Tema: Re: Ar gali u?sienio draudikas apdrausti LT registruot? auto?
Autorius: Caponi
Data: 2017-11-30 16:19:07

On 2017-11-30 16:07, Linas Petkevičius wrote:

> Nematau prasmes ieskoti rysio su realybe samokslo teaorijose. Ant kiek
> amerikonai iki menulio nedaskrido?

Prie ko čia mėnulis?

> Tai kiek visgi? Gal sutarsim ant prognozuojamu 15%?

Kokių "prognozuojamų"? Iki šiol aš matau faktus, kad pavieniam
vartotojam kitimas buvo būtent nuo 20 iki 100%. Tavo bandyti prieš kiek
laiko įvardint 0.9%  per niolika metų geriausiu atveju yra niekam
praktiškai neįdomus grynai statistikos skaičiukas. Jei dabar minimi 15%
yra realus vidutinis kainos augimas per šiuos metus, aš ko gero galėčiau
sutikt, nes taip grynai ant pirštų primetus, suvidurkinus, tikėtina,
juntamai mažesnius brangimus stambių sandorių atveju ir iki 2x brangimus
eilinių piliečių atveju galima gaut ir 15%, kodėl gi ir ne.
Bet net ir 15% nėra nežymu, vartyk tu kaip nori.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i