bet kai pagalvoju kad galiu veyrona atpist su 330 tai taip gera ant sirdies pasidaro.:) -- BMW 330Ci M paket "FX" <kanka@news.lt> wrote in message news:gog1kh$tm2$1@trimpas.omnitel.net... > Ash irgi taip galvoju... emkem pzdc! Bet tu pagalvok jei ant DViL'o > M-Coupe ta paty padaryti... a jauti kaip greit 100, 200 ir tuos pachius > 500 kmh susirinks??? > > P.S. beje remiantis shia logika ant kvatrines uzhvirinus tris pusashius > vienas likes varantysis ratas suksis 4x greichiau o tai reishkia kad yra > tikimybes pasiekti 1000km/h greity!!! :)))))))))))))))))))))))))) > > FX > > "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message > news:gofvf6$puj$1@trimpas.omnitel.net... >> ledas, m-kem pizda.:) >> -- >> BMW 330Ci M paket >> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >> news:goep00$uvv$1@trimpas.omnitel.net... >>> Jau nieko nebesuprantu... tai jei nerijui ant 330'o privirinsim pusashy >>> prie reduktoriaus ir padarysim kad tos puses ratas suktusi laisvai ir >>> liktu tik vienas varantysis ratas tai nerkos 330'o maksimalke bus >>> 500km/h??? :| >>> >>> FX >>> >>> "Andrius" <istrintiamasiulis@hotmail.com> wrote in message >>> news:op.up0ru0zjqo0jju@l3edl71-1951by8... >>>> Na jei sakykim perdavimo koeficientas 1:1 tada ratu sukiu suma = >>>> alkuninio sukiams. Tai jei vienas stovi o kitas pakeltas tai jis suksis >>>> 2x greiciau... >>>> >>>> On Fri, 27 Feb 2009 16:17:55 +0100, FX <kanka@news.lt> wrote: >>>> >>>>> Tada ir pats diferencialas yra fenomenas nes kai y posuky vazhiuoji >>>>> vienas ratas sukasi greichiau kitas lechiau :))) man tik ydomu >>>>> suzhinoti kodel pakeltas nuo zhemes sukasi butent du kart greichiau >>>>> :))) >>>>> >>>>> FX >>>>> >>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>> news:go8tkh$kdt$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> tarpo kitko, cia siaip idomus fenomenas, nes paziurek kur chebra kad >>>>>> ir yotubej varo ofrouda su kokiu subaru outbachu, tai kai sio ratas >>>>>> nuo zemes kuris nors pakyla tikrai zymiai greiciau suktis pradeda nei >>>>>> tie kurie ant zemes. >>>>>> -- BMW 330Ci M paket >>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>>>> news:go8thn$k8g$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Aha tada papasakok kodel kaip tu sakei pakeltas nuo zhemes ratas >>>>>>> turetu dvigubai greichiau suktis? :)))))))))))))))))) >>>>>>> >>>>>>> FX >>>>>>> >>>>>>> "Andrius" <istrintiamasiulis@hotmail.com> wrote in message >>>>>>> news:op.up0gugajqo0jju@l3edl71-1951by8.prv.dk.ibm.com... >>>>>>>> Sitam puslapy parasyta :) The open differential always applies the >>>>>>>> same amount of torque to each wheel. >>>>>>>> Galia kuria ratas perduoda i zeme sokineja, bet torqas nesokineja. >>>>>>>> Nes torq X apsisukimai=galia. Turbut zmones nelabai supranta kas >>>>>>>> yra sukimo momentas. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> On Fri, 27 Feb 2009 13:18:50 +0100, Ablasiejus >>>>>>>> <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote: >>>>>>>> >>>>>>>>> http://auto.howstuffworks.com/differential.htm >>>>>>>>> cia su video kazkas yra... >>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>>>>>> news:go8l4k$3gq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> ble man patinka po ilgo tarpo bent viena diskusija normali >>>>>>>>>> vyksta.gaila >>>>>>>>>> kad vistiek niekas neaiskeja.:DDDD >>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>> BMW 330Ci M paket >>>>>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>>>>>>>> news:go8kmm$2l3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> Pala pala ishkur gali buti daugiau apsuku tam ratui kuris >>>>>>>>>>> laisvas? :))) >>>>>>>>>>> Torkas per ratus shokineja priklausomai nuo sukibimo jis tik >>>>>>>>>>> idealiom >>>>>>>>>>> salygom buna 50/50... tai kad jei yra LSD duodant apkrova y >>>>>>>>>>> diff'a anas >>>>>>>>>>> pradeda pats blokuotis ir jei maksimali blokiruotes reikshme yra >>>>>>>>>>> 80 >>>>>>>>>>> procentu tai reishkia kad abu ratai gauna po 40% viso paduodamo >>>>>>>>>>> y diff'a >>>>>>>>>>> torko garantuotai ir tik 20% yra ten kur dievas duos :)))))))) >>>>>>>>>>> kam ant >>>>>>>>>>> LSD dar spausti stabdy??? :))))))))))))))))) yskaitant tai jog >>>>>>>>>>> tokiu budu >>>>>>>>>>> stabdysi abu ratus... zhodzhiu ash jau pasimechiau >>>>>>>>>>> :))))))))))))) >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> FX >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Andrius" <istrintiamasiulis@hotmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>> news:op.up0db4y8qo0jju@l3edl71-1951by8.prv.dk.ibm.com... >>>>>>>>>>>> Man atrodo niekas nesokineja. Su atviru diffu sakyciau torqas >>>>>>>>>>>> visada >>>>>>>>>>>> lygus ir pasiskirsto tarp ratu 50% = 50% Taigi jeigu vienas >>>>>>>>>>>> ratas kabo >>>>>>>>>>>> ore tai torqas 0, tas kur ant zemes tada gaunasi 50% x torq = >>>>>>>>>>>> 50%x0 = 0 >>>>>>>>>>>> ant variklio 0 ir niekur nevaziuoji. Beja tas ratas kur ore >>>>>>>>>>>> sukasi >>>>>>>>>>>> dvigubai greiciau. Sukiu suma visada ta pati. Todel su atviru >>>>>>>>>>>> diffu jei >>>>>>>>>>>> gana vienodas sukibimas vienas rastas nesikas, nes jis turetu >>>>>>>>>>>> kastis 2x >>>>>>>>>>>> greiciau nei kastusi abu ratai. >>>>>>>>>>>> Su blokiruotu diffu galima daugiau torqo perduoti ratui kuris >>>>>>>>>>>> sukasi >>>>>>>>>>>> leciau pvz max 80%. Bet taip pat jei vienas ratas visiskai >>>>>>>>>>>> pagibes torq >>>>>>>>>>>> = 0 tai 80% x 0 vistiek gaunasi 0. Todel automobiliuose su lsd >>>>>>>>>>>> uzklimpus >>>>>>>>>>>> rekomenduojama truputi nuspausti stabdi!!! jei nori isvaziuoti >>>>>>>>>>>> kad >>>>>>>>>>>> kazkiek torq perduoti ratui kuris nesisuka. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> On Fri, 27 Feb 2009 09:42:58 +0100, FX <kanka@news.lt> wrote: >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Tau tik atrodo kad abu ratai varo abo tarp abieju ratu per >>>>>>>>>>>>> laisva diffa >>>>>>>>>>>>> davus tokia apkrova be antibukso sukimo momentas varijuoja >>>>>>>>>>>>> priklausomai >>>>>>>>>>>>> nuo to kuris ratas kiek sukibimo turi su keliu tam momentui... >>>>>>>>>>>>> su >>>>>>>>>>>>> blokiruote varijuoja tik tas procentas sukimo momentas kuris >>>>>>>>>>>>> nepatenka >>>>>>>>>>>>> y bokiruotes procenta, tiksliau: >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> a) su atviru diff'u gazas dugnas ir tarp ratu torkas shokineja >>>>>>>>>>>>> nuo 0 >>>>>>>>>>>>> iki 100% vienam ratui priklausomai nuo sukibimo konkrechiam >>>>>>>>>>>>> ratui >>>>>>>>>>>>> b) su LSD jei blokiruote maksimali yra 80% tai tarp ratu >>>>>>>>>>>>> varijuoja tik >>>>>>>>>>>>> 20% likusiu tai yra ratai garantuotai turi po 40% torko o >>>>>>>>>>>>> priklausomai >>>>>>>>>>>>> nuo sukibimo dar gauna papildomai nuo 0 iki 20%... >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> FX >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>>> news:go83vo$32q$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>> nu nematau kas blogai, ir dar pasakysiu del kurios >>>>>>>>>>>>>> priezasties: kai as >>>>>>>>>>>>>> isjungiu nafik dsc isviso, ir spaudziu dugna tai kasasi abu >>>>>>>>>>>>>> ratai >>>>>>>>>>>>>> (kalbu jeigu danga sniegas, ledas; zvyras), netgi ant sauso >>>>>>>>>>>>>> asfalto >>>>>>>>>>>>>> buna daznai taip kad du ratai kasasi.Taigi reiksia kai difas >>>>>>>>>>>>>> laisvas >>>>>>>>>>>>>> tai daznai buna taip kad varo abu ratai, ypac tai pasireiskia >>>>>>>>>>>>>> kai >>>>>>>>>>>>>> sukibimas prastas, taigi dsc supranta reiksia kad gali ir abu >>>>>>>>>>>>>> ratai >>>>>>>>>>>>>> varyti vienu metu. >>>>>>>>>>>>>> -- BMW 330Ci M paket >>>>>>>>>>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>>>> news:go83mr$2i3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>> Nu kur apie dsc aprasyta, manao galva yra atveju, kada su >>>>>>>>>>>>>>> lsd >>>>>>>>>>>>>>> nedraugauja. >>>>>>>>>>>>>>> P.s. cia istraukos is 98m "mobilis" zurnalo apie e46. >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>>>> Using Opera's revolutionary e-mail client: >>>>>>>>>>>> http://www.opera.com/mail/ >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> -- Using Opera's revolutionary e-mail client: >>>>>>>> http://www.opera.com/mail/ >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>>> >>>> -- >>>> Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/mail/ >>> >> >> >