nuo 0 iki 20%... >>> >>> FX >>> >>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>> news:go83vo$32q$1@trimpas.omnitel.net... >>>> nu nematau kas blogai, ir dar pasakysiu del kurios priezasties: kai as >>>> isjungiu nafik dsc isviso, ir spaudziu dugna tai kasasi abu ratai >>>> (kalbu jeigu danga sniegas, ledas; zvyras), netgi ant sauso asfalto >>>> buna daznai taip kad du ratai kasasi.Taigi reiksia kai difas laisvas >>>> tai daznai buna taip kad varo abu ratai, ypac tai pasireiskia kai >>>> sukibimas prastas, taigi dsc supranta reiksia kad gali ir abu ratai >>>> varyti vienu metu. >>>> -- BMW 330Ci M paket >>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>>> news:go83mr$2i3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Nu kur apie dsc aprasyta, manao galva yra atveju, kada su lsd >>>>> nedraugauja. >>>>> P.s. cia istraukos is 98m "mobilis" zurnalo apie e46. >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >> >> >> >> -- >> Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/mail/ >