Tema: Re: Kazkas klonavo numeri
Autorius: Audrius K
Data: 2019-02-19 08:09:30
Dede <dede@semas.com> wrote:

>  Nu bet ot uzsikirto tamstai plokstele su tom padangom !
>
> Tai gi rasiau, kol varydavau TA veziojau ta vagona daznai vasara ir i
> Ingalina ir i Zarasus ir prie juros ir tos padangos jau senai pakeistos ir
> joms gal tik 15metu. Na biski patrukinejus guma, na ir kas ?

Kadangi pats turejau rimta problema su 15 metu idealiai atrodančiomis
padangomis (guma nebuvo patrukinejusi), tai ir įspėju. Man VIDINE padangos
puse iškrito gabalais . Kas įdomiausia, išorine puse buvo ideali. Ir, kas
dar keista (padangos be kamerų) parvažiavau kaip ir normaliai, kita diena
žiūriu - ant ratlankio kemperis stovi. Pagalvojau, kad praduriau padanga.
Nulėmęs ratą pamačiau vidine puse ir už galvos susiėmiau - visa vidines
puses guma giliai itrukinejusi, kyšo kordas, gabalai gumos iki korto
nukritę. Ir visa tai įvykę per apie 100km kelione . Prieš tai buvo ir tech
apžiūra pravaryta...
Kitos puses padanga taip pat sutrukinejusi, tik dar gabalai nebuvo
iškritę....ir irgi iš vidaus. Perekupas, iš kurio pirkau kemperi, negalėjo
spėti sukeisti padangų vidines ir išorines puses (net lentynų nespejo
patikrinti ir ištuštinti...) vienintelis po to kilęs įtarimas - tai zapaske
naujesne su kitu rastu. Reiškia jau olandui panašu kažkas panašaus buvo, ir
zapaske atsidūrė ant ašies, o subyrėjusia padanga pakeitė pirma
pasitaikiusia....

Nuo tol bijau senu susenusiu padangų... net labai bijau...  be apkrovos
kokiam zubrionke jos gal ir riedėtų, o va gavusios apkrovą tampa
neprognozuojamomis.  O kadangi mačiau ne viena su sunkia priekaba ir lengva
auto griovyje (tai lentas, tai maža traktoriuką vežusius), ir , matant
buvusi krovinį, akivaizdžiai vaziavusi lėtai ,  tai norisi įspėti, kad
neprisizaistumete (nes stabdžiai neaiškus, padangos neaiškios,
amortizatoriai irgi...). Man 1.3 t kemperis normaliai traukiasi tik su 2.5t
bendruosios mases auto. Su 2t auto jau kemperis bando “vairuoti”. Tiesa,
pernai pakeitus amortikus (seni taip pat atrodo “idealus”), situacija
kažkiek pagerėjo...

Neskaitant dar to, kad: gerai, užkabinti, pradėsi traukti. Po kokiu 20 kilu
padanga pokšt . Kas toliau ? Kiek rūpesčiu (žiūrėk, dar koks montavimas
nedirbs, pravažinėsi ir kainuos daug... )  Bent aš krauciau ant tralo, ir
tiek žinių ( na, aš prasisukciau, pigiau - tik priekabos traliuko nuoma),
na, bet ponas irgi gali pamąstyti - gal koks pažįstamas turi E kategorija
ir galingesne auto... Nes dabar pono laukia daug rūpesčiu : surasti rėmo
numerį, įkalta ant rėmo ir matoma, jei reiks ekspertizes, tai teks iki jų
nugabenti (be numeriu), ir tik gavęs numerius galėsi išimti vienos dienos
leidimą tempti i tech apžiūrą ...  siaip vien tik išregistruotas lyg ir
nebuvo dideliu problemu įregistruoti atgal . Bet pono atveju, panašu, bus
rūpesčiu...  nebent pavyks rasti kaltus regitroje.

Audrius K.

Dar priedo jos