Tema: Re: Kazkas klonavo numeri
Autorius: Audrius K
Data: 2019-02-17 23:26:53
Dede <dede@semas.com> wrote:

> Ir is kur tokiu randasi ???
> jei sudinai priziuri savo namus tai pas tave grindys ir supuvo.

Man pora metu užteko per žiema pusiau lauke (po tentu, neliecianciu
vagonėlio, palaikyti, kad pamatyčiau grindų ėjimo link puvimo, požymius, o
pas tave 20 metu prastovejo lauke, ir nieko:-) ne nereikia pasakoti pasakų.
Iš žemės garuoja drėgme, rasa seda ant dugno, ir labai sėkmingai pūdo. Visu
senu, stovėjusių lauke problema - supuvusios grindys. Mačiau ir keistu
grindų. Mažiau remontuoti, smaluotu ir t.t....  Dabar dėl to laikau per
žiema garaže, tik taip galima apsaugoti nuo puvimo.

Stabdžių būgnai oksiduojasi, pūna nuo laiko. Ir jei nevazinejamas 20 metu,
norėčiau pamatyti stabdymo tolyguma tarp ratu.

Visos zalvarines ar dengtos elektrines jungtys taip pat “myli” drėgme ir
temperatūrų kaita... Nereikia man pasakoti, kas vyksta lauko sąlygomis su
elektriniais kontaktais.... jie dingsta ten, kur net teoriškai sunkiai
galejo dingti.... jei turi mažai patirties, tai tavo problema.

Butų tavo priekaba stovėjusi garaže, viskas gal butų OK. Bet tik ne
lauke...

> jei sudinas elektrikas esi, rankos is siknos auga,

O gal nusiimk akinius ir pažiūrėk i veidrodį...   nesugebėjai pasirūpinti,
kad neisregistruotu, o giriesi, kaip rūpiniesi savo turtu... nejuokink mano
kanopų....       (pono žiniai, mano nei vienos transporto priemones
neisregistravo. O vien priekabų turiu 3....)

Audrius K.

tai pas tave ir namie