Tema: Re: Ar gali u?sienio draudikas apdrausti LT registruot? auto?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-11-30 16:37:06
Gerai, kad jau bent daejome iki tik "itartina" eiliniam vartotojui.

"Caponi"  wrote in message news:ovp4do$sm6$1@trimpas.omnitel.net...

Aš šiai niekada ir nesakiau, kad jau šiandien jie peružsidirba (tipo,
žarsto viršpelnius). Bet kaip jau sakiau, "atsibudo" VISI įtartinai
vienu metu, kainos kyla įtartinai vienodai pas VISUS, ir sprendžiant iš
tavo pasisakymų, įtartinai pas VISUS vienodos kainų kitimo dinamikos
išliks artimiausius kelis metus.

Ir dar - principe aš esu tos schemos šalininkas, kad pardavėjas nustato
pardavimo sąlygas, tame tarpe ir kainą, jei pirkėjam kažkas nepatinka,
tai jų problemos ir jie gali eit nx ir ne jų supistas reikalas kiek
pardavėjas nori užsidirbt ar užsidirba realiai. Žinoma, pardavėjas turi
įvertint pasiuntusiųjų skaičių ir savo pelno kitimo dinamiką. Žodžiu,
viska zjbs.
Visos problemos kyla kai rinka yra hibridinė - vienokiu ar kitokiu būdu
pirkėjas priverstas pirkt ir pirkt tik iš nurodytų kelių pardavėjų, tada
atsiranda niuansų, kai pardavėjo elgesys gali būti nepateisinamas
(pasikartosiu - aš neteigiu, kad jau dabar LT draudimo kainos
neadekvačios). Apie variantus, kad gali emigruot ar nebūtina turėt
nuosavą mašiną gal nepradėkim.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i