Tema: Re: apie E46 ASC+T ir DSC leituviskai. kb!
Autorius: Nerijus330Ci
Data: 2009-02-27 16:37:16
va cia gerai matosi, atkreipk demesy kaip pakiles ratas pradeda greitai 
suktis....
http://www.youtube.com/watch?v=G1EHS-Lv2QI&feature=related
-- 
BMW 330Ci M paket
"FX" <kanka@news.lt> wrote in message 
news:go8thn$k8g$1@trimpas.omnitel.net...
> Aha tada papasakok kodel kaip tu sakei pakeltas nuo zhemes ratas turetu 
> dvigubai greichiau suktis? :))))))))))))))))))
>
> FX
>
> "Andrius" <istrintiamasiulis@hotmail.com> wrote in message 
> news:op.up0gugajqo0jju@l3edl71-1951by8.prv.dk.ibm.com...
>> Sitam puslapy parasyta :) The open differential always applies the same 
>> amount of torque to each wheel.
>> Galia kuria ratas perduoda i zeme sokineja, bet torqas nesokineja. Nes 
>> torq X apsisukimai=galia. Turbut zmones nelabai supranta kas yra sukimo 
>> momentas.
>>
>>
>> On Fri, 27 Feb 2009 13:18:50 +0100, Ablasiejus <ablasiejus@ablasiejus.lt> 
>> wrote:
>>
>>> http://auto.howstuffworks.com/differential.htm
>>> cia su video kazkas yra...
>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message
>>> news:go8l4k$3gq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> ble man patinka po ilgo tarpo bent viena diskusija normali vyksta.gaila
>>>> kad vistiek niekas neaiskeja.:DDDD
>>>> --
>>>> BMW 330Ci M paket
>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message
>>>> news:go8kmm$2l3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Pala pala ishkur gali buti daugiau apsuku tam ratui kuris laisvas? 
>>>>> :)))
>>>>> Torkas per ratus shokineja priklausomai nuo sukibimo jis tik idealiom
>>>>> salygom buna 50/50... tai kad jei yra LSD duodant apkrova y diff'a 
>>>>> anas
>>>>> pradeda pats blokuotis ir jei maksimali blokiruotes reikshme yra 80
>>>>> procentu tai reishkia kad abu ratai gauna po 40% viso paduodamo y 
>>>>> diff'a
>>>>> torko garantuotai ir tik 20% yra ten kur dievas duos :)))))))) kam ant
>>>>> LSD dar spausti stabdy??? :))))))))))))))))) yskaitant tai jog tokiu 
>>>>> budu
>>>>> stabdysi abu ratus... zhodzhiu ash jau pasimechiau :)))))))))))))
>>>>>
>>>>> FX
>>>>>
>>>>> "Andrius" <istrintiamasiulis@hotmail.com> wrote in message
>>>>> news:op.up0db4y8qo0jju@l3edl71-1951by8.prv.dk.ibm.com...
>>>>>> Man atrodo niekas nesokineja. Su atviru diffu sakyciau torqas visada
>>>>>> lygus ir pasiskirsto tarp ratu 50% = 50% Taigi jeigu vienas ratas 
>>>>>> kabo
>>>>>> ore tai torqas 0, tas kur ant zemes tada gaunasi 50% x torq = 50%x0 = 
>>>>>> 0
>>>>>> ant variklio 0 ir niekur nevaziuoji. Beja tas ratas kur ore sukasi
>>>>>> dvigubai greiciau. Sukiu suma visada ta pati. Todel su atviru diffu 
>>>>>> jei
>>>>>> gana vienodas sukibimas vienas rastas nesikas, nes jis turetu kastis 
>>>>>> 2x
>>>>>> greiciau nei kastusi abu ratai.
>>>>>> Su blokiruotu diffu galima daugiau torqo perduoti ratui kuris sukasi
>>>>>> leciau pvz max 80%. Bet taip pat jei vienas ratas visiskai pagibes 
>>>>>> torq
>>>>>> = 0 tai 80% x 0 vistiek gaunasi 0. Todel automobiliuose su lsd 
>>>>>> uzklimpus
>>>>>> rekomenduojama truputi nuspausti stabdi!!! jei nori isvaziuoti kad
>>>>>> kazkiek torq perduoti ratui kuris nesisuka.
>>>>>>
>>>>>> On Fri, 27 Feb 2009 09:42:58 +0100, FX <kanka@news.lt> wrote:
>>>>>>
>>>>>>> Tau tik atrodo kad abu ratai varo abo tarp abieju ratu per laisva 
>>>>>>> diffa
>>>>>>> davus tokia apkrova be antibukso sukimo momentas varijuoja 
>>>>>>> priklausomai
>>>>>>> nuo to kuris ratas kiek sukibimo turi su keliu tam momentui... su
>>>>>>> blokiruote varijuoja tik tas procentas sukimo momentas kuris 
>>>>>>> nepatenka
>>>>>>> y bokiruotes procenta, tiksliau:
>>>>>>>
>>>>>>> a) su atviru diff'u gazas dugnas ir tarp ratu torkas shokineja nuo 0
>>>>>>> iki 100% vienam ratui priklausomai nuo sukibimo konkrechiam ratui
>>>>>>> b) su LSD jei blokiruote maksimali yra 80% tai tarp ratu varijuoja 
>>>>>>> tik
>>>>>>> 20% likusiu tai yra ratai garantuotai turi po 40% torko o 
>>>>>>> priklausomai
>>>>>>> nuo sukibimo dar gauna papildomai nuo 0 iki 20%...
>>>>>>>
>>>>>>> FX
>>>>>>>
>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message
>>>>>>> news:go83vo$32q$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> nu nematau kas blogai, ir dar pasakysiu del kurios priezasties: kai 
>>>>>>>> as
>>>>>>>> isjungiu nafik dsc isviso, ir spaudziu dugna tai kasasi abu ratai
>>>>>>>> (kalbu jeigu danga sniegas, ledas; zvyras), netgi ant sauso asfalto
>>>>>>>> buna daznai taip kad du ratai kasasi.Taigi reiksia kai difas 
>>>>>>>> laisvas
>>>>>>>> tai daznai buna taip kad varo abu ratai, ypac tai pasireiskia kai
>>>>>>>> sukibimas prastas, taigi dsc supranta reiksia kad gali ir abu ratai
>>>>>>>> varyti vienu metu.
>>>>>>>> -- BMW 330Ci M paket
>>>>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message
>>>>>>>> news:go83mr$2i3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Nu kur apie dsc aprasyta, manao galva yra atveju, kada su lsd
>>>>>>>>> nedraugauja.
>>>>>>>>> P.s. cia istraukos is 98m "mobilis" zurnalo apie e46.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> --
>>>>>> Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/mail/
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>>
>> -- 
>> Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/mail/
>