Sitam puslapy parasyta :) The open differential always applies the same amount of torque to each wheel. Galia kuria ratas perduoda i zeme sokineja, bet torqas nesokineja. Nes torq X apsisukimai=galia. Turbut zmones nelabai supranta kas yra sukimo momentas. On Fri, 27 Feb 2009 13:18:50 +0100, Ablasiejus <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote: > http://auto.howstuffworks.com/differential.htm > cia su video kazkas yra... > "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message > news:go8l4k$3gq$1@trimpas.omnitel.net... >> ble man patinka po ilgo tarpo bent viena diskusija normali vyksta.gaila >> kad vistiek niekas neaiskeja.:DDDD >> -- >> BMW 330Ci M paket >> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >> news:go8kmm$2l3$1@trimpas.omnitel.net... >>> Pala pala ishkur gali buti daugiau apsuku tam ratui kuris laisvas? :))) >>> Torkas per ratus shokineja priklausomai nuo sukibimo jis tik idealiom >>> salygom buna 50/50... tai kad jei yra LSD duodant apkrova y diff'a anas >>> pradeda pats blokuotis ir jei maksimali blokiruotes reikshme yra 80 >>> procentu tai reishkia kad abu ratai gauna po 40% viso paduodamo y >>> diff'a >>> torko garantuotai ir tik 20% yra ten kur dievas duos :)))))))) kam ant >>> LSD dar spausti stabdy??? :))))))))))))))))) yskaitant tai jog tokiu >>> budu >>> stabdysi abu ratus... zhodzhiu ash jau pasimechiau :))))))))))))) >>> >>> FX >>> >>> "Andrius" <istrintiamasiulis@hotmail.com> wrote in message >>> news:op.up0db4y8qo0jju@l3edl71-1951by8.prv.dk.ibm.com... >>>> Man atrodo niekas nesokineja. Su atviru diffu sakyciau torqas visada >>>> lygus ir pasiskirsto tarp ratu 50% = 50% Taigi jeigu vienas ratas kabo >>>> ore tai torqas 0, tas kur ant zemes tada gaunasi 50% x torq = 50%x0 = >>>> 0 >>>> ant variklio 0 ir niekur nevaziuoji. Beja tas ratas kur ore sukasi >>>> dvigubai greiciau. Sukiu suma visada ta pati. Todel su atviru diffu >>>> jei >>>> gana vienodas sukibimas vienas rastas nesikas, nes jis turetu kastis >>>> 2x >>>> greiciau nei kastusi abu ratai. >>>> Su blokiruotu diffu galima daugiau torqo perduoti ratui kuris sukasi >>>> leciau pvz max 80%. Bet taip pat jei vienas ratas visiskai pagibes >>>> torq >>>> = 0 tai 80% x 0 vistiek gaunasi 0. Todel automobiliuose su lsd >>>> uzklimpus >>>> rekomenduojama truputi nuspausti stabdi!!! jei nori isvaziuoti kad >>>> kazkiek torq perduoti ratui kuris nesisuka. >>>> >>>> On Fri, 27 Feb 2009 09:42:58 +0100, FX <kanka@news.lt> wrote: >>>> >>>>> Tau tik atrodo kad abu ratai varo abo tarp abieju ratu per laisva >>>>> diffa >>>>> davus tokia apkrova be antibukso sukimo momentas varijuoja >>>>> priklausomai >>>>> nuo to kuris ratas kiek sukibimo turi su keliu tam momentui... su >>>>> blokiruote varijuoja tik tas procentas sukimo momentas kuris >>>>> nepatenka >>>>> y bokiruotes procenta, tiksliau: >>>>> >>>>> a) su atviru diff'u gazas dugnas ir tarp ratu torkas shokineja nuo 0 >>>>> iki 100% vienam ratui priklausomai nuo sukibimo konkrechiam ratui >>>>> b) su LSD jei blokiruote maksimali yra 80% tai tarp ratu varijuoja >>>>> tik >>>>> 20% likusiu tai yra ratai garantuotai turi po 40% torko o >>>>> priklausomai >>>>> nuo sukibimo dar gauna papildomai nuo 0 iki 20%... >>>>> >>>>> FX >>>>> >>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>> news:go83vo$32q$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> nu nematau kas blogai, ir dar pasakysiu del kurios priezasties: kai >>>>>> as >>>>>> isjungiu nafik dsc isviso, ir spaudziu dugna tai kasasi abu ratai >>>>>> (kalbu jeigu danga sniegas, ledas; zvyras), netgi ant sauso asfalto >>>>>> buna daznai taip kad du ratai kasasi.Taigi reiksia kai difas laisvas >>>>>> tai daznai buna taip kad varo abu ratai, ypac tai pasireiskia kai >>>>>> sukibimas prastas, taigi dsc supranta reiksia kad gali ir abu ratai >>>>>> varyti vienu metu. >>>>>> -- BMW 330Ci M paket >>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>>>>> news:go83mr$2i3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Nu kur apie dsc aprasyta, manao galva yra atveju, kada su lsd >>>>>>> nedraugauja. >>>>>>> P.s. cia istraukos is 98m "mobilis" zurnalo apie e46. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>>> >>>> -- >>>> Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/mail/ >>> >> >> > > -- Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/mail/