Tema: Re: Kazkas klonavo numeri
Autorius: Audrius K
Data: 2019-02-18 07:26:41
Dede <dede@semas.com> wrote:

> [...]
> Dugnas rifliuotas, kaip armonika su oro tarpais.
> Kai ji pirkau, po kazkiek metu remontavau, grindis pats idejau OSB plokste
> 10cm, jau pries N metu ir paklotas linoliumas, baldu originaliu nebera, pats
> viska dariau, sienos 4cm juros putos lapais klijuotos, ant virsaus presuoto
> kartono lapai su rastu, elektra pats vedziojau, dar tebera liuminescensines
> lempos kurios dega is 12V  sienose yra ventiliacines angos, ziema vagonas
> stovi po tentu, kiekvienais metais gyvenu pats arba duodu draugams...jokiu
> problemu jame nera apart to, kad parudije diskai kurie prasisveis po pirmo

As kazkada irgi taip galvojau, kai pirkau sena auto su surudijusiais
diskais... padėjo tik disku keitimas. O surudije diskai sugraužė kaladeles
nekeisdami savo stovio...

Ir apie tokias problemas tau rašau. Tiesiog taip yra. Ilgai stovejusiai
transporto priemonei reikia investicijų. O tu pyksti...

Audrius K.