Tema: Re: Kazkas klonavo numeri
Autorius: Tomas
Data: 2019-02-19 13:07:22
Скиф

2019-02-19 13:04, Lapinas rašė:
> Karavans
> 
> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message 
> news:q4g97d$thv$1@trimpas.omnitel.net...
>> Man kemperis kazkaip asocijuojasi su aparatu, kur pasuki rakteli ir 
>> vaziuoja pats.
>>
>> Tempiamas aparatas vadinasi kazkaip kitaip.
>>
>> "Audrius K" <kazkaz@kazkur.lt> wrote in message 
>> news:q4g6iq$ren$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Dede <dede@semas.com> wrote:
>>>>> Skaityti ponas mokate ? Ar tik pievos galvoje? Subyra gabalais 
>>>>> padangos
>>>>> nuo
>>>>> senumo, o ne nuo saules.... o tavo pora kartu senesnes. Gerai, jei
>>>>> neapsivosi sprogus padangai.
>>>>>
>>>>
>>>>  Nu bet ot uzsikirto tamstai plokstele su tom padangom !
>>>>
>>>> Tai gi rasiau, kol varydavau TA veziojau ta vagona daznai vasara ir i
>>>> Ingalina ir i Zarasus ir prie juros ir tos padangos jau senai 
>>>> pakeistos ir
>>>> joms gal tik 15metu. Na biski patrukinejus guma, na ir kas ?
>>>
>>> Kadangi pats turejau rimta problema su 15 metu idealiai atrodančiomis
>>> padangomis (guma nebuvo patrukinejusi), tai ir įspėju. Man VIDINE 
>>> padangos
>>> puse iškrito gabalais . Kas įdomiausia, išorine puse buvo ideali. Ir, 
>>> kas
>>> dar keista (padangos be kamerų) parvažiavau kaip ir normaliai, kita 
>>> diena
>>> žiūriu - ant ratlankio kemperis stovi. Pagalvojau, kad praduriau 
>>> padanga.
>>> Nulėmęs ratą pamačiau vidine puse ir už galvos susiėmiau - visa vidines
>>> puses guma giliai itrukinejusi, kyšo kordas, gabalai gumos iki korto
>>> nukritę. Ir visa tai įvykę per apie 100km kelione . Prieš tai buvo ir 
>>> tech
>>> apžiūra pravaryta...
>>> Kitos puses padanga taip pat sutrukinejusi, tik dar gabalai nebuvo
>>> iškritę....ir irgi iš vidaus. Perekupas, iš kurio pirkau kemperi, 
>>> negalėjo
>>> spėti sukeisti padangų vidines ir išorines puses (net lentynų nespejo
>>> patikrinti ir ištuštinti...) vienintelis po to kilęs įtarimas - tai 
>>> zapaske
>>> naujesne su kitu rastu. Reiškia jau olandui panašu kažkas panašaus 
>>> buvo, ir
>>> zapaske atsidūrė ant ašies, o subyrėjusia padanga pakeitė pirma
>>> pasitaikiusia....
>>>
>>> Nuo tol bijau senu susenusiu padangų... net labai bijau...  be apkrovos
>>> kokiam zubrionke jos gal ir riedėtų, o va gavusios apkrovą tampa
>>> neprognozuojamomis.  O kadangi mačiau ne viena su sunkia priekaba ir 
>>> lengva
>>> auto griovyje (tai lentas, tai maža traktoriuką vežusius), ir , matant
>>> buvusi krovinį, akivaizdžiai vaziavusi lėtai ,  tai norisi įspėti, kad
>>> neprisizaistumete (nes stabdžiai neaiškus, padangos neaiškios,
>>> amortizatoriai irgi...). Man 1.3 t kemperis normaliai traukiasi tik 
>>> su 2.5t
>>> bendruosios mases auto. Su 2t auto jau kemperis bando “vairuoti”. Tiesa,
>>> pernai pakeitus amortikus (seni taip pat atrodo “idealus”), situacija
>>> kažkiek pagerėjo...
>>>
>>> Neskaitant dar to, kad: gerai, užkabinti, pradėsi traukti. Po kokiu 
>>> 20 kilu
>>> padanga pokšt . Kas toliau ? Kiek rūpesčiu (žiūrėk, dar koks montavimas
>>> nedirbs, pravažinėsi ir kainuos daug... )  Bent aš krauciau ant 
>>> tralo, ir
>>> tiek žinių ( na, aš prasisukciau, pigiau - tik priekabos traliuko 
>>> nuoma),
>>> na, bet ponas irgi gali pamąstyti - gal koks pažįstamas turi E 
>>> kategorija
>>> ir galingesne auto... Nes dabar pono laukia daug rūpesčiu : surasti rėmo
>>> numerį, įkalta ant rėmo ir matoma, jei reiks ekspertizes, tai teks 
>>> iki jų
>>> nugabenti (be numeriu), ir tik gavęs numerius galėsi išimti vienos 
>>> dienos
>>> leidimą tempti i tech apžiūrą ...  siaip vien tik išregistruotas lyg ir
>>> nebuvo dideliu problemu įregistruoti atgal . Bet pono atveju, panašu, 
>>> bus
>>> rūpesčiu...  nebent pavyks rasti kaltus regitroje.
>>>
>>> Audrius K.
>>>
>>>
>>> Dar priedo jos
>>>> su kamerom. Buvau pradures kazkada, na pradejo barsket ir nebetraukt ir
>>>> sustojau. Negi manot, kad su tuo vagonu galima ant 100km/h lekti ?
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>>
>>