Tema: Re: Kazkas klonavo numeri
Autorius: Dede
Data: 2019-02-18 00:26:42
> Man pora metu užteko per žiema pusiau lauke (po tentu, neliecianciu
> vagonėlio, palaikyti, kad pamatyčiau grindų ėjimo link puvimo, požymius, o
> pas tave 20 metu prastovejo lauke, ir nieko:-) ne nereikia pasakoti
> pasakų.
> Iš žemės garuoja drėgme, rasa seda ant dugno, ir labai sėkmingai pūdo.
> Visu
> senu, stovėjusių lauke problema - supuvusios grindys. Mačiau ir keistu
> grindų. Mažiau remontuoti, smaluotu ir t.t....  Dabar dėl to laikau per
> žiema garaže, tik taip galima apsaugoti nuo puvimo.

> [...]

Zmones !
manau jus kazkaip smarkiai nukrypote nuo temos !
As paklausiau tik, kodel kazkas be mano zinios gali pasisavinti mano Nr.
O jus cia net nieko nemate pradejote varyti apie mano vagono stovi !

Na plastikinis jis, kaip skardine is plastiko.
Dugnas rifliuotas, kaip armonika su oro tarpais.
Kai ji pirkau, po kazkiek metu remontavau, grindis pats idejau OSB plokste
10cm, jau pries N metu ir paklotas linoliumas, baldu originaliu nebera, pats
viska dariau, sienos 4cm juros putos lapais klijuotos, ant virsaus presuoto
kartono lapai su rastu, elektra pats vedziojau, dar tebera liuminescensines
lempos kurios dega is 12V  sienose yra ventiliacines angos, ziema vagonas
stovi po tentu, kiekvienais metais gyvenu pats arba duodu draugams...jokiu
problemu jame nera apart to, kad parudije diskai kurie prasisveis po pirmo
pratempimo...
Ka bandote man irodyt ???
kad tipo turiu kazkoki suda ???
tai tada galiu jums pasakyti, kad tai mano ir as jame gyvenu vasara ant
ezero kranto !!!!!!!!
ir man visiskai neidomios kazkokiu super duper transporto megeju isvados...
man tik 1 klausimas kaip galejo kazkas pasinaudoti mano Nr...