Tema: Re: Kazkas klonavo numeri
Autorius: Dede
Data: 2019-02-16 21:26:19
> O po to sekė debiliska auto be tech apžiūros išregistravimo sistema
> (pradžioje lyg ir numerius reikalavo grąžinti).  Tavo įšregistravo po
> pirmo
> pusmečio tos tvarkos galiojimo. Po dar kažkiek laiko, matyt, pradėjo
> laisvus numerius naujiems dalinti...

Ok.
Na o prie ko cia as ???
Kad kazkas kazkokia sistema sukure, ka reiskia mano vagonas tapo nebe mano
???
Tai kur logika ?
kodel as turiu irodynet dabar kad mano vagonas yra mano o numeri kazkas
kazkokia sistema atidave kazkam kitam ?
As turiu doc ir turiu numeri.
Prasau man dabar duoti susimoketi draudima ir praeiti TA
Ar cia reiskia as jau nieko nebeturiu savo, nes kazkas sukure kazkokia
programa ???
Nu tai tada reiskia pradesim dabar kazka kalti prie kryziaus !!!