Tema: Re: Kazkas klonavo numeri
Autorius: Dede
Data: 2019-02-17 14:40:26

> Hmm... Jei dėl TA/draudimo nebuvimo, tai turėjo išregistruoti kažkur 2014
> metais (tada pasikeitė įstatymas);
> O 2018 ... turbūt reikia aiškintis Regitroj.

 Tai buvau regitroj.
Man pasake, kad turesiu 1. gauti  ekspertizes isvadas, tada 2. atvaryti
vagona ir praeiti TA, tada 3. is naujo registracija, tada 4.  gausiu nauja
tec pasa.
Bet va man niekaip nedasunta, kodel mano vagonas su mano numeriu pasidare
nezinau kieno ir kodel as is naujo turiu kisti pinigus kazkokioms naujai
isdygusioms firmoms...
Na logiskai mastant tai na negali buti tokiu nesamoniu...
Cia tik eilinis kazkieno pasipinigavimas...