Tema: Re: Kazkas klonavo numeri
Autorius: Audrius K
Data: 2019-02-16 18:58:22
Dede <dede@semas.com> wrote:

> Ei chebra, ne ant tiek gi as durnas.
> Ka tik pasiziurejau dar karta, numeris pakeistas jau su LT uzrasu ir kitas
> tech pasas pakeistas is rusisko i Lietuvos respublika ir isduotas 1997m
> Ir TA dar praeidinejau kazkur iki 2002-2003metu

O po to sekė debiliska auto be tech apžiūros išregistravimo sistema
(pradžioje lyg ir numerius reikalavo grąžinti).  Tavo įšregistravo po pirmo
pusmečio tos tvarkos galiojimo. Po dar kažkiek laiko, matyt, pradėjo
laisvus numerius naujiems dalinti...

Aš, kad neisregistruotų vienos senos audines, dar du kartus i tech apžiūra
variau, po to sustabdziau registracija 3 metams (pradžioje neleisdavo)...

Audrius K.

nes puikiai atsimenu, kad