Tema: Re: Ar gali u?sienio draudikas apdrausti LT registruot? auto?
Autorius: Ignas
Data: 2017-12-01 00:14:04
Apie važinėjančius dešimtmečiais be įvykių pasakysiu tiek - senstat, xebra,
smarkiai senstat, ir jūsų rizikingumas didėja bbd kaip smarkiai.

"autopagalba" <test@sventes.gg> wrote in message
Ypac dar kai pakelia kainas keleta kartu tiems, kurie vazineja 10metu,
20metu be ivykiu :)

Pvz mano vienai masinai pakilo beveik du kartus civilinis, siemet.
Registruota mano vardu, poliso salygos nesikeite, be ivykiu vazineju 18metu.
Kaip ir idealus klientas esu, pelna nesantis, kokiu tikslu kelt kaina?

Gal tegu susimoka pabrangimus tie, kurie avarijas daro, nesa nuostolius. Kai
as ikalsiu kur nors, tyliai nueisiu ir susimokesiu, tikrai nekelsiu
triuksmo.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/