Tema: Re: Ar gali u?sienio draudikas apdrausti LT registruot? auto?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-11-28 13:52:58
Gali laisvai atsivezti is lenkijos snapsa ir kalvarijose ji pardavineti?

O dabar paziurime praktini atveji. Atsitrenkia į tave asmuo, apsidraudes
Portugalu bendroveje. O portugalu bendrove ne tik kad priima tavo pretenzija
tik valstybine kalba, bet ir isvis siuncia tave nafig ir nieko nemoka. Tavo
veiksmai - kriepsis i Portugalijos draudimoprieziuros tarnyba? Ar bylinesies
pagal atsakovo registruota vieta?

"autopagalba"  wrote in message news:ovj79a$80v$1@trimpas.omnitel.net...

Nu kad ne laisva rinka, cia ir problema. Snapsa galima is lenku vezt, o
masina draust ne.  EU ta pati

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/