Tema: Re: Ar gali u?sienio draudikas apdrausti LT registruot? auto?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-11-28 13:53:57
Yra valstybiu, kur kaina reguliuojama. Abejoju,kad tau patiktu ju salygos.

"Tomas"  wrote in message news:ovj98q$9ns$1@trimpas.omnitel.net...

Jei valdžia nustato prievolę, tai turi būti nustatyta ir prievolės suma, o
ne palikta spręsti laivai rinkai.

"autopagalba"  wrote in message news:ovj8sp$9dv$1@trimpas.omnitel.net...

Registracija, numeriai, cia jau valstybines istaigos uzsiima, panasiai kaip
pasu dalinimas. Ne i tema palyginimas.

O draudimo imones pelno siekiancios, as tai nematau skirtumo, kas polisa
isduos, kas apmokes uz pasekmes. EU ribose dar ne tokiu sasaju yra.

Pagal tavo norus, tai geriausia butu valstybine draudimo istaiga.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/