Tema: Re: Ar gali u?sienio draudikas apdrausti LT registruot? auto?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-11-30 15:39:57
Tie keletas - visai ne Lietuvos draudikai. Isivaizduok, kad atsibunda Viada
ir Circle Co (faking nauji pavadinimai, teko pagalvot) pardavimai ryte ir
pamato, kad barelio kaina nuo rytojaus - 300 Eur. Kaip jie tai gali itakoti
ir ar bendras kainu pakilimas bus tarpusavio susitarimu?

Tik tiek, kad Lietuvos draudikai yra ne Circle Co, o labiau konteinerine
kaimo degaline, jei lyginti jos svori draudimo rinkoje. Dabartinis mano
darbdavys - vienas sindikatas, susijes su draudimu. Didelis, bet tik vienas
iš. Lietuvos rinka, kuria sindikato nariai itakoja - viena eilute is kokiu
4000. Pas mane ant reportu apvalinimas didesnis nei musu apyvartos ir
Pabaltiji as matau tik todel,kad tai man idomus regionas. Korupcija ir
susitarimai? Baikit, nemanau... Niekas cia dirbtinai nieko neitakoja ir
rinkos nevarto. Brangsta ir viskas. Ir beje - NESMARKIAI.

"Caponi"  wrote in message news:ovp113$pk2$2@trimpas.omnitel.net...

Esminė frazė "__keletos__ didesnių žaidėjų sprendimo". Tai tiesiog tas
keletas kelių minučių intervale prieš metus pradėjo procesą ir nuoseklus
brangimas vyksta pagal identišką nepriklausomai vienų nuo kitų
sugeneruotą formulę. OK.