Tema: Re: Kazkas klonavo numeri
Autorius: Kurmis
Data: 2019-02-17 09:58:16
keistuoliai ne kitaip.
Mentams siais laikais prisikabint prie stulpo jau nebemadinga. Tempi ta savo
seniena pas regitrininkus, rodai popieras ne eiliniam tikrintojui, o paciam
virsininkui ir lai jie delioja kas ka nori. Tau kainuos dokumentu isdavimo
kastai ir kazkiek nervu. Sutik, isregiravimo arba registracijos terminus
prasnaudei, nekreipei demesio i radijos/televiijos ir spaudos pranesimus.
Tai uz dokus susimokesi. Neprabangos ten mokestis, bet kelios desimtkes
iseis.
Beje, draudima turesi nusipirkti jau po to, kai gausi popierius. Siaip
draudeja gali apdrausti (o gal ne, masinom tai tikrai gali) tik pagal kebulo
numeri. Bet tai galiodavo dar Lietuvoje neregistruotoms priemonems.
Kuriam mieste randies? Pvz Kauno "galva" sedi Raudondvario pl. regitroje.
Susiras savo mieste svarbesne persona, nes mazai kas turi "adminu" teises,
taisant tokias kliurkas.