Tema: Re: Kazkas klonavo numeri
Autorius: Dede
Data: 2019-02-16 10:50:34
> Na suprantu tik 1, kad priverstinio isregistravimo metu nepasirupino
> kemperio dokumentais.
> Dabar tik idomu nuo kada registruota ta kita krovininė priekaba.

Jokiu laisku is regitros negavau.
Tas namelis vagonelis pirktas  1989m
keleta metu visas TA praeidavau, paskui numeciau ta vagoneli tame kempinge,
nuemiau ratus, kad nenuvarytu ir N metu jis ten stovejo.
Dabar kai suvedziau numeri i BTA pamaciau, kad mano numeris yra 20Tonu
krovinine priekaba.
Regitra man aiskina, kad as turesiu ta vagona pateikti ekspertizei tik tada
su jos isvada is naujo registruoti, nes tipo mano tech pasas jau
nebegaliojantis, nes senas ir laminuotas dar.
Na zodziu sakau buvo mano... tapo nebe mano... nors numeriai yra.