Tema: Re: apie E46 ASC+T ir DSC leituviskai. kb!
Autorius: Nerijus330Ci
Data: 2009-03-02 09:30:44
bet kai pagalvoju kad galiu veyrona atpist su 330 tai taip gera ant sirdies 
pasidaro.:)
-- 
BMW 330Ci M paket
"FX" <kanka@news.lt> wrote in message 
news:gog1kh$tm2$1@trimpas.omnitel.net...
> Ash irgi taip galvoju... emkem pzdc! Bet tu pagalvok jei ant DViL'o 
> M-Coupe ta paty padaryti... a jauti kaip greit 100, 200 ir tuos pachius 
> 500 kmh susirinks???
>
> P.S. beje remiantis shia logika ant kvatrines uzhvirinus tris pusashius 
> vienas likes varantysis ratas suksis 4x greichiau o tai reishkia kad yra 
> tikimybes pasiekti 1000km/h greity!!! :))))))))))))))))))))))))))
>
> FX
>
> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
> news:gofvf6$puj$1@trimpas.omnitel.net...
>> ledas, m-kem pizda.:)
>> -- 
>> BMW 330Ci M paket
>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message 
>> news:goep00$uvv$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Jau nieko nebesuprantu... tai jei nerijui ant 330'o privirinsim pusashy 
>>> prie reduktoriaus ir padarysim kad tos puses ratas suktusi laisvai ir 
>>> liktu tik vienas varantysis ratas tai nerkos 330'o maksimalke bus 
>>> 500km/h??? :|
>>>
>>> FX
>>>
>>> "Andrius" <istrintiamasiulis@hotmail.com> wrote in message 
>>> news:op.up0ru0zjqo0jju@l3edl71-1951by8...
>>>> Na jei sakykim perdavimo koeficientas 1:1 tada ratu sukiu suma = 
>>>> alkuninio sukiams. Tai jei vienas stovi o kitas pakeltas tai jis suksis 
>>>> 2x greiciau...
>>>>
>>>> On Fri, 27 Feb 2009 16:17:55 +0100, FX <kanka@news.lt> wrote:
>>>>
>>>>> Tada ir pats diferencialas yra fenomenas nes kai y posuky vazhiuoji 
>>>>> vienas ratas sukasi greichiau kitas lechiau :))) man tik ydomu 
>>>>> suzhinoti kodel pakeltas nuo zhemes sukasi butent du kart greichiau 
>>>>> :)))
>>>>>
>>>>> FX
>>>>>
>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
>>>>> news:go8tkh$kdt$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> tarpo kitko, cia siaip idomus fenomenas, nes paziurek kur chebra kad 
>>>>>> ir yotubej varo ofrouda su kokiu subaru outbachu, tai kai sio ratas 
>>>>>> nuo zemes kuris nors pakyla tikrai zymiai greiciau suktis pradeda nei 
>>>>>> tie kurie ant zemes.
>>>>>> -- BMW 330Ci M paket
>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message 
>>>>>> news:go8thn$k8g$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Aha tada papasakok kodel kaip tu sakei pakeltas nuo zhemes ratas 
>>>>>>> turetu dvigubai greichiau suktis? :))))))))))))))))))
>>>>>>>
>>>>>>> FX
>>>>>>>
>>>>>>> "Andrius" <istrintiamasiulis@hotmail.com> wrote in message 
>>>>>>> news:op.up0gugajqo0jju@l3edl71-1951by8.prv.dk.ibm.com...
>>>>>>>> Sitam puslapy parasyta :) The open differential always applies the 
>>>>>>>> same amount of torque to each wheel.
>>>>>>>> Galia kuria ratas perduoda i zeme sokineja, bet torqas nesokineja. 
>>>>>>>> Nes torq X apsisukimai=galia. Turbut zmones nelabai supranta kas 
>>>>>>>> yra sukimo momentas.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> On Fri, 27 Feb 2009 13:18:50 +0100, Ablasiejus 
>>>>>>>> <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote:
>>>>>>>>
>>>>>>>>> http://auto.howstuffworks.com/differential.htm
>>>>>>>>> cia su video kazkas yra...
>>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message
>>>>>>>>> news:go8l4k$3gq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> ble man patinka po ilgo tarpo bent viena diskusija normali 
>>>>>>>>>> vyksta.gaila
>>>>>>>>>> kad vistiek niekas neaiskeja.:DDDD
>>>>>>>>>> --
>>>>>>>>>> BMW 330Ci M paket
>>>>>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message
>>>>>>>>>> news:go8kmm$2l3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> Pala pala ishkur gali buti daugiau apsuku tam ratui kuris 
>>>>>>>>>>> laisvas? :)))
>>>>>>>>>>> Torkas per ratus shokineja priklausomai nuo sukibimo jis tik 
>>>>>>>>>>> idealiom
>>>>>>>>>>> salygom buna 50/50... tai kad jei yra LSD duodant apkrova y 
>>>>>>>>>>> diff'a anas
>>>>>>>>>>> pradeda pats blokuotis ir jei maksimali blokiruotes reikshme yra 
>>>>>>>>>>> 80
>>>>>>>>>>> procentu tai reishkia kad abu ratai gauna po 40% viso paduodamo 
>>>>>>>>>>> y diff'a
>>>>>>>>>>> torko garantuotai ir tik 20% yra ten kur dievas duos :)))))))) 
>>>>>>>>>>> kam ant
>>>>>>>>>>> LSD dar spausti stabdy??? :))))))))))))))))) yskaitant tai jog 
>>>>>>>>>>> tokiu budu
>>>>>>>>>>> stabdysi abu ratus... zhodzhiu ash jau pasimechiau 
>>>>>>>>>>> :)))))))))))))
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> FX
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "Andrius" <istrintiamasiulis@hotmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>> news:op.up0db4y8qo0jju@l3edl71-1951by8.prv.dk.ibm.com...
>>>>>>>>>>>> Man atrodo niekas nesokineja. Su atviru diffu sakyciau torqas 
>>>>>>>>>>>> visada
>>>>>>>>>>>> lygus ir pasiskirsto tarp ratu 50% = 50% Taigi jeigu vienas 
>>>>>>>>>>>> ratas kabo
>>>>>>>>>>>> ore tai torqas 0, tas kur ant zemes tada gaunasi 50% x torq = 
>>>>>>>>>>>> 50%x0 = 0
>>>>>>>>>>>> ant variklio 0 ir niekur nevaziuoji. Beja tas ratas kur ore 
>>>>>>>>>>>> sukasi
>>>>>>>>>>>> dvigubai greiciau. Sukiu suma visada ta pati. Todel su atviru 
>>>>>>>>>>>> diffu jei
>>>>>>>>>>>> gana vienodas sukibimas vienas rastas nesikas, nes jis turetu 
>>>>>>>>>>>> kastis 2x
>>>>>>>>>>>> greiciau nei kastusi abu ratai.
>>>>>>>>>>>> Su blokiruotu diffu galima daugiau torqo perduoti ratui kuris 
>>>>>>>>>>>> sukasi
>>>>>>>>>>>> leciau pvz max 80%. Bet taip pat jei vienas ratas visiskai 
>>>>>>>>>>>> pagibes torq
>>>>>>>>>>>> = 0 tai 80% x 0 vistiek gaunasi 0. Todel automobiliuose su lsd 
>>>>>>>>>>>> uzklimpus
>>>>>>>>>>>> rekomenduojama truputi nuspausti stabdi!!! jei nori isvaziuoti 
>>>>>>>>>>>> kad
>>>>>>>>>>>> kazkiek torq perduoti ratui kuris nesisuka.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> On Fri, 27 Feb 2009 09:42:58 +0100, FX <kanka@news.lt> wrote:
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> Tau tik atrodo kad abu ratai varo abo tarp abieju ratu per 
>>>>>>>>>>>>> laisva diffa
>>>>>>>>>>>>> davus tokia apkrova be antibukso sukimo momentas varijuoja 
>>>>>>>>>>>>> priklausomai
>>>>>>>>>>>>> nuo to kuris ratas kiek sukibimo turi su keliu tam momentui... 
>>>>>>>>>>>>> su
>>>>>>>>>>>>> blokiruote varijuoja tik tas procentas sukimo momentas kuris 
>>>>>>>>>>>>> nepatenka
>>>>>>>>>>>>> y bokiruotes procenta, tiksliau:
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> a) su atviru diff'u gazas dugnas ir tarp ratu torkas shokineja 
>>>>>>>>>>>>> nuo 0
>>>>>>>>>>>>> iki 100% vienam ratui priklausomai nuo sukibimo konkrechiam 
>>>>>>>>>>>>> ratui
>>>>>>>>>>>>> b) su LSD jei blokiruote maksimali yra 80% tai tarp ratu 
>>>>>>>>>>>>> varijuoja tik
>>>>>>>>>>>>> 20% likusiu tai yra ratai garantuotai turi po 40% torko o 
>>>>>>>>>>>>> priklausomai
>>>>>>>>>>>>> nuo sukibimo dar gauna papildomai nuo 0 iki 20%...
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> FX
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message
>>>>>>>>>>>>> news:go83vo$32q$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>> nu nematau kas blogai, ir dar pasakysiu del kurios 
>>>>>>>>>>>>>> priezasties: kai as
>>>>>>>>>>>>>> isjungiu nafik dsc isviso, ir spaudziu dugna tai kasasi abu 
>>>>>>>>>>>>>> ratai
>>>>>>>>>>>>>> (kalbu jeigu danga sniegas, ledas; zvyras), netgi ant sauso 
>>>>>>>>>>>>>> asfalto
>>>>>>>>>>>>>> buna daznai taip kad du ratai kasasi.Taigi reiksia kai difas 
>>>>>>>>>>>>>> laisvas
>>>>>>>>>>>>>> tai daznai buna taip kad varo abu ratai, ypac tai pasireiskia 
>>>>>>>>>>>>>> kai
>>>>>>>>>>>>>> sukibimas prastas, taigi dsc supranta reiksia kad gali ir abu 
>>>>>>>>>>>>>> ratai
>>>>>>>>>>>>>> varyti vienu metu.
>>>>>>>>>>>>>> -- BMW 330Ci M paket
>>>>>>>>>>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message
>>>>>>>>>>>>>> news:go83mr$2i3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>> Nu kur apie dsc aprasyta, manao galva yra atveju, kada su 
>>>>>>>>>>>>>>> lsd
>>>>>>>>>>>>>>> nedraugauja.
>>>>>>>>>>>>>>> P.s. cia istraukos is 98m "mobilis" zurnalo apie e46.
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> --
>>>>>>>>>>>> Using Opera's revolutionary e-mail client: 
>>>>>>>>>>>> http://www.opera.com/mail/
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> -- Using Opera's revolutionary e-mail client: 
>>>>>>>> http://www.opera.com/mail/
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> -- 
>>>> Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/mail/
>>>
>>
>>
>