Tau tik atrodo kad abu ratai varo abo tarp abieju ratu per laisva diffa davus tokia apkrova be antibukso sukimo momentas varijuoja priklausomai nuo to kuris ratas kiek sukibimo turi su keliu tam momentui... su blokiruote varijuoja tik tas procentas sukimo momentas kuris nepatenka y bokiruotes procenta, tiksliau: a) su atviru diff'u gazas dugnas ir tarp ratu torkas shokineja nuo 0 iki 100% vienam ratui priklausomai nuo sukibimo konkrechiam ratui b) su LSD jei blokiruote maksimali yra 80% tai tarp ratu varijuoja tik 20% likusiu tai yra ratai garantuotai turi po 40% torko o priklausomai nuo sukibimo dar gauna papildomai nuo 0 iki 20%... FX "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message news:go83vo$32q$1@trimpas.omnitel.net... > nu nematau kas blogai, ir dar pasakysiu del kurios priezasties: kai as > isjungiu nafik dsc isviso, ir spaudziu dugna tai kasasi abu ratai (kalbu > jeigu danga sniegas, ledas; zvyras), netgi ant sauso asfalto buna daznai > taip kad du ratai kasasi.Taigi reiksia kai difas laisvas tai daznai buna > taip kad varo abu ratai, ypac tai pasireiskia kai sukibimas prastas, taigi > dsc supranta reiksia kad gali ir abu ratai varyti vienu metu. > -- > BMW 330Ci M paket > "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message > news:go83mr$2i3$1@trimpas.omnitel.net... >> Nu kur apie dsc aprasyta, manao galva yra atveju, kada su lsd >> nedraugauja. >> P.s. cia istraukos is 98m "mobilis" zurnalo apie e46. >> >> >> >> >> > >