Tema: Re: Ar gali u?sienio draudikas apdrausti LT registruot? auto?
Autorius: Sail
Data: 2017-11-30 15:43:02
Tikriausiai rinka per maza, kad naujiems butu idomu.

Cia viskas turetu gan lengvai skaiciuotis - transporto priemoniu skaiciu
Lietuvoj turim, rinkos generuojamos pajamos skaiciuojasi paprastai.

Tada kiekvienas pasiziuri islaidas, ir aisku ko tikietis, atejus i sia
rinka.

Ir akivaizdu, kad kainas kelti galima iki tiek, kol pasidarys rinka idomi
kokiam nors naujam zaidejui is isores.

Ir viskas cia ok, man tik keista xuli anksciau tie draudikai taip nedare. Is
kur tas prasviesejimas smegenyse butent dabar?