Tema: Re: Kazkas klonavo numeri
Autorius: Bronco
Data: 2019-02-18 01:35:20
On 2019-02-18 00:26, Dede wrote:
> As paklausiau tik, kodel kazkas be mano zinios gali pasisavinti mano Nr.
> O jus cia net nieko nemate pradejote varyti apie mano vagono stovi !

Tai į temą tau jau parašė, arba klaida ir reik tau pačiam važiuoti
aiškintis arba pagal įstatymą išregistravo. Kai tai vyko per visas
televizijas ilgai ir nuobodžiai apie tuos įstatymų pakeitimus visi
kalbėjo ir diskutavo, turėjai suklust ir pasidomėti savo kilnojamojo
turto perspektyvomis. Negirdėti šios info buvo tiesiog neįmanoma,
nebent, tais metais tame vagonėlyje miške gyvenai :)

Ir nereikia kurti sąmokslo teorijų dėl kažkieno "pasipinigavimo" ir
"turto pasisavinimo", nes jei būtų noras pinigų iš liaudies nupurtyti,
tai galėjo kaip tik kirsti per visų neišregistruotų kledarų savininkų
kišenes, o ne kultūringai ir NEMOKAMAI kledarus išregistruoti.

Pas mane patį nuo kokių 2004 metų kabėjo vienas toks auto, kurį
pardaviau kažkokiam pacanui, kuris sumokėjo pinigus, pasiėmė auto
sutvarkymui, o kai jau turėjome važiuoti ir suforminti pirkimo -
pardavimo sutartį, anas kažkur dingo. Man aišku dzin, pinigus visus
sumokėjo, tai ir nesigilinau kur jis ten prapuolė. Gal užsimušė su ja,
nes motoras buvo 2.7L V6 :]

Tai man valstybė tik nemokamą paslaugą padarė, net jokio pirštelio
neteko pajudinti ir tas auto buvo išregistruotas. O tokių kaip aš buvo
n+k kartų daugiau, nei žmonių su nenaudojamais vagonėliais...