Tema: Re: Kazkas klonavo numeri
Autorius: Sail
Data: 2019-02-19 08:54:37
Man kemperis kazkaip asocijuojasi su aparatu, kur pasuki rakteli ir vaziuoja 
pats.

Tempiamas aparatas vadinasi kazkaip kitaip.

"Audrius K" <kazkaz@kazkur.lt> wrote in message 
news:q4g6iq$ren$1@trimpas.omnitel.net...
> Dede <dede@semas.com> wrote:
>>> Skaityti ponas mokate ? Ar tik pievos galvoje? Subyra gabalais padangos
>>> nuo
>>> senumo, o ne nuo saules.... o tavo pora kartu senesnes. Gerai, jei
>>> neapsivosi sprogus padangai.
>>>
>>
>>  Nu bet ot uzsikirto tamstai plokstele su tom padangom !
>>
>> Tai gi rasiau, kol varydavau TA veziojau ta vagona daznai vasara ir i
>> Ingalina ir i Zarasus ir prie juros ir tos padangos jau senai pakeistos 
>> ir
>> joms gal tik 15metu. Na biski patrukinejus guma, na ir kas ?
>
> Kadangi pats turejau rimta problema su 15 metu idealiai atrodančiomis
> padangomis (guma nebuvo patrukinejusi), tai ir įspėju. Man VIDINE padangos
> puse iškrito gabalais . Kas įdomiausia, išorine puse buvo ideali. Ir, kas
> dar keista (padangos be kamerų) parvažiavau kaip ir normaliai, kita diena
> žiūriu - ant ratlankio kemperis stovi. Pagalvojau, kad praduriau padanga.
> Nulėmęs ratą pamačiau vidine puse ir už galvos susiėmiau - visa vidines
> puses guma giliai itrukinejusi, kyšo kordas, gabalai gumos iki korto
> nukritę. Ir visa tai įvykę per apie 100km kelione . Prieš tai buvo ir tech
> apžiūra pravaryta...
> Kitos puses padanga taip pat sutrukinejusi, tik dar gabalai nebuvo
> iškritę....ir irgi iš vidaus. Perekupas, iš kurio pirkau kemperi, negalėjo
> spėti sukeisti padangų vidines ir išorines puses (net lentynų nespejo
> patikrinti ir ištuštinti...) vienintelis po to kilęs įtarimas - tai 
> zapaske
> naujesne su kitu rastu. Reiškia jau olandui panašu kažkas panašaus buvo, 
> ir
> zapaske atsidūrė ant ašies, o subyrėjusia padanga pakeitė pirma
> pasitaikiusia....
>
> Nuo tol bijau senu susenusiu padangų... net labai bijau...  be apkrovos
> kokiam zubrionke jos gal ir riedėtų, o va gavusios apkrovą tampa
> neprognozuojamomis.  O kadangi mačiau ne viena su sunkia priekaba ir 
> lengva
> auto griovyje (tai lentas, tai maža traktoriuką vežusius), ir , matant
> buvusi krovinį, akivaizdžiai vaziavusi lėtai ,  tai norisi įspėti, kad
> neprisizaistumete (nes stabdžiai neaiškus, padangos neaiškios,
> amortizatoriai irgi...). Man 1.3 t kemperis normaliai traukiasi tik su 
> 2.5t
> bendruosios mases auto. Su 2t auto jau kemperis bando “vairuoti”. Tiesa,
> pernai pakeitus amortikus (seni taip pat atrodo “idealus”), situacija
> kažkiek pagerėjo...
>
> Neskaitant dar to, kad: gerai, užkabinti, pradėsi traukti. Po kokiu 20 
> kilu
> padanga pokšt . Kas toliau ? Kiek rūpesčiu (žiūrėk, dar koks montavimas
> nedirbs, pravažinėsi ir kainuos daug... )  Bent aš krauciau ant tralo, ir
> tiek žinių ( na, aš prasisukciau, pigiau - tik priekabos traliuko nuoma),
> na, bet ponas irgi gali pamąstyti - gal koks pažįstamas turi E kategorija
> ir galingesne auto... Nes dabar pono laukia daug rūpesčiu : surasti rėmo
> numerį, įkalta ant rėmo ir matoma, jei reiks ekspertizes, tai teks iki jų
> nugabenti (be numeriu), ir tik gavęs numerius galėsi išimti vienos dienos
> leidimą tempti i tech apžiūrą ...  siaip vien tik išregistruotas lyg ir
> nebuvo dideliu problemu įregistruoti atgal . Bet pono atveju, panašu, bus
> rūpesčiu...  nebent pavyks rasti kaltus regitroje.
>
> Audrius K.
>
>
> Dar priedo jos
>> su kamerom. Buvau pradures kazkada, na pradejo barsket ir nebetraukt ir
>> sustojau. Negi manot, kad su tuo vagonu galima ant 100km/h lekti ?
>>
>>
>>
>
>
>