Tema: Re: Kazkas klonavo numeri
Autorius: Audrius K
Data: 2019-02-18 07:46:46
Tomas D. <mailsoc@gmial.com> wrote:
> Tai ten viskas supuve... Ratus pamesi ant pirmo rimtesnio posukio. Ka ten
> apie tampyma dar mastyt.

Jei ten torsionine pakaba, tai po tiek stovėjimo labai gražiai pavažiavus
iškris ratas.... ne viena jau kelyje mačiau... ir remonto jokio greitai
nepadarysi, tik su tralu toliau...

Tikėkimės, kad zmogui pasiseke, ir lingės pas ji...

Ai, dar senos padangos gražiai gabalais subyra. Kažkur turejau pavyzdį,
kaip tai įvyksta. Man paciam sunku patikėti kaip taip gali iš pažiūros
gražių (ir kurios neužkliuvo tech apžiūrai ) padangų šonai iškristi... teko
tai patirti (ir padangų amžius tada buvo apie 15 metu). Ir kad nekiltu
diskusijų apie saules poveikį, subyrėjo VIDINE padangos puse, kurios saule
nepasiekia. Iš išorės buvo ideali padanga su apynaujų protektoriumi. Tai
įvyko pirmais ar antrais metais nusipirkus 15 metu idealaus stovio mažai
eksploatuota kemperi. Kurio ir baldai kaip nauji, ir dugnas nesupuvęs...

O čia man pasakas seka, kokios idealios tech bukles lauke stovėjęs virš 30
metu kemperis....

Audrius K.