va cia gerai matosi, atkreipk demesy kaip pakiles ratas pradeda greitai suktis.... http://www.youtube.com/watch?v=G1EHS-Lv2QI&feature=related -- BMW 330Ci M paket "FX" <kanka@news.lt> wrote in message news:go8thn$k8g$1@trimpas.omnitel.net... > Aha tada papasakok kodel kaip tu sakei pakeltas nuo zhemes ratas turetu > dvigubai greichiau suktis? :)))))))))))))))))) > > FX > > "Andrius" <istrintiamasiulis@hotmail.com> wrote in message > news:op.up0gugajqo0jju@l3edl71-1951by8.prv.dk.ibm.com... >> Sitam puslapy parasyta :) The open differential always applies the same >> amount of torque to each wheel. >> Galia kuria ratas perduoda i zeme sokineja, bet torqas nesokineja. Nes >> torq X apsisukimai=galia. Turbut zmones nelabai supranta kas yra sukimo >> momentas. >> >> >> On Fri, 27 Feb 2009 13:18:50 +0100, Ablasiejus <ablasiejus@ablasiejus.lt> >> wrote: >> >>> http://auto.howstuffworks.com/differential.htm >>> cia su video kazkas yra... >>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>> news:go8l4k$3gq$1@trimpas.omnitel.net... >>>> ble man patinka po ilgo tarpo bent viena diskusija normali vyksta.gaila >>>> kad vistiek niekas neaiskeja.:DDDD >>>> -- >>>> BMW 330Ci M paket >>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>> news:go8kmm$2l3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Pala pala ishkur gali buti daugiau apsuku tam ratui kuris laisvas? >>>>> :))) >>>>> Torkas per ratus shokineja priklausomai nuo sukibimo jis tik idealiom >>>>> salygom buna 50/50... tai kad jei yra LSD duodant apkrova y diff'a >>>>> anas >>>>> pradeda pats blokuotis ir jei maksimali blokiruotes reikshme yra 80 >>>>> procentu tai reishkia kad abu ratai gauna po 40% viso paduodamo y >>>>> diff'a >>>>> torko garantuotai ir tik 20% yra ten kur dievas duos :)))))))) kam ant >>>>> LSD dar spausti stabdy??? :))))))))))))))))) yskaitant tai jog tokiu >>>>> budu >>>>> stabdysi abu ratus... zhodzhiu ash jau pasimechiau :))))))))))))) >>>>> >>>>> FX >>>>> >>>>> "Andrius" <istrintiamasiulis@hotmail.com> wrote in message >>>>> news:op.up0db4y8qo0jju@l3edl71-1951by8.prv.dk.ibm.com... >>>>>> Man atrodo niekas nesokineja. Su atviru diffu sakyciau torqas visada >>>>>> lygus ir pasiskirsto tarp ratu 50% = 50% Taigi jeigu vienas ratas >>>>>> kabo >>>>>> ore tai torqas 0, tas kur ant zemes tada gaunasi 50% x torq = 50%x0 = >>>>>> 0 >>>>>> ant variklio 0 ir niekur nevaziuoji. Beja tas ratas kur ore sukasi >>>>>> dvigubai greiciau. Sukiu suma visada ta pati. Todel su atviru diffu >>>>>> jei >>>>>> gana vienodas sukibimas vienas rastas nesikas, nes jis turetu kastis >>>>>> 2x >>>>>> greiciau nei kastusi abu ratai. >>>>>> Su blokiruotu diffu galima daugiau torqo perduoti ratui kuris sukasi >>>>>> leciau pvz max 80%. Bet taip pat jei vienas ratas visiskai pagibes >>>>>> torq >>>>>> = 0 tai 80% x 0 vistiek gaunasi 0. Todel automobiliuose su lsd >>>>>> uzklimpus >>>>>> rekomenduojama truputi nuspausti stabdi!!! jei nori isvaziuoti kad >>>>>> kazkiek torq perduoti ratui kuris nesisuka. >>>>>> >>>>>> On Fri, 27 Feb 2009 09:42:58 +0100, FX <kanka@news.lt> wrote: >>>>>> >>>>>>> Tau tik atrodo kad abu ratai varo abo tarp abieju ratu per laisva >>>>>>> diffa >>>>>>> davus tokia apkrova be antibukso sukimo momentas varijuoja >>>>>>> priklausomai >>>>>>> nuo to kuris ratas kiek sukibimo turi su keliu tam momentui... su >>>>>>> blokiruote varijuoja tik tas procentas sukimo momentas kuris >>>>>>> nepatenka >>>>>>> y bokiruotes procenta, tiksliau: >>>>>>> >>>>>>> a) su atviru diff'u gazas dugnas ir tarp ratu torkas shokineja nuo 0 >>>>>>> iki 100% vienam ratui priklausomai nuo sukibimo konkrechiam ratui >>>>>>> b) su LSD jei blokiruote maksimali yra 80% tai tarp ratu varijuoja >>>>>>> tik >>>>>>> 20% likusiu tai yra ratai garantuotai turi po 40% torko o >>>>>>> priklausomai >>>>>>> nuo sukibimo dar gauna papildomai nuo 0 iki 20%... >>>>>>> >>>>>>> FX >>>>>>> >>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>>>> news:go83vo$32q$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> nu nematau kas blogai, ir dar pasakysiu del kurios priezasties: kai >>>>>>>> as >>>>>>>> isjungiu nafik dsc isviso, ir spaudziu dugna tai kasasi abu ratai >>>>>>>> (kalbu jeigu danga sniegas, ledas; zvyras), netgi ant sauso asfalto >>>>>>>> buna daznai taip kad du ratai kasasi.Taigi reiksia kai difas >>>>>>>> laisvas >>>>>>>> tai daznai buna taip kad varo abu ratai, ypac tai pasireiskia kai >>>>>>>> sukibimas prastas, taigi dsc supranta reiksia kad gali ir abu ratai >>>>>>>> varyti vienu metu. >>>>>>>> -- BMW 330Ci M paket >>>>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>>>>>>> news:go83mr$2i3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Nu kur apie dsc aprasyta, manao galva yra atveju, kada su lsd >>>>>>>>> nedraugauja. >>>>>>>>> P.s. cia istraukos is 98m "mobilis" zurnalo apie e46. >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/mail/ >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> >> >> -- >> Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/mail/ >