Tema: Re: Kazkas klonavo numeri
Autorius: Audrius K
Data: 2019-02-16 12:53:23
Dede <dede@semas.com> wrote:

> Jokiu laisku is regitros negavau.
> Tas namelis vagonelis pirktas  1989m
> keleta metu visas TA praeidavau, paskui numeciau ta vagoneli tame kempinge,
> nuemiau ratus, kad nenuvarytu ir N metu jis ten stovejo.
> Dabar kai suvedziau numeri i BTA pamaciau, kad mano numeris yra 20Tonu
> krovinine priekaba.
> Regitra man aiskina, kad as turesiu ta vagona pateikti ekspertizei tik tada
> su jos isvada is naujo registruoti, nes tipo mano tech pasas jau
> nebegaliojantis, nes senas ir laminuotas dar.

Mano zubrionko tech pasas irgi senas, laminuotas. Bet galioja. Praeita tech
apžiūra šįmet, apdrausta.
Tik man pasidarė idomu su 1989 metais :-) kokie numeriai tada buvo
išduodami, a? Ar tik ne rusiški ?? O juos buvo privaloma pasikeisti...
nekeitei, pats kaltas. O lietuviškų numeriu (kurie išduoti tai 20t
priekabai), panašu, niekad ir neturėjai.... aš tai savo zubrionkui keičiau
numerius iš rusišku i lietuviškus...

Audrius K.