Tada ir pats diferencialas yra fenomenas nes kai y posuky vazhiuoji vienas ratas sukasi greichiau kitas lechiau :))) man tik ydomu suzhinoti kodel pakeltas nuo zhemes sukasi butent du kart greichiau :))) FX "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message news:go8tkh$kdt$1@trimpas.omnitel.net... > tarpo kitko, cia siaip idomus fenomenas, nes paziurek kur chebra kad ir > yotubej varo ofrouda su kokiu subaru outbachu, tai kai sio ratas nuo zemes > kuris nors pakyla tikrai zymiai greiciau suktis pradeda nei tie kurie ant > zemes. > -- > BMW 330Ci M paket > "FX" <kanka@news.lt> wrote in message > news:go8thn$k8g$1@trimpas.omnitel.net... >> Aha tada papasakok kodel kaip tu sakei pakeltas nuo zhemes ratas turetu >> dvigubai greichiau suktis? :)))))))))))))))))) >> >> FX >> >> "Andrius" <istrintiamasiulis@hotmail.com> wrote in message >> news:op.up0gugajqo0jju@l3edl71-1951by8.prv.dk.ibm.com... >>> Sitam puslapy parasyta :) The open differential always applies the same >>> amount of torque to each wheel. >>> Galia kuria ratas perduoda i zeme sokineja, bet torqas nesokineja. Nes >>> torq X apsisukimai=galia. Turbut zmones nelabai supranta kas yra sukimo >>> momentas. >>> >>> >>> On Fri, 27 Feb 2009 13:18:50 +0100, Ablasiejus >>> <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote: >>> >>>> http://auto.howstuffworks.com/differential.htm >>>> cia su video kazkas yra... >>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>> news:go8l4k$3gq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> ble man patinka po ilgo tarpo bent viena diskusija normali >>>>> vyksta.gaila >>>>> kad vistiek niekas neaiskeja.:DDDD >>>>> -- >>>>> BMW 330Ci M paket >>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>>> news:go8kmm$2l3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Pala pala ishkur gali buti daugiau apsuku tam ratui kuris laisvas? >>>>>> :))) >>>>>> Torkas per ratus shokineja priklausomai nuo sukibimo jis tik idealiom >>>>>> salygom buna 50/50... tai kad jei yra LSD duodant apkrova y diff'a >>>>>> anas >>>>>> pradeda pats blokuotis ir jei maksimali blokiruotes reikshme yra 80 >>>>>> procentu tai reishkia kad abu ratai gauna po 40% viso paduodamo y >>>>>> diff'a >>>>>> torko garantuotai ir tik 20% yra ten kur dievas duos :)))))))) kam >>>>>> ant >>>>>> LSD dar spausti stabdy??? :))))))))))))))))) yskaitant tai jog tokiu >>>>>> budu >>>>>> stabdysi abu ratus... zhodzhiu ash jau pasimechiau :))))))))))))) >>>>>> >>>>>> FX >>>>>> >>>>>> "Andrius" <istrintiamasiulis@hotmail.com> wrote in message >>>>>> news:op.up0db4y8qo0jju@l3edl71-1951by8.prv.dk.ibm.com... >>>>>>> Man atrodo niekas nesokineja. Su atviru diffu sakyciau torqas visada >>>>>>> lygus ir pasiskirsto tarp ratu 50% = 50% Taigi jeigu vienas ratas >>>>>>> kabo >>>>>>> ore tai torqas 0, tas kur ant zemes tada gaunasi 50% x torq = 50%x0 >>>>>>> = 0 >>>>>>> ant variklio 0 ir niekur nevaziuoji. Beja tas ratas kur ore sukasi >>>>>>> dvigubai greiciau. Sukiu suma visada ta pati. Todel su atviru diffu >>>>>>> jei >>>>>>> gana vienodas sukibimas vienas rastas nesikas, nes jis turetu kastis >>>>>>> 2x >>>>>>> greiciau nei kastusi abu ratai. >>>>>>> Su blokiruotu diffu galima daugiau torqo perduoti ratui kuris sukasi >>>>>>> leciau pvz max 80%. Bet taip pat jei vienas ratas visiskai pagibes >>>>>>> torq >>>>>>> = 0 tai 80% x 0 vistiek gaunasi 0. Todel automobiliuose su lsd >>>>>>> uzklimpus >>>>>>> rekomenduojama truputi nuspausti stabdi!!! jei nori isvaziuoti kad >>>>>>> kazkiek torq perduoti ratui kuris nesisuka. >>>>>>> >>>>>>> On Fri, 27 Feb 2009 09:42:58 +0100, FX <kanka@news.lt> wrote: >>>>>>> >>>>>>>> Tau tik atrodo kad abu ratai varo abo tarp abieju ratu per laisva >>>>>>>> diffa >>>>>>>> davus tokia apkrova be antibukso sukimo momentas varijuoja >>>>>>>> priklausomai >>>>>>>> nuo to kuris ratas kiek sukibimo turi su keliu tam momentui... su >>>>>>>> blokiruote varijuoja tik tas procentas sukimo momentas kuris >>>>>>>> nepatenka >>>>>>>> y bokiruotes procenta, tiksliau: >>>>>>>> >>>>>>>> a) su atviru diff'u gazas dugnas ir tarp ratu torkas shokineja nuo >>>>>>>> 0 >>>>>>>> iki 100% vienam ratui priklausomai nuo sukibimo konkrechiam ratui >>>>>>>> b) su LSD jei blokiruote maksimali yra 80% tai tarp ratu varijuoja >>>>>>>> tik >>>>>>>> 20% likusiu tai yra ratai garantuotai turi po 40% torko o >>>>>>>> priklausomai >>>>>>>> nuo sukibimo dar gauna papildomai nuo 0 iki 20%... >>>>>>>> >>>>>>>> FX >>>>>>>> >>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>>>>> news:go83vo$32q$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> nu nematau kas blogai, ir dar pasakysiu del kurios priezasties: >>>>>>>>> kai as >>>>>>>>> isjungiu nafik dsc isviso, ir spaudziu dugna tai kasasi abu ratai >>>>>>>>> (kalbu jeigu danga sniegas, ledas; zvyras), netgi ant sauso >>>>>>>>> asfalto >>>>>>>>> buna daznai taip kad du ratai kasasi.Taigi reiksia kai difas >>>>>>>>> laisvas >>>>>>>>> tai daznai buna taip kad varo abu ratai, ypac tai pasireiskia kai >>>>>>>>> sukibimas prastas, taigi dsc supranta reiksia kad gali ir abu >>>>>>>>> ratai >>>>>>>>> varyti vienu metu. >>>>>>>>> -- BMW 330Ci M paket >>>>>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>>>>>>>> news:go83mr$2i3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Nu kur apie dsc aprasyta, manao galva yra atveju, kada su lsd >>>>>>>>>> nedraugauja. >>>>>>>>>> P.s. cia istraukos is 98m "mobilis" zurnalo apie e46. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> -- >>>>>>> Using Opera's revolutionary e-mail client: >>>>>>> http://www.opera.com/mail/ >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >>> >>> -- >>> Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/mail/ >> > >