Pala pala ishkur gali buti daugiau apsuku tam ratui kuris laisvas? :))) Torkas per ratus shokineja priklausomai nuo sukibimo jis tik idealiom salygom buna 50/50... tai kad jei yra LSD duodant apkrova y diff'a anas pradeda pats blokuotis ir jei maksimali blokiruotes reikshme yra 80 procentu tai reishkia kad abu ratai gauna po 40% viso paduodamo y diff'a torko garantuotai ir tik 20% yra ten kur dievas duos :)))))))) kam ant LSD dar spausti stabdy??? :))))))))))))))))) yskaitant tai jog tokiu budu stabdysi abu ratus... zhodzhiu ash jau pasimechiau :))))))))))))) FX "Andrius" <istrintiamasiulis@hotmail.com> wrote in message news:op.up0db4y8qo0jju@l3edl71-1951by8.prv.dk.ibm.com... > Man atrodo niekas nesokineja. Su atviru diffu sakyciau torqas visada lygus > ir pasiskirsto tarp ratu 50% = 50% Taigi jeigu vienas ratas kabo ore tai > torqas 0, tas kur ant zemes tada gaunasi 50% x torq = 50%x0 = 0 ant > variklio 0 ir niekur nevaziuoji. Beja tas ratas kur ore sukasi dvigubai > greiciau. Sukiu suma visada ta pati. Todel su atviru diffu jei gana > vienodas sukibimas vienas rastas nesikas, nes jis turetu kastis 2x > greiciau nei kastusi abu ratai. > Su blokiruotu diffu galima daugiau torqo perduoti ratui kuris sukasi > leciau pvz max 80%. Bet taip pat jei vienas ratas visiskai pagibes torq = > 0 tai 80% x 0 vistiek gaunasi 0. Todel automobiliuose su lsd uzklimpus > rekomenduojama truputi nuspausti stabdi!!! jei nori isvaziuoti kad kazkiek > torq perduoti ratui kuris nesisuka. > > On Fri, 27 Feb 2009 09:42:58 +0100, FX <kanka@news.lt> wrote: > >> Tau tik atrodo kad abu ratai varo abo tarp abieju ratu per laisva diffa >> davus tokia apkrova be antibukso sukimo momentas varijuoja priklausomai >> nuo to kuris ratas kiek sukibimo turi su keliu tam momentui... su >> blokiruote varijuoja tik tas procentas sukimo momentas kuris nepatenka y >> bokiruotes procenta, tiksliau: >> >> a) su atviru diff'u gazas dugnas ir tarp ratu torkas shokineja nuo 0 iki >> 100% vienam ratui priklausomai nuo sukibimo konkrechiam ratui >> b) su LSD jei blokiruote maksimali yra 80% tai tarp ratu varijuoja tik >> 20% likusiu tai yra ratai garantuotai turi po 40% torko o priklausomai >> nuo sukibimo dar gauna papildomai nuo 0 iki 20%... >> >> FX >> >> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >> news:go83vo$32q$1@trimpas.omnitel.net... >>> nu nematau kas blogai, ir dar pasakysiu del kurios priezasties: kai as >>> isjungiu nafik dsc isviso, ir spaudziu dugna tai kasasi abu ratai >>> (kalbu jeigu danga sniegas, ledas; zvyras), netgi ant sauso asfalto >>> buna daznai taip kad du ratai kasasi.Taigi reiksia kai difas laisvas >>> tai daznai buna taip kad varo abu ratai, ypac tai pasireiskia kai >>> sukibimas prastas, taigi dsc supranta reiksia kad gali ir abu ratai >>> varyti vienu metu. >>> -- BMW 330Ci M paket >>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>> news:go83mr$2i3$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Nu kur apie dsc aprasyta, manao galva yra atveju, kada su lsd >>>> nedraugauja. >>>> P.s. cia istraukos is 98m "mobilis" zurnalo apie e46. >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>> >>> >> > > > > -- > Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/mail/