Tema: Re: Ar gali u?sienio draudikas apdrausti LT registruot? auto?
Autorius: Caponi
Data: 2017-11-30 14:35:20
Nu tai aš visai sutinku, kad tikėtina įvykių seka - kelis metus vyko
reali konkurencija rinkoje, to pasekoj, natūralu, kainos krito.
Galiausiai draudikai pamatė, kad šūds gavosi ir sutarė tam tikrose
ribose kainas draugiškai kelt (tik nereikia fantazuot apie tai, kad
vienu metu visiem vienodai pasirodė ir visi vienodai proporcingai jau
beveik metus laiko kainas kelia, čia ne koks iPhone, kurių kainos per
skelbimus gali pas 10 pardavėjų panašiai svyruot, bo anie vienas prie
kito gali operatyviai prisiderint).
Rezultate gal mes ir turim 0.9% vidutinį metinį kilimą per 12 ar 16
metų, bet blogai yra, kai per 1 metus bandoma už tuos 16 atsigriebt.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i