Tema: Re: Kazkas klonavo numeri
Autorius: pvytautas
Data: 2019-02-16 10:38:49
Man tai galai nesueina. Jau dalina kazkada dalintus numerius?
Ir kodel zmogui turinciam dokumentus, numerius reikia paciam praeidineti
ekpertizes ir t.t. del regitros klaidos.
Na suprantu tik 1, kad priverstinio isregistravimo metu nepasirupino
kemperio dokumentais.
Dabar tik idomu nuo kada registruota ta kita krovininė priekaba.