Tema: Re: Ar gali u?sienio draudikas apdrausti LT registruot? auto?
Autorius: Caponi
Data: 2017-11-30 15:42:40
Nu, ale akurat, kas čia yra valstybės mastu bizniuką įsukt - keletas
popieriukų su parašais, pora mėnesių laukimo ir pirmyn. Čia tu toks
naivus, ar tik apsimeti, nes tokiais laikai savo pašnekovus?
O jei rimtai, tai nesinagrinėjau detaliai šitos temos, bet iš pirmo
žvilgsnio man neatrodo, kad pas mus šiai dienai kainos kažkokios
kosminės ir užtikrina kažkokius astronominius viršpelnius, skatinančius
eiles pasieny, o kas bus po 5 metų, jei tendencijos išliks, pamatysim :-)
Tik nereikia teigt, kad tokie palyginti staigūs kainų pokyčiai
susigeneravo pas visus rinkos žaidėjus vienu metu ir nepriklausomai
vienas nuo kito - čia ir yra šitos trydos priežastis.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i