Tema: Re: Ar gali u?sienio draudikas apdrausti LT registruot? auto?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-11-30 11:56:05
Pirmiausia, tie, kur nepabrango, nedeklaruoja. Mano namu ukyje du karuciai,
perku kaip gatvinis klientas. Kaina per praeitus metus pakilo apie 8
procentus. Kam tai idomu - ne tema gi delfiui.

Kitas dalykas,kad reikia vertinti ne tik santykini, bet ir absoliutini
pabrangima.

"Caponi"  wrote in message news:ovojtu$e96$1@trimpas.omnitel.net...

Nu nu, gal tik be fantazijų. OK, aš suprantu, kad newsų vartotojų kiekis
yra gal per maža imtis rimtesnei statistikai, bet per paskutinius metus,
kiek pamenu, visi deklaravo, kad draudimas pabrango ir stipriai, iki ~2x
(kas ir yra 100%), nesumažėjo niekam.
Kas ten buvo per12 metų ne taip įdomu, nes galima ir kokių 100 metų
laikotarpį paimt, pabrangimas tada begalinis gaunasi pradedant nuo 0 :-)