Tema: Re: Kazkas klonavo numeri
Autorius: Audrius K
Data: 2019-02-19 13:32:45
Sail <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote:
> Man kemperis kazkaip asocijuojasi su aparatu, kur pasuki rakteli ir vaziuoja 
> pats.

https://www.delfi.lt/auto/autonaujienos/namai-ant-ratu-apie-kemperiu-kainas-ir-rusis.d?id=65037113


Audrius K.

> 
> Tempiamas aparatas vadinasi kazkaip kitaip.
> 
> "Audrius K" <kazkaz@kazkur.lt> wrote in message 
> news:q4g6iq$ren$1@trimpas.omnitel.net...
>> Dede <dede@semas.com> wrote:
>>>> Skaityti ponas mokate ? Ar tik pievos galvoje? Subyra gabalais padangos
>>>> nuo
>>>> senumo, o ne nuo saules.... o tavo pora kartu senesnes. Gerai, jei
>>>> neapsivosi sprogus padangai.
>>>> 
>>> 
>>> Nu bet ot uzsikirto tamstai plokstele su tom padangom !
>>> 
>>> Tai gi rasiau, kol varydavau TA veziojau ta vagona daznai vasara ir i
>>> Ingalina ir i Zarasus ir prie juros ir tos padangos jau senai pakeistos 
>>> ir
>>> joms gal tik 15metu. Na biski patrukinejus guma, na ir kas ?
>> 
>> Kadangi pats turejau rimta problema su 15 metu idealiai atrodančiomis
>> padangomis (guma nebuvo patrukinejusi), tai ir įspėju. Man VIDINE padangos
>> puse iškrito gabalais . Kas įdomiausia, išorine puse buvo ideali. Ir, kas
>> dar keista (padangos be kamerų) parvažiavau kaip ir normaliai, kita diena
>> žiūriu - ant ratlankio kemperis stovi. Pagalvojau, kad praduriau padanga.
>> Nulėmęs ratą pamačiau vidine puse ir už galvos susiėmiau - visa vidines
>> puses guma giliai itrukinejusi, kyšo kordas, gabalai gumos iki korto
>> nukritę. Ir visa tai įvykę per apie 100km kelione . Prieš tai buvo ir tech
>> apžiūra pravaryta...
>> Kitos puses padanga taip pat sutrukinejusi, tik dar gabalai nebuvo
>> iškritę....ir irgi iš vidaus. Perekupas, iš kurio pirkau kemperi, negalėjo
>> spėti sukeisti padangų vidines ir išorines puses (net lentynų nespejo
>> patikrinti ir ištuštinti...) vienintelis po to kilęs įtarimas - tai 
>> zapaske
>> naujesne su kitu rastu. Reiškia jau olandui panašu kažkas panašaus buvo, 
>> ir
>> zapaske atsidūrė ant ašies, o subyrėjusia padanga pakeitė pirma
>> pasitaikiusia....
>> 
>> Nuo tol bijau senu susenusiu padangų... net labai bijau...  be apkrovos
>> kokiam zubrionke jos gal ir riedėtų, o va gavusios apkrovą tampa
>> neprognozuojamomis.  O kadangi mačiau ne viena su sunkia priekaba ir 
>> lengva
>> auto griovyje (tai lentas, tai maža traktoriuką vežusius), ir , matant
>> buvusi krovinį, akivaizdžiai vaziavusi lėtai ,  tai norisi įspėti, kad
>> neprisizaistumete (nes stabdžiai neaiškus, padangos neaiškios,
>> amortizatoriai irgi...). Man 1.3 t kemperis normaliai traukiasi tik su 
>> 2.5t
>> bendruosios mases auto. Su 2t auto jau kemperis bando “vairuoti”. Tiesa,
>> pernai pakeitus amortikus (seni taip pat atrodo “idealus”), situacija
>> kažkiek pagerėjo...
>> 
>> Neskaitant dar to, kad: gerai, užkabinti, pradėsi traukti. Po kokiu 20 
>> kilu
>> padanga pokšt . Kas toliau ? Kiek rūpesčiu (žiūrėk, dar koks montavimas
>> nedirbs, pravažinėsi ir kainuos daug... )  Bent aš krauciau ant tralo, ir
>> tiek žinių ( na, aš prasisukciau, pigiau - tik priekabos traliuko nuoma),
>> na, bet ponas irgi gali pamąstyti - gal koks pažįstamas turi E kategorija
>> ir galingesne auto... Nes dabar pono laukia daug rūpesčiu : surasti rėmo
>> numerį, įkalta ant rėmo ir matoma, jei reiks ekspertizes, tai teks iki jų
>> nugabenti (be numeriu), ir tik gavęs numerius galėsi išimti vienos dienos
>> leidimą tempti i tech apžiūrą ...  siaip vien tik išregistruotas lyg ir
>> nebuvo dideliu problemu įregistruoti atgal . Bet pono atveju, panašu, bus
>> rūpesčiu...  nebent pavyks rasti kaltus regitroje.
>> 
>> Audrius K.
>> 
>> 
>> Dar priedo jos
>>> su kamerom. Buvau pradures kazkada, na pradejo barsket ir nebetraukt ir
>>> sustojau. Negi manot, kad su tuo vagonu galima ant 100km/h lekti ?
>>> 
>>> 
>>> 
>> 
>> 
>> 
> 
>