Tema: Re: Ar gali u?sienio draudikas apdrausti LT registruot? auto?
Autorius: Caponi
Data: 2017-11-30 19:42:47
Kol egzistuoja prievolė, yra pagrindas egzistuot ir draudikų biurui ar
kaip jis ten vadinasi, ir kas aptariamu atveju nukentėjusiam stipriai
palengvins gyvenimą.
O žmonių sąmoningumą tu stipriai pervertini, iki tol kol atsirado
prievolė draustis tarp mano visų pažįstamų (bent jau artimesnių, apie
kurių situaciją šiuo klausimu žinojau) daugiau nesidraudė nei vienas, o
juk rizikos grupė ar tik ne didžiausia buvo, visokie ~20 metų drąsūs
gaidukai :-). Taip dabar jau kai kas iš inercijos draustųsi, bet iš
esmės gautųsi bezobrazija ir kurlink tai nuvestų bbž. Žodžiu, aš
kategoriškai prieš prievolės panaikinimą, nes nenorėčiau nei pats be
draudimo papult ant kokio pusės liamo, nei per teismus iš kokio jauno
buduliuko išsireikalaut, kad jis man mokėtų po 10% nuo savo minimalios
algos (ar bedarbio pašalpos) artimiausius 30 metų.
Kitas dalykas, kad CA netaptų baudžiava, bent idealiam pasauly kažkas
draudikus turėtų prižiūrėt ir nustatyt kažkokias pelno ribas, t.y. į
minusą dirbt nereikia, bet iš to kas veikia kaip apsaugos mechanizmas
visos valstybės mastu ir neturėtų būt galima, grubiai tariant, rūmų
statytis. Tik vat įvardijau kažkas, o ne konkrečiai ten į kokią valdžios
instituciją bakstelėjau, nes, blet, matant kas paskutiniu metu valdžioj
darosi (ir ne vien tik iš spaudos žinau), tai jabat, jau visos
fantazijos neužtenka, kad bent pamėgint įsivaizduot kažkokią tvarką ir
kompetenciją...
Žodžiu, turbūt vienintelis realiai įmanomas šiandien variantas - bendra
CA sistema visos EU mastu. Schema irgi su savais niuansais, bet kol
viskas nemonopolizuosis, tai šansų, kad visoj Europoj vienu metu visiem
draudikam šaus į galvą ta pati mintis, patampa nykstamai maža :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i