Tema: Re: Kazkas klonavo numeri
Autorius: Audrius K
Data: 2019-02-16 08:15:48
Bone Daddy <info@bonedaddy.serveftp.com> wrote:

> Tu turėjai gaut pranešimą iš Regitros, kad tas tavo numeris nebegalioja.
>    Kitokiu atveju, tai Regitros problemos ir lai jie patys sau moka baudas.

Man tai nesueina čia galai. Buvo rašoma, kad priekaba n metu stovėjo
kempinge,  ir tik dabar sugalvojo parvaryti tech apžiūra . O da ne taip
seniai pastovėjus be tech apžiūros isregistruodavo per pusmetį ... jei
įsiregistravo pačioje pradžioje šitos nesąmones, tai gal ir numerius jau
kitam atidavė...

Audrius K.