Tema: Re: apie E46 ASC+T ir DSC leituviskai. kb!
Autorius: FX
Data: 2009-02-27 14:01:26
Pala pala ishkur gali buti daugiau apsuku tam ratui kuris laisvas? :))) 
Torkas per ratus shokineja priklausomai nuo sukibimo jis tik idealiom 
salygom buna 50/50... tai kad jei yra LSD duodant apkrova y diff'a anas 
pradeda pats blokuotis ir jei maksimali blokiruotes reikshme yra 80 procentu 
tai reishkia kad abu ratai gauna po 40% viso paduodamo y diff'a torko 
garantuotai ir tik 20% yra ten kur dievas duos :)))))))) kam ant LSD dar 
spausti stabdy??? :))))))))))))))))) yskaitant tai jog tokiu budu stabdysi 
abu ratus... zhodzhiu ash jau pasimechiau :)))))))))))))

FX

"Andrius" <istrintiamasiulis@hotmail.com> wrote in message 
news:op.up0db4y8qo0jju@l3edl71-1951by8.prv.dk.ibm.com...
> Man atrodo niekas nesokineja. Su atviru diffu sakyciau torqas visada lygus 
> ir pasiskirsto tarp ratu 50% = 50% Taigi jeigu vienas ratas kabo ore tai 
> torqas 0, tas kur ant zemes tada gaunasi 50% x torq = 50%x0 = 0  ant 
> variklio 0 ir niekur nevaziuoji. Beja tas ratas kur ore sukasi dvigubai 
> greiciau. Sukiu suma visada ta pati. Todel su atviru diffu jei gana 
> vienodas sukibimas vienas rastas nesikas, nes jis turetu kastis 2x 
> greiciau nei kastusi abu ratai.
> Su blokiruotu diffu galima daugiau torqo perduoti ratui kuris sukasi 
> leciau pvz max 80%. Bet taip pat jei vienas ratas visiskai pagibes torq = 
> 0 tai 80% x 0 vistiek gaunasi 0. Todel automobiliuose su lsd uzklimpus 
> rekomenduojama truputi nuspausti stabdi!!! jei nori isvaziuoti kad kazkiek 
> torq perduoti ratui kuris nesisuka.
>
> On Fri, 27 Feb 2009 09:42:58 +0100, FX <kanka@news.lt> wrote:
>
>> Tau tik atrodo kad abu ratai varo abo tarp abieju ratu per laisva diffa 
>> davus tokia apkrova be antibukso sukimo momentas varijuoja priklausomai 
>> nuo to kuris ratas kiek sukibimo turi su keliu tam momentui... su 
>> blokiruote varijuoja tik tas procentas sukimo momentas kuris nepatenka y 
>> bokiruotes procenta, tiksliau:
>>
>> a) su atviru diff'u gazas dugnas ir tarp ratu torkas shokineja nuo 0 iki 
>> 100% vienam ratui priklausomai nuo sukibimo konkrechiam ratui
>> b) su LSD jei blokiruote maksimali yra 80% tai tarp ratu varijuoja tik 
>> 20% likusiu tai yra ratai garantuotai turi po 40% torko o priklausomai 
>> nuo sukibimo dar gauna papildomai nuo 0 iki 20%...
>>
>> FX
>>
>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
>> news:go83vo$32q$1@trimpas.omnitel.net...
>>> nu nematau kas blogai, ir dar pasakysiu del kurios priezasties: kai as 
>>> isjungiu nafik dsc isviso, ir spaudziu dugna tai kasasi abu ratai 
>>> (kalbu jeigu danga sniegas, ledas; zvyras), netgi ant sauso asfalto 
>>> buna daznai taip kad du ratai kasasi.Taigi reiksia kai difas laisvas 
>>> tai daznai buna taip kad varo abu ratai, ypac tai pasireiskia kai 
>>> sukibimas prastas, taigi dsc supranta reiksia kad gali ir abu ratai 
>>> varyti vienu metu.
>>> -- BMW 330Ci M paket
>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message 
>>> news:go83mr$2i3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Nu kur apie dsc aprasyta, manao galva yra atveju, kada su lsd 
>>>> nedraugauja.
>>>> P.s. cia istraukos is 98m "mobilis" zurnalo apie e46.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>
>
>
> -- 
> Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/mail/