Tema: Re: Kazkas klonavo numeri
Autorius: Dede
Data: 2019-02-19 07:30:02
> Skaityti ponas mokate ? Ar tik pievos galvoje? Subyra gabalais padangos
> nuo
> senumo, o ne nuo saules.... o tavo pora kartu senesnes. Gerai, jei
> neapsivosi sprogus padangai.

 Nu bet ot uzsikirto tamstai plokstele su tom padangom !

Tai gi rasiau, kol varydavau TA veziojau ta vagona daznai vasara ir i
Ingalina ir i Zarasus ir prie juros ir tos padangos jau senai pakeistos ir
joms gal tik 15metu. Na biski patrukinejus guma, na ir kas ? Dar priedo jos
su kamerom. Buvau pradures kazkada, na pradejo barsket ir nebetraukt ir
sustojau. Negi manot, kad su tuo vagonu galima ant 100km/h lekti ?