Tema: Re: Kazkas klonavo numeri
Autorius: Kurmis
Data: 2019-02-17 12:05:06
faktas toks, kad jei nera kebulo numerio, tai bris ilgai su tuo vagonu, kol
teisybe ras. Ekspertize kaip opcija nusimato.
Del senolio, tai man irgi ne trisdesimt, bet i kluba buvo proga nueiti, tai
patikek kaip greit pasijunti senoliu. Is mandagumo mes nenuvertinam vieni
kitu, bet paklausk vaiku kaip tu atrodai ir ka jie galvoja.

"Tomas" <ich@tam.net> wrote in message
> Man nuo tu 1987-uju dar nei karto netikrino ant kelio kebulo numeriu, tai
> ir siulau.
>
> "Tomas" <ich@tam.net> wrote in message

>>> treningini.