Tema: Re: apie E46 ASC+T ir DSC leituviskai. kb!
Autorius: FX
Data: 2009-02-27 17:17:57
Tada ir pats diferencialas yra fenomenas nes kai y posuky vazhiuoji vienas 
ratas sukasi greichiau kitas lechiau :))) man tik ydomu suzhinoti kodel 
pakeltas nuo zhemes sukasi butent du kart greichiau :)))

FX

"Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
news:go8tkh$kdt$1@trimpas.omnitel.net...
> tarpo kitko, cia siaip idomus fenomenas, nes paziurek kur chebra kad ir 
> yotubej varo ofrouda su kokiu subaru outbachu, tai kai sio ratas nuo zemes 
> kuris nors pakyla tikrai zymiai greiciau suktis pradeda nei tie kurie ant 
> zemes.
> -- 
> BMW 330Ci M paket
> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message 
> news:go8thn$k8g$1@trimpas.omnitel.net...
>> Aha tada papasakok kodel kaip tu sakei pakeltas nuo zhemes ratas turetu 
>> dvigubai greichiau suktis? :))))))))))))))))))
>>
>> FX
>>
>> "Andrius" <istrintiamasiulis@hotmail.com> wrote in message 
>> news:op.up0gugajqo0jju@l3edl71-1951by8.prv.dk.ibm.com...
>>> Sitam puslapy parasyta :) The open differential always applies the same 
>>> amount of torque to each wheel.
>>> Galia kuria ratas perduoda i zeme sokineja, bet torqas nesokineja. Nes 
>>> torq X apsisukimai=galia. Turbut zmones nelabai supranta kas yra sukimo 
>>> momentas.
>>>
>>>
>>> On Fri, 27 Feb 2009 13:18:50 +0100, Ablasiejus 
>>> <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote:
>>>
>>>> http://auto.howstuffworks.com/differential.htm
>>>> cia su video kazkas yra...
>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message
>>>> news:go8l4k$3gq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> ble man patinka po ilgo tarpo bent viena diskusija normali 
>>>>> vyksta.gaila
>>>>> kad vistiek niekas neaiskeja.:DDDD
>>>>> --
>>>>> BMW 330Ci M paket
>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message
>>>>> news:go8kmm$2l3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Pala pala ishkur gali buti daugiau apsuku tam ratui kuris laisvas? 
>>>>>> :)))
>>>>>> Torkas per ratus shokineja priklausomai nuo sukibimo jis tik idealiom
>>>>>> salygom buna 50/50... tai kad jei yra LSD duodant apkrova y diff'a 
>>>>>> anas
>>>>>> pradeda pats blokuotis ir jei maksimali blokiruotes reikshme yra 80
>>>>>> procentu tai reishkia kad abu ratai gauna po 40% viso paduodamo y 
>>>>>> diff'a
>>>>>> torko garantuotai ir tik 20% yra ten kur dievas duos :)))))))) kam 
>>>>>> ant
>>>>>> LSD dar spausti stabdy??? :))))))))))))))))) yskaitant tai jog tokiu 
>>>>>> budu
>>>>>> stabdysi abu ratus... zhodzhiu ash jau pasimechiau :)))))))))))))
>>>>>>
>>>>>> FX
>>>>>>
>>>>>> "Andrius" <istrintiamasiulis@hotmail.com> wrote in message
>>>>>> news:op.up0db4y8qo0jju@l3edl71-1951by8.prv.dk.ibm.com...
>>>>>>> Man atrodo niekas nesokineja. Su atviru diffu sakyciau torqas visada
>>>>>>> lygus ir pasiskirsto tarp ratu 50% = 50% Taigi jeigu vienas ratas 
>>>>>>> kabo
>>>>>>> ore tai torqas 0, tas kur ant zemes tada gaunasi 50% x torq = 50%x0 
>>>>>>> = 0
>>>>>>> ant variklio 0 ir niekur nevaziuoji. Beja tas ratas kur ore sukasi
>>>>>>> dvigubai greiciau. Sukiu suma visada ta pati. Todel su atviru diffu 
>>>>>>> jei
>>>>>>> gana vienodas sukibimas vienas rastas nesikas, nes jis turetu kastis 
>>>>>>> 2x
>>>>>>> greiciau nei kastusi abu ratai.
>>>>>>> Su blokiruotu diffu galima daugiau torqo perduoti ratui kuris sukasi
>>>>>>> leciau pvz max 80%. Bet taip pat jei vienas ratas visiskai pagibes 
>>>>>>> torq
>>>>>>> = 0 tai 80% x 0 vistiek gaunasi 0. Todel automobiliuose su lsd 
>>>>>>> uzklimpus
>>>>>>> rekomenduojama truputi nuspausti stabdi!!! jei nori isvaziuoti kad
>>>>>>> kazkiek torq perduoti ratui kuris nesisuka.
>>>>>>>
>>>>>>> On Fri, 27 Feb 2009 09:42:58 +0100, FX <kanka@news.lt> wrote:
>>>>>>>
>>>>>>>> Tau tik atrodo kad abu ratai varo abo tarp abieju ratu per laisva 
>>>>>>>> diffa
>>>>>>>> davus tokia apkrova be antibukso sukimo momentas varijuoja 
>>>>>>>> priklausomai
>>>>>>>> nuo to kuris ratas kiek sukibimo turi su keliu tam momentui... su
>>>>>>>> blokiruote varijuoja tik tas procentas sukimo momentas kuris 
>>>>>>>> nepatenka
>>>>>>>> y bokiruotes procenta, tiksliau:
>>>>>>>>
>>>>>>>> a) su atviru diff'u gazas dugnas ir tarp ratu torkas shokineja nuo 
>>>>>>>> 0
>>>>>>>> iki 100% vienam ratui priklausomai nuo sukibimo konkrechiam ratui
>>>>>>>> b) su LSD jei blokiruote maksimali yra 80% tai tarp ratu varijuoja 
>>>>>>>> tik
>>>>>>>> 20% likusiu tai yra ratai garantuotai turi po 40% torko o 
>>>>>>>> priklausomai
>>>>>>>> nuo sukibimo dar gauna papildomai nuo 0 iki 20%...
>>>>>>>>
>>>>>>>> FX
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message
>>>>>>>> news:go83vo$32q$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> nu nematau kas blogai, ir dar pasakysiu del kurios priezasties: 
>>>>>>>>> kai as
>>>>>>>>> isjungiu nafik dsc isviso, ir spaudziu dugna tai kasasi abu ratai
>>>>>>>>> (kalbu jeigu danga sniegas, ledas; zvyras), netgi ant sauso 
>>>>>>>>> asfalto
>>>>>>>>> buna daznai taip kad du ratai kasasi.Taigi reiksia kai difas 
>>>>>>>>> laisvas
>>>>>>>>> tai daznai buna taip kad varo abu ratai, ypac tai pasireiskia kai
>>>>>>>>> sukibimas prastas, taigi dsc supranta reiksia kad gali ir abu 
>>>>>>>>> ratai
>>>>>>>>> varyti vienu metu.
>>>>>>>>> -- BMW 330Ci M paket
>>>>>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message
>>>>>>>>> news:go83mr$2i3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Nu kur apie dsc aprasyta, manao galva yra atveju, kada su lsd
>>>>>>>>>> nedraugauja.
>>>>>>>>>> P.s. cia istraukos is 98m "mobilis" zurnalo apie e46.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> --
>>>>>>> Using Opera's revolutionary e-mail client: 
>>>>>>> http://www.opera.com/mail/
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>>
>>> -- 
>>> Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/mail/
>>
>
>